Mysterious Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hvis man ser på målene, så vil jeg si at alle seks målene er keepertabbe/forsvarstabbe. At Markus får spille istedet for Jonas er helt horribelt. Han har spilt elendig og spilte elndig på lørdag, og toppet det med et selvmål. Og hvorfor skal en haltende Nordkvelle spille når vi har Kristoffer på benken. Nordkvelle må sendes ned til Brann sitt andrelag. Tomasz spilte elendig samt Erik. Forstår ikke hva som skjer med motstanderne når de kommer på Brann Stadion. Er jo ikke slik at Brann storspiller, det er heller at motstanderne spiller _elendig_ Brann kommer til å slite borte mot Hønefoss. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nå går Finne ut i media (ba.no) å sier at døren ikke er lukket for Brann uansett. Vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ang. kommentarer over: 1)Grønner er en av de beste i sin aldersgruppe i Norge, synd han ikke får mer spilletid. Gjesdal, han tør jeg påstå er en av de beste midtstopperene Brann har hatt på mange mange år. At han ble satt på benken irriterte meg noe så inn for jævlig. Greit nok Kochmar hadde siste kamp på stadion, og sånn sett burde få spilletid, men at han ikke spilte med Gjesdal er helt feil. Viser bare at klippekort mentaliteten forsatt eksisterer i Brann, noe jeg ikke liker. Samme gjelder forøvrig Larsen som burde ha kommet inn for andre slappe medspillere. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvis man ser på målene, så vil jeg si at alle seks målene er keepertabbe/forsvarstabbe. At Markus får spille istedet for Jonas er helt horribelt. Han har spilt elendig og spilte elndig på lørdag, og toppet det med et selvmål. Og hvorfor skal en haltende Nordkvelle spille når vi har Kristoffer på benken. Nordkvelle må sendes ned til Brann sitt andrelag. Tomasz spilte elendig samt Erik. Forstår ikke hva som skjer med motstanderne når de kommer på Brann Stadion. Er jo ikke slik at Brann storspiller, det er heller at motstanderne spiller _elendig_ Brann kommer til å slite borte mot Hønefoss. At forsvaret og keeperen til Sandes ulf var dårlig, er det ingen tvil om. Men Finne er flink til å plassere seg riktig og dette kan være utslagsgivenede for at situasjonene til Målene blir så enkle. Synest det er litt rart at du nevner Grønner, fremfor Gjesdal når du vil ha inn en spiller fremfor Jonsson. Gjesdal har virkelig vist seg verdig en plass i forsvaret og har ikkje gjort noe som tilseier at han skulle havne på benken. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Brann- supporterne viser sitt sanne ansikt En artikkel som er vært å lese Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nå går Finne ut i media (ba.no) å sier at døren ikke er lukket for Brann uansett. Vi får se hva som skjer. Nja. Jeg tenker dette er for å lure oss. Så lenge vi TROR det er en mulighet til at han vil forlenge, så slipper han unna piping. Ellers er jeg enig med deg i det andre innlegget ditt. Jonsson bør ikke ha klippekort. Spesielt ikke når de andre er bedre enn ham. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Brann- supporterne viser sitt sanne ansikt En artikkel som er vært å lese Veldig bra skrevet! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Veldig enig i det som står der. Supporterene har rett til å vise følelser når en spiller tar et slikt valg som rammer klubben hardt. Samtidig skjønner jeg valget til Finne dersom han har fått tilbud om spill på et bra akademi. Noen ganger må man ta upopulære valg, men da har supporterne rett til å reagere. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Helt enig at Supporterene har lov til å vise sin missnøye. Men synest også det burde være grenser for kor lenge dem skal holde på. Pipe mot en spiller som skårer hattrick og som sikrer oss 3 poeng, blir feil for min del. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Demidov er ledig på markedet! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hadde vært en solid signering, men han er neppe interessert i å spiller for Brann Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Idag er det kamp mot Hønefoss. Det er et lag vi bør og skal slå. Håper på denne lag 11-eren Piotr Sævarsson - Korcsmar - Gjesdal - Demir Asker - Haugen - Badji - Larsen Finne - Huseklepp Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vinner de ikke borte i dag eller mot Start neste gang så tror jeg seriøst ikke at de klarer å vinne en eneste bortekamp i år. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) 1.000kr på at Nordkvelle blir byttet ut først, og da etter 45min. Huseklepp bommer på mål fra to meter -igjen. Det måtte et åpent mål til. Endret 8. juli 2013 av Skjermtroll Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Av en eller annen grunn har jeg hatt en godfølelse på denne kampen. Tror vi endelig får vår første borteseier her. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Bra vi fikk Piotr er tilbake. Ok.. Badji blir vel førstemann ut. Endret 8. juli 2013 av Skjermtroll Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 5 min greier Brann å sitte et viss press på Hønefoss og får betalt. Men etter det, så kommer Hønefoss mer og mer inn i kampen. Kva i helvette skal det bety? Dette er virkelig et lag Brann skal kunne prestere betre mot. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nok en tabbe fra Piotr og dommeren. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Høiland får handse ballen inn i mål, mens dette her blir annullert pga litt knuffing. Norske dommere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå