AllFather Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Da var han solgt, Finne forsvinner nå i januar. Og i god brannånd er ingen av kvalitet hentet inn for å erstatte . Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Synes det er litt dumt. Han fikk aldri helt sjansen, og når han fikk spille ble han ofte brukt på kanten. Jaja, han får ha lykke til. Dårlig å ikke ha erstatter på plass. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Med 10 nye millioner bør vi skrive nye forbedrede kontrakter med alle våre spillere - typisk til godt over markedspris. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Vi blir KNUST i dag.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Vi blir KNUST i dag.. Nuvell.. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ja det kan du si, kan virke som at skarsfjord faktisk har funnet ut at huseklepp ikke kan ta cornere.. etter 130 forsøk. Ikke dårlig! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hva faen? Setter innpå Fakiri? Har vi ikke lyst å vinne eller? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Dette er overhodet ikke overraskende, at brann klarte å skåre to mål er for meg en gåte. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Haha, er det mulig. Så Brann ledet 2-0 og neste gang jeg sjekket hadde Viking snudd til 3-2. Burde egentlig bli forbanna og sur, men klarer det bare ikke. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Nok engang imponerer Brann Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Er styre i Brann fornuftig nå så bruker de disse 10 millionene i fra Mohn til å gi sluttpakke til RS, samt hente inn Jan Jönsson nå når kontrakten hans går ut i Ålesund. Se bare hva han får til i Ålesund, hadde gitt Brann ett enormt løft, og kanskje det også kunne snudd trenden der ingen bryr seg lengre om klubben. Det blir tydeligere og tydeligere at RS ikke er rett mann for Brann, og hvordan noen fortsatt kan påstå noe annet er for meg en gåte. Endret 19. august 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg bryr meg ikke om Brann lenger. RS har karisma som et sort hull, og Brann eier jo ikke selvtillitt borte lenger. Antar de kan sine saker i Idrettsveien, og jeg legger meg ikke opp i driften der lenger. Helt merkelig - når de endelig bruke lokale unggutter, bryr jeg meg ikke om spillet. Kan ha en viss sammenheng med salg av TV-avtale til Cmore eller hvem det nå var. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Odd i ledelse etter 4 min. Så overraskende. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Nei har du sett... Det er helt utrolig at Skarsfjord fikk forlenget kontrakten, han har hatt lang tid til å gjøre noe med laget. Det er han som bestemmer hvem som skal komme inn i laget. Det er jo ikke så trangt med økonomien mtp lønningene spillerne får. Brann kommer aldri til å bli et topplag med han som trener. PUNKTUM FINALE. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Jeg begynner faktisk å bli mektig lei av Skarsfjord. Han har gjort mye bra, men jeg liker ikke holdningen hans. Sutrer til media med kritikk av supportere og egne spillere. Behandler Mjelde dårlig og nekter Bård Finne spilletid fordi han skal forlate klubben, selv om han kunne hjulpet laget veldig i høst. Elendig moral og ikke noen jeg vil ha med videre. Endret 24. august 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) 2-1 Barmen. Endret 24. august 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er Odd virkelig så elendig.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kunne tenkt meg Skars som sportssjef, tror han hadde passet bedre til det 1-3 Pussi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå