Mysterious Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Tror dette blir en kjedelig kamp. Spent på hvor mange som møter opp i dag, tipper 6-7k Huseklepp kommer til å bomme på sjanser, bomme på passinger og bomme med corner/frispark Badji kommer til å ligge helt nede, rett foran midtstopperene. Og spille ballen på egen halvdel. Barmen?????? Soko bør henvises til benken Endret 9. august 2013 av Skjermtroll Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg føler jeg bare ser kampen i dag av plikt, jeg har ikke noe lyst og scorer Lillestrøm først - finner jeg andre ting å se på. Brann må begynne å engasjere igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Brann (4-2-3-1): Piotr Leciejewski – Birkir Már Sævarsson, Tomasz Sokolowski, Simen Wangberg, Erdin Demir – Stéphane Badji, Fredrik Haugen – Amin Askar, Kristoffer Barmen, Erik Huseklepp – Martin Pusic. Spiller virkelig Soko midtstopper? Også har vi Gjesdal på benken? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Merkelig avgjørelse. Gjesdal har da ikke gjort seg bort som stopper. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det må nesten ligge noe bak den avgjørelsen i form av skader eller lignende. Men det virker jo helt latterlig. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nok engang viser Skarsfjord sin taktiske genistreker. Men er iallefall første gang på lenge, eg virkelig har gledet meg til en kamp! Tror det kommer til å bli liv. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Får håpe det blir liv på banen også. Vi har mykje å bevise for tida Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 En god første omgang fra Brann, men fotballen er ikkje alltid rettferdig desverre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hadde ikke vært ufortjent om det stod 1-1. Badji spiller for risikabelt og lager frispark imot i farlige posisjoner for ofte. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6800358.ece Her er jeg helt enig, istedet for å takke mannen for en pengegave så begynner en del supportere å sutre. Å kritisere Mohn er helt feil, da får man heller rette den helt og holdent mot styret. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Synd for Barmen. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Korfor skyter Askar aldri før klokka er passert 80?! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Dette er faen ikke godt nok Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.ba.no/spo...icle6800358.ece Her er jeg helt enig, istedet for å takke mannen for en pengegave så begynner en del supportere å sutre. Å kritisere Mohn er helt feil, da får man heller rette den helt og holdent mot styret. Etter det ryktene sier, så var kravet fra Mohn for at Brann skulle få 10 mill at Skarsfjord skulle få fornyet kontrakt. Vist dette er tilfelle, så er det fullt forståelig. Men vist det ikkje er tilfelle, så blir det noe helt annet. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Vi kan ikke kritisere Mohn for å gi penger til klubben uansett hva. Det er Mohn sine midler og han disponerer dem selvsagt på det han selv ønsker, og han er i sin fulle rett til å stille betingelser for å komme med pengegaver. Det er helt opp til styret om de vil "la seg kjøpe". Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Enig med Nannskog, en ny spiss må inn. Pusic er ikke god nok. Bruk en del av pengene på en klassespiss. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Gratulerer til klovnepakket som greier å kritisere at Mohn GIR GIR GIR!!! 10 millioner til Brann. Dere er noen forbanna idioter hele gjengen. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hva er det Badji driver med?! Han står jo utenfor 16-meteren og snurrer rundt seg selv, og levere helt håpløse passninger. Og han må virkelig jobbe med temperamentet, det frisparket han lagde som ble mål var veldig unødvendig. Det var flere lignende situasjoner. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Odd ønsker Nordkvelle Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Kan godt få han. Men skulle gjerne hatt noen andre inn. Både for han og Finne som skal til Köln (dog sikkert ikke før etter sesongslutt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå