Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

http://www.tv2.no/sp...re-3978959.html

 

Håper dette ikkje er et stor problem, virker ut som dem tar det grett, men man veit jo aldri.

At det er uro internt i Brann leiren er vell ingen stor hemmelighet. Tviler på at dette var noen store greier dog. Har selv klæsset til en kamerat på fotballtrening, var like gode kamerater etter trening ;)

 

Husker å fornøye partoutkortene nå boys? Eller venter dere på 2015?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt greit han drar videre - om vi får igjen det vi ga for mannen bør vi være fornøyd..

 

Fyren var en av våre desidert beste spillere forrige sesong.

Og nei, vi får ikke igjen de 4,5millionene, tror ikke engang vi får halvparten.

 

Ikke rart folk begynner å evakuere Brann stadion, og kan heller ikke kalle de medgangssupportere da Brann stort sett har hatt mye folk på stadion uansett hvor de lå på tabellen.

Lenke til kommentar

Larsen har vist potensiale, men om han greier å holde kvaliteten på spillet sitt oppe gjennom en sesong gjenstår å se. Å vi vet heller ikkje om Skaanes greier å ta nivået i TL, så burde ikkje ligge formye press på disse spillerene.

 

Huseklepp har jo selv sagt at det er spiss plassen har foretrekker best, så da har vi jo 3 spisser. Nå har eg ikkje sett Pusic spessielt mye, men om han blir brukt som oppspillspunk både via lufta og banespilet, så kan heller Huseklepp brukse som bakromsspiss?

Lenke til kommentar

Nå er vel det ikkje sikkert om de er 5 eller 7mill, men han har mye å bevise for disse summene. Burde være oppe i Austin nivå.

 

Har ikkje sett han i aksjon, men etter det eg har lest fra folk på sogndal sine supportersider, så er dette en veldig god spiller.

Einaste eg ikkje liker med denne spillere, er kordan han gjekk ut i media på og presset sogndal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...