Mysterious Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Det var jo en bombe, for en stygg spiller.. Helt utrolig! Fy faen for en idiot. Og han ble banens beste hjemme. HAHA, JEG BLIR KVALM. SKARSFJORD DRA DEG TIL HELVETE VEKK. Hva gjør Huseklepp på banen? Endret 3. august 2013 av Skjermtroll Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Andre som har problemer med Sumo i dag? Hakkete her Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Huseklepp viser sine fantastiske avslutningsegenskaper. HAHA Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Funker fint her. Ok, rart. 30/30 fiberlinje og alle andre kamper virker ok, bare streaming av brann kampen som er dårlig. Jaja, er ikke noe vits å se den uansett Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Du går ikke glipp av noe nei. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Så på lagoppstilling at Gjesdal ikke var med, da gidder jeg ikke. håper vi rykker ned så Skarsfjord forsvinner. Vi har aldri vært så lite underholdene å se på som under han, selv under Steinar... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ikke noe å se på som Brann supporter det her nei. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Soko er stolt over "innsatsen" til gutta hahaha.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Brann forlenger med Skarsfjord Ble ærlig talt litt skuffet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Litt? Nå gidder jeg ikke mer. Fulgt brann siden 1980, men et sted går grensen. Talk for at TV2 har tonnevis med engelsk fotball. Jeg bytter ut Brann med Doncaster. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dette er en riktig avgjørelse. Må huske at vi har mange unge spillere som varierer i prestasjonene. Om vi holder oss til kontinuitet, vil vi om noen år kanskje være der Strømsgodset er. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Men er Skarsfjord mannen som kan gjøre Brann til et topplag? Jeg tror ikke det. Egentlig burde de ventet til sesongen var over før de tok avgjørelsen om å forlenge eller ikke. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Brann forlenger med Skarsfjord Ble ærlig talt litt skuffet. Dette er så hinsidige mot all fornuft. Dette er rett og slett frustrerendes å vite. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dette er en katastrofe.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Haha, nå vet vi hvorfor Skarsfjord fikk ny kontrakt http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/styrtrike-mohn-ga-brann-10-mill-etter-kontraktsforlengelsen-med-skarsfjord-4100427.html Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Haha, nå vet vi hvorfor Skarsfjord fikk ny kontrakt http://www.tv2.no/sp...rd-4100427.html Haha er det mulig.. Lenke til kommentar
Bare Bank Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 har alltid vært av den oppfatning at brann suger Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Men er Skarsfjord mannen som kan gjøre Brann til et topplag? Jeg tror ikke det. Egentlig burde de ventet til sesongen var over før de tok avgjørelsen om å forlenge eller ikke. Jeg synes han har gjort en god jobb med de forutsetningene han har. Det virker som om de forrige forestående årene er helt glemt når man opplever nedgang med et lag bestående av veldig mange unge og uetablerte krefter. Spillere som Huseklepp skuffer og to viktige spillere i forsvaret har vært ute lenge med skade. Synes ikke vi er helt forferdelig plassert på tabellen heller. Uansett hvem skulle erstattet Skarsfjord? Tom Nordlie? Nei, synes det er greit å følge en rød tråd i alt vi gjør, men det er klart - hvis denne trenden med to poeng borte på en halvspilt sesong fortsetter, så må noe gjøres. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Men da kunne jo vitterlig Brann ventet med å signere en ny kontrakt med Skarsfjord. Signere en ny kontrakt med han nå, midt i sesongen der Brann itillegg har hatt en nedovergående kurve er helt uforståelig. Selv om dette er synsing fra min side, så tror eg Mohn sitt bidrag med 10 mill så lenge dem signerer ny kontrakt med Skarsfjord, har hatt endel med det at Brann i det hele tatt signerte med han. For kan ikkje si den fotballen Skarsfjord tiltrekker seg det Bergenske publikum. Og det er tross alt supporterne som får Brann til å gå rundt. Mister dem supporterne, så mister dem en vesentlig inntektskilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå