Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Ikke noe gull, please... Gogo Stabæk :)

 

 

Edit: Når brann faen meg ikke klarer og vinne på 2 kamper, så fortjener di faen meg ikke og få det fuckings gulle av Viking.. :p

Når vant brann ikke på 2 kamper i høst?

 

Ok, di kunne fått gullet på di siste to kampene, men isteden så har di rota bort gullet.. Derfor synes jeg at di kan klare og ta gullet selv :)

HVa er det du snakker om? Brann har VUNNET sine 5 siste, men tapte i går. De har vunnet BORTE mot lillestrøm, BORTE mot fredrikstad (som var formlag deluxe på den tiden). De har knust lyn selv om brann har et lynsyndrom.

 

De har slått stabæk 2 ganger i år.

 

Vi har faen ikke rota bort noe gull. Det er de andre lagene som har spillt så dårlig at vi nå vinner 2 serierunder før slutt. Vi knuser viking neste helg, og hadde vunnet selv om viking vinner i dag.

 

Du er så på tur at jeg får vondt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke noe gull, please... Gogo Stabæk :)

 

 

Edit: Når brann faen meg ikke klarer og vinne på 2 kamper, så fortjener di faen meg ikke og få det fuckings gulle av Viking.. :p

Når vant brann ikke på 2 kamper i høst?

 

Ok, di kunne fått gullet på di siste to kampene, men isteden så har di rota bort gullet.. Derfor synes jeg at di kan klare og ta gullet selv :)

HVa er det du snakker om? Brann har VUNNET sine 5 siste, men tapte i går. De har vunnet BORTE mot lillestrøm, BORTE mot fredrikstad (som var formlag deluxe på den tiden). De har knust lyn selv om brann har et lynsyndrom.

 

De har slått stabæk 2 ganger i år.

 

Vi har faen ikke rota bort noe gull. Det er de andre lagene som har spillt så dårlig at vi nå vinner 2 serierunder før slutt. Vi knuser viking neste helg, og hadde vunnet selv om viking vinner i dag.

 

Du er så på tur at jeg får vondt.

 

Au, men det var jo snakk om at Brann kunne vunnet gulle for 2 kamper sia jo :s ?

Lenke til kommentar
Fy faen for en jævela kjip måte å vinne gullet på. :wallbash:

 

Nå er det nå ikke det at Viking vinner som gjør at vi vinner gullet. Det er det Brann har prestert gjennom hele sesongen, som har vert bedre enn alle andre lag. Ser frem til å slå Viking på stadioen for å fjerne enhver tvil :)

Jeg tenker mer på at det hadde vært mye morsommere å ta gullet etter en kamp man selv har vunnet. Tenk deg neste helg, når Brann har slått Viking. Da vil det selvfølgelig bli et helvetes liv på stadion, men ikke så mye som hvis det var den kampen som hadde avgjort, da har allerede Bergen feiret i 1 (3) uke®, og den spontane gleden vil ikke være like stor.

Lenke til kommentar
*snip

 

Au, men det var jo snakk om at Brann kunne vunnet gulle for 2 kamper sia jo :s ?

Ja, men da måtte Stabæk ha avgitt poeng for to kamper siden. Det gjorde det ikke men Brann vant for to kamper siden og la med det, og de andre seierene, grunnlaget for det som kan bli gull i dag. Svært så vanskelig dette skulle være for enkelte... Jeg og kunne tenke meg å ta gullet hem på Stadion men Brann kan kun styre sine egne resultater og det blir som det blir. Brann ser ut til å bli best over en hel sesong og det er det som gir gull.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Fy faen for en jævela kjip måte å vinne gullet på. :wallbash:

 

Det jeg mener også..

Hva er det dere babler om? Latterlig...

Så absolutt ikke. Å vinne gullet på stadion er mye større enn hjemme i TV-stua!

Sant, det er større men den er bra på tur den Brann supporteren som fornekter gleden ved gull selv om det blir sikret i dag.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Fy faen for en jævela kjip måte å vinne gullet på. :wallbash:

 

Det jeg mener også..

Hva er det dere babler om? Latterlig...

Så absolutt ikke. Å vinne gullet på stadion er mye større enn hjemme i TV-stua!

Sant, det er større men den er bra på tur den Brann supporteren som fornekter gleden ved gull selv om det blir sikret i dag.

 

Ha en fin dag. :)

Kommer til å feire ikveld og i morgen og resten av uka, men skulle egentlig ønske det ble utsatt til neste helg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...