Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er styre i Brann fornuftig nå så bruker de disse 10 millionene i fra Mohn til å gi sluttpakke til RS, samt hente inn Jan Jönsson nå når kontrakten hans går ut i Ålesund.

Se bare hva han får til i Ålesund, hadde gitt Brann ett enormt løft, og kanskje det også kunne snudd trenden der ingen bryr seg lengre om klubben.

Det blir tydeligere og tydeligere at RS ikke er rett mann for Brann, og hvordan noen fortsatt kan påstå noe annet er for meg en gåte.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om Brann lenger. RS har karisma som et sort hull, og Brann eier jo ikke selvtillitt borte lenger.

Antar de kan sine saker i Idrettsveien, og jeg legger meg ikke opp i driften der lenger. Helt merkelig - når de endelig bruke lokale unggutter, bryr jeg meg ikke om spillet. Kan ha en viss sammenheng med salg av TV-avtale til Cmore eller hvem det nå var.

Lenke til kommentar

Nei har du sett... Det er helt utrolig at Skarsfjord fikk forlenget kontrakten, han har hatt lang tid til å gjøre noe med laget. Det er han som bestemmer hvem som skal komme inn i laget. Det er jo ikke så trangt med økonomien mtp lønningene spillerne får. Brann kommer aldri til å bli et topplag med han som trener. PUNKTUM FINALE.

Lenke til kommentar

Jeg begynner faktisk å bli mektig lei av Skarsfjord. Han har gjort mye bra, men jeg liker ikke holdningen hans. Sutrer til media med kritikk av supportere og egne spillere. Behandler Mjelde dårlig og nekter Bård Finne spilletid fordi han skal forlate klubben, selv om han kunne hjulpet laget veldig i høst. Elendig moral og ikke noen jeg vil ha med videre.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...