AllFather Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Alt over et par millioner: Selg. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 http://fotball.bt.no/eliteserien/article256344.ece Riktig håndtering av saken. Skal man sparke en trener hver gang noen spillere begynner å sutre kommer man ingen vei, da er det bedre at Skarsfjord setter seg ned med spillergruppen og prøver å komme til en løsning på problemene. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Skarsfjord har no gjort en grei jobb i Brann etter at han tok over. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vet for lite om lederstil til å uttale meg om det. Ser man på resultatene, så klarer vel Brann seg godt i forhold til spillermateriellet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Viss en tar et eple for et eple så gjør Skarsfjord det over forventningene etter kva eg forventet til Brann denne sesongen, egentlig. Om en ser til barteland der mitt lag holder til så kan en jo sammenligne resultat, spillerstall og forutsetninger, om en måler det opp mot kvarandre så ser en jo at Skarsfjord er Mourinho i forhold. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Skarsfjord har gjort en mer enn godkjent jobb alt i alt. Men uansett om han hadde gjort en elendig jobb er det viktig å ikke sparke ham pga denne typen spilleropprør gjennom mediene. Nå er det spillerne som har fått både Mjelde og Nilsen sparket, det er på tide å vise disse folkene at det ikke er de som bestemmer. Irriterende at vi ikke er blitt kvitt den ukulturen i Brann. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Bergens Tidene er en gjeng nisser med en agenda, Brannkaos selger aviser mer enn noe annet mellom de syv fjell.. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er bra at ledelsen i Brann viser at det ikkje er spillerene som har makten. Til tider spiller Brann ganske fin fotball og vist det er denne fotballen skarsfjord står for, så har eg ikkje lengre problemer med han som trener. Men Brann burde snart få orden på det defansive, for det er alt for dårlig til at vi kan drømme om noe nytt gull! Likte godt den setningen som skarsfjord sa da vi hadde vunnet mot Fredrikstad. Tar heller 4 - 3 seier enn 1 - 0 seier, offansiv tankegang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6326465.ece Noen brannsupportere er bare triste..... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 De er sikkert Brann OG United supportere, ville ha forklart alt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 DER har du det!!!! Godt eg er Viking mann. Berget eg da. Det eg ikke klarer å sette meg inn i er hvordan de tror slike ting som dette skal hjelpe laget de tilsynelatende ønsker skal gjøre det godt? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Iversen er stadig vekk på fylla. Er ikke så mye sutter i Trondheim Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Mediene er jo også et eget nøtteskall. Stavanger Aftenblad er helt like som bergensavisene. Virker som det kryr av sjalu journalister rundt om som ikke unner lagene noe som helst sukses. Og enhver sjanse de har til å sverte laget så kjøres det på. Tror det er litt tøft for de i stavanger nå for tiden, for nå gjør viking det ganske bra. Noe som må sies om Brann også. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Sportsjournalistene er idrettsmenn som ikke var flink i nettopp idrett. Og som kjent, de beste fotballspillerne sitter i sofaen (eller ved en kontorpult hos en avis). Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 http://www.ba.no/spo...icle6326465.ece Noen brannsupportere er bare triste..... Det der er rett og slett patetisk, da lager man problemer ut av ingenting. En skal ikkje slutte å leve berre fordi man er fotballspiller. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Skulle tro hele gjengen hadde hatt fyllekule før Viking kampen. Spilte helt forferdelig. Kun tap på bortekampene mine denne sesongen... Ganske artig å møte Viking spillerne på pub etter kampen søndag, ingen som gnidde det inn faktisk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kom igjen nå da Brann. Må da kunne slå drittlaget Tromsø på hjemmebane????? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Mjelde ferdig i Brann Helt greit. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Uff, det var en trist nyhet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Tja. Ser de er enig med Gent om salg av Ojo for 1 million euro. Hvis han sier nei bør han plasseres på benken til Brann 2 til kontrakten går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå