Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker på om det hadde vært en fordel å selge Ojo for den prisen uansett. Dersom vi hadde fått en million euro hadde vel Brann sittet igjen med halvparten så vidt jeg har skjønt, altså rundt 3,5 millioner kr. Ojo i Brann i et år er nok verdt mer enn det dersom han ikke senker seg fra årets nivå.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om det hadde vært en fordel å selge Ojo for den prisen uansett. Dersom vi hadde fått en million euro hadde vel Brann sittet igjen med halvparten så vidt jeg har skjønt, altså rundt 3,5 millioner kr. Ojo i Brann i et år er nok verdt mer enn det dersom han ikke senker seg fra årets nivå.

 

Fikk han gratis. Heller selge han for det vi kan få for ham nå, enn å miste ham som bosmannspiller.

Lenke til kommentar

Hadde han lært seg å holde seg ute av offside, hadde det vært en supert start. Eg er ikkje imot å selge Ojo, jo fortere jo betre. Vil heller ha en spiller som er motivert til kvar kamp, enn ein spiller som er på og av og gjør kun det som gud og moren sier. Å vi har ingen sikkerhet i om han kommer til å ha ein ræva sesong eller en god sesong, så litt penger inn til en tom kassa hadde ikkje vært å se bortifra!

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at Gud eller moren hans aksepterer et av de andre tilbudene?

Det er sjølsagt umuleg å vita kva mora hans og guden hans bestemmer seg for, men eg trur du kan ta det ganske med ro. Brann kjem til å selga han. Eg vil faktisk sei det så sterkt som at Ojo er den neste som forsvinn frå klubben. Garantert.

Lenke til kommentar

E ikkje jævla enkelt å skaffe ny spiss med et av tippeligaens dårligste speiderkunnskaper. Sykt at en stor klubb som Brann ikke har et bedre speidernettverk, mye å lære av RBK og Molde der.

 

Og hvorfor gir vi ikkje Odd Einar Fossum ny kontrakt nå som Bakkerud går til FFK? Skal vell spare penger å ligge ned ung. satsingen igjen om eg kjenner de rett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...