Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At han vil bli solgt er en ting.

Men han er under kontrakt med Brann en god stund til, og da holder han godt kjeft i media.

 

Pluss denne sesongen har han bare loffet rundt å lekt knugen på haugen uten å ha gjort noe spesielt.

Hadde det ikke vært for Brann hadde han forsatt fått betalt i vafler og kaffe langt ute på landet.

Lenke til kommentar

At han vil bli solgt er en ting.

Men han er under kontrakt med Brann en god stund til, og da holder han godt kjeft i media.

 

Pluss denne sesongen har han bare loffet rundt å lekt knugen på haugen uten å ha gjort noe spesielt.

Hadde det ikke vært for Brann hadde han forsatt fått betalt i vafler og kaffe langt ute på landet.

 

10 mål.

Lenke til kommentar

Ah, for en utrolig herlig avslutning på kampen. Nesten like deilig som avslutningen på forrige hjemmekamp mot RBK. :)

 

Forøvrig har vi vel Norges beste ungdomsakademi for tiden. Jeg tror både Finne, Larsen og Barmen kan utvikle seg til å bli kjempespillere i TL til neste sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mtp dere ikke har utvikla en etablert tippeligaspiller på mange år, så syns jeg det var en rimelig drøy påstaden.

 

Det er jo fordi satsingen lå brakk under POL's regime som sportssjef. Måten vi nå plutselig får opp flest ungdomsspillere bare få år senere som fremstår som gode TL-spillere og har både juniorlag og guttelag som kjemper om NM-tittel hvert år er godt nok grunnlag for meg til å si det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mtp dere ikke har utvikla en etablert tippeligaspiller på mange år, så syns jeg det var en rimelig drøy påstaden.

 

Brann sitt akademi er jo ikke i nærheten av rbk, vif, odd eller molde sin utvikling av spillere.

Vi startet opp igjen ungdomsakadamiet vårt i 2008, etter det ble lagt ned i POL regime, som Husam nevner over her. Kan ikke forvente å ta 12-13 år gamle gutter å gjøre de til etablerte tippeliga spillere på 3-4 år. Vi har utrolig mye spennende på vei opp, og andre og tredje laget vårt har ligget høyt oppe hele sesongen. Nevnte Odd og VIF sliter med å ikke rykke ned til sammenligning. 2 og 3 lagene våre er 90% u19 spillere. For øvrig u19 cup finale neste lørdag, Brann-RBK på stadion. Revansje klare etter tapet i finalen i fjor, på Lerkendal. Består hovedsakelig av de samme spillerne som tok Gull i g16 i 2010. Så Mr. James, ta deg en bolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...