Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man ser på målene, så vil jeg si at alle seks målene er keepertabbe/forsvarstabbe. At Markus får spille istedet for Jonas er helt horribelt. Han har spilt elendig og spilte elndig på lørdag, og toppet det med et selvmål. Og hvorfor skal en haltende Nordkvelle spille når vi har Kristoffer på benken. Nordkvelle må sendes ned til Brann sitt andrelag. Tomasz spilte elendig samt Erik. Forstår ikke hva som skjer med motstanderne når de kommer på Brann Stadion. Er jo ikke slik at Brann storspiller, det er heller at motstanderne spiller _elendig_ Brann kommer til å slite borte mot Hønefoss.

Lenke til kommentar

Ang. kommentarer over:

1)Grønner er en av de beste i sin aldersgruppe i Norge, synd han ikke får mer spilletid.

Gjesdal, han tør jeg påstå er en av de beste midtstopperene Brann har hatt på mange mange år.

At han ble satt på benken irriterte meg noe så inn for jævlig. Greit nok Kochmar hadde siste kamp på stadion, og sånn sett burde få spilletid, men at han ikke spilte med Gjesdal er helt feil.

 

Viser bare at klippekort mentaliteten forsatt eksisterer i Brann, noe jeg ikke liker.

Samme gjelder forøvrig Larsen som burde ha kommet inn for andre slappe medspillere.

Lenke til kommentar

Hvis man ser på målene, så vil jeg si at alle seks målene er keepertabbe/forsvarstabbe. At Markus får spille istedet for Jonas er helt horribelt. Han har spilt elendig og spilte elndig på lørdag, og toppet det med et selvmål. Og hvorfor skal en haltende Nordkvelle spille når vi har Kristoffer på benken. Nordkvelle må sendes ned til Brann sitt andrelag. Tomasz spilte elendig samt Erik. Forstår ikke hva som skjer med motstanderne når de kommer på Brann Stadion. Er jo ikke slik at Brann storspiller, det er heller at motstanderne spiller _elendig_ Brann kommer til å slite borte mot Hønefoss.

 

At forsvaret og keeperen til Sandes ulf var dårlig, er det ingen tvil om. Men Finne er flink til å plassere seg riktig og dette kan være utslagsgivenede for at situasjonene til Målene blir så enkle.

Synest det er litt rart at du nevner Grønner, fremfor Gjesdal når du vil ha inn en spiller fremfor Jonsson. Gjesdal har virkelig vist seg verdig en plass i forsvaret og har ikkje gjort noe som tilseier at han skulle havne på benken.

Lenke til kommentar

Nå går Finne ut i media (ba.no) å sier at døren ikke er lukket for Brann uansett.

Vi får se hva som skjer.

 

Nja. Jeg tenker dette er for å lure oss. Så lenge vi TROR det er en mulighet til at han vil forlenge, så slipper han unna piping.

 

Ellers er jeg enig med deg i det andre innlegget ditt. Jonsson bør ikke ha klippekort. Spesielt ikke når de andre er bedre enn ham.

Lenke til kommentar

Veldig enig i det som står der. Supporterene har rett til å vise følelser når en spiller tar et slikt valg som rammer klubben hardt. Samtidig skjønner jeg valget til Finne dersom han har fått tilbud om spill på et bra akademi. Noen ganger må man ta upopulære valg, men da har supporterne rett til å reagere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...