Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis til dere i Bergen. Det var på høy tid. Selv om jeg ikke heier på Brann selv, er det likevel gledelig at dere vinner i år. Det er ikke bra at Norges 2. største by ikke har tatt seriegull på så lang tid, og jeg tror det er bra for norsk fotball med seier i Bergen. Kos dere så lenge det varer :)

 

Kanskje noen andre norske klubber lærer seg at det faktisk lønner seg å ha litt kontinuitet mtp. på treneren også. Brann var nære ved å sparke Mons skal vi tro media, jeg tror ikke de angrer på at de ikke gjorde det nå.

Lenke til kommentar

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Innlegg som brøt med dette er fjernet fra tråden, pluss videre kommentarer.

 

Ta gjerne kontakt med meg på pm med synspunkter.

Lenke til kommentar
Grattis til dere i Bergen. Det var på høy tid. Selv om jeg ikke heier på Brann selv, er det likevel gledelig at dere vinner i år. Det er ikke bra at Norges 2. største by ikke har tatt seriegull på så lang tid, og jeg tror det er bra for norsk fotball med seier i Bergen. Kos dere så lenge det varer :)

 

Kanskje noen andre norske klubber lærer seg at det faktisk lønner seg å ha litt kontinuitet mtp. på treneren også. Brann var nære ved å sparke Mons skal vi tro media, jeg tror ikke de angrer på at de ikke gjorde det nå.

 

Ikke nok med det. Jeg tror supporterskaren og den geniale gullet skal hem strofen, har bidratt sitt til dette gullet og. Hvis det var noen som beskuet Brann-Lyn og den stemningen som var der vet de hva jeg mener. Jeg tar ikke mye feil hvis jeg sier at så godt som 17 000 mennesker sang samtidig på slutten av kampen. Og det hele minte mest om en Engelsk Ligakamp. Jeg tar heller ikke for mye i om jeg antar at Brann har de beste supporterene når det kommer til samstemt allsang.

Lenke til kommentar
Grattis til dere i Bergen. Det var på høy tid. Selv om jeg ikke heier på Brann selv, er det likevel gledelig at dere vinner i år. Det er ikke bra at Norges 2. største by ikke har tatt seriegull på så lang tid, og jeg tror det er bra for norsk fotball med seier i Bergen. Kos dere så lenge det varer :)

 

Kanskje noen andre norske klubber lærer seg at det faktisk lønner seg å ha litt kontinuitet mtp. på treneren også. Brann var nære ved å sparke Mons skal vi tro media, jeg tror ikke de angrer på at de ikke gjorde det nå.

 

Ikke nok med det. Jeg tror supporterskaren og den geniale gullet skal hem strofen, har bidratt sitt til dette gullet og. Hvis det var noen som beskuet Brann-Lyn og den stemningen som var der vet de hva jeg mener. Jeg tar ikke mye feil hvis jeg sier at så godt som 17 000 mennesker sang samtidig på slutten av kampen. Og det hele minte mest om en Engelsk Ligakamp. Jeg tar heller ikke for mye i om jeg antar at Brann har de beste supporterene når det kommer til samstemt allsang.

Snakket med en venninne som har kjæresten sin fra England på besøk om stemningen på festplassen forleden. Han ble mektig imponert. Sa at han skjelden hadde sett slik entusiasme i England.

Lenke til kommentar

Takk til alle som har gratulert Brann med gullet, uavhengig av supportertilhørighet. Har sittet med en følelse i hele kveld som minner sterkt om følelsen man hadde som 5-åring, når karusellen gikk altfor fort rundt, det var litt skummelt, men jævlig artig. Tusen takk Mjelde, tusen takk laget, og tusen takk supportere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...