Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne artikkelen http://fotball.bt.no...ticle259244.ece gjør i hvert fall ikke meg beroliget med tanke på jakten etter en erstatter. Det kan hende jeg blir positivt overrasket, men Walstad har ikke akkurat et optimalt utgangspunkt her.

 

Tror nok at når Brann først går ut å seier at Ojo er til salgs, så har allerede Skarsfjord spillere på blokken. Å få litt penger i ellers en tom kasse, er ikkje å forrakte. Er selv ikkje noe bekymret vist vi får solgt ojo, synest ikkje han har vært noe god i det siste og tankegangen hans skremmer meg litt. Enten er det Inter eller så er det gud eller moren.

Lenke til kommentar

Hadde vel vært bedre om de ble solgt etter de hadde slått igjennom på førstelaget, da kunne Brann sittet igjen med mange flere millioner i kassen og de kunne kanskje hjulpet Brann med å vinne noen trofeer. Uansett så ser jeg poenget ditt og, det er bra for norsk fotball og ikke minst bergensk fotball. Forsvinner disse spillerne vil nok noen av de retunere til Brann ved en senere anledning og jo bedre de blir jo flere profiler får vi rundt laget vårt i fremtiden. Ikke minst er jo også flere bergensere på landslaget gledelig.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Helt super, endelig får Brann penger for en spiller på vei ut døren og til og med med fortjeneste. Ojo får ha lykke til i Genk, men savnet blir desverre ikkje stort fra min side.

 

Nå håper eg berre at det sportslige ledelsen i Brann har peiket seg ut en erstatter for Ojo, for det trenger vi virkelig.

Lenke til kommentar

Synd at Ojo tydeligvis er en spiller som er heeelt borte når det gjelder å forholde seg til mennesker rundt seg.

 

Men det sagt, Brann har fått masse hygge ut av han, flotte mål og bra spill - og han har hjulpet å snu troen på laget til noe positivt og bra fra at alle hadde gitt opp.

 

Og vi får nå penger for fyren. Genialt! :) 1 million Euro er knallbra for en fyr som kom på Free Transfer 2 år siden :). Fantastisk!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...