Alastor Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nå må folk slutte, han er under kontrakt med Brann, kontrakter går ut. Er da ingenting vi skal straffe spilleren for at han ikke vil signere ny! Å nekte å bli solgt, for så å kunne gå gratis og få høyere signonfee osv derimot...men det har vel ikke skjedd her? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 At han vil bli solgt er en ting. Men han er under kontrakt med Brann en god stund til, og da holder han godt kjeft i media. Pluss denne sesongen har han bare loffet rundt å lekt knugen på haugen uten å ha gjort noe spesielt. Hadde det ikke vært for Brann hadde han forsatt fått betalt i vafler og kaffe langt ute på landet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 At han vil bli solgt er en ting. Men han er under kontrakt med Brann en god stund til, og da holder han godt kjeft i media. Pluss denne sesongen har han bare loffet rundt å lekt knugen på haugen uten å ha gjort noe spesielt. Hadde det ikke vært for Brann hadde han forsatt fått betalt i vafler og kaffe langt ute på landet. 10 mål. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Halv laget ligger på rundt 10 mål. Hadde vi hatt en annen på topp hadde han sikkert hatt fler Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Jeg blir flau...ubrukelige overbetalte dotter Endret 8. oktober 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jada! Når de gamle kråkene ikke klarer å utrette noe, må ungt og friskt blod trå til! Finne og Larsen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Herlig. Og at det var Finne og Larsen som scoret var også flott. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ah, for en utrolig herlig avslutning på kampen. Nesten like deilig som avslutningen på forrige hjemmekamp mot RBK. Forøvrig har vi vel Norges beste ungdomsakademi for tiden. Jeg tror både Finne, Larsen og Barmen kan utvikle seg til å bli kjempespillere i TL til neste sesong. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hærlig at Larsen blir banens beste idag og tør å utfordre og spille på den han er godt på. Finne kommer inn å gjøre akkurat det har er vant med, til stor gleder for oss supportere. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Huse bør benkes sammen med Gudjo Lenke til kommentar
Qake Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Var nok mye dramatikk på slutten der! (fikk bare med meg 1 omgang) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ah, for en utrolig herlig avslutning på kampen. Nesten like deilig som avslutningen på forrige hjemmekamp mot RBK. Forøvrig har vi vel Norges beste ungdomsakademi for tiden. Jeg tror både Finne, Larsen og Barmen kan utvikle seg til å bli kjempespillere i TL til neste sesong. Er du seriøs? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er du seriøs? Selvsagt. Hvilke deler av innlegget virket useriøst, og hvorfor? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Mtp dere ikke har utvikla en etablert tippeligaspiller på mange år, så syns jeg det var en rimelig drøy påstaden. Brann sitt akademi er jo ikke i nærheten av rbk, vif, odd eller molde sin utvikling av spillere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Husk på at vi har verdens beste keeper også . Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Verdens beste keeper spiller i Lillestrøm, og han får ikke forlenget kontrakten sin fordi Udjus kommer Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Mtp dere ikke har utvikla en etablert tippeligaspiller på mange år, så syns jeg det var en rimelig drøy påstaden. Det er jo fordi satsingen lå brakk under POL's regime som sportssjef. Måten vi nå plutselig får opp flest ungdomsspillere bare få år senere som fremstår som gode TL-spillere og har både juniorlag og guttelag som kjemper om NM-tittel hvert år er godt nok grunnlag for meg til å si det. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er imponert over kor mangen brann talenter som er kommet frem, etter brann begynte seriøst å satse på dem, Lurer på kva vi kan ha gått glipp av, siden brann startet så seint Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Går til helvete med 2. og 3. laget for tiden. Brann 2 har fem strake tap og Brann 3 har fire strake tap, hva skjer? Endret 14. oktober 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Mtp dere ikke har utvikla en etablert tippeligaspiller på mange år, så syns jeg det var en rimelig drøy påstaden. Brann sitt akademi er jo ikke i nærheten av rbk, vif, odd eller molde sin utvikling av spillere. Vi startet opp igjen ungdomsakadamiet vårt i 2008, etter det ble lagt ned i POL regime, som Husam nevner over her. Kan ikke forvente å ta 12-13 år gamle gutter å gjøre de til etablerte tippeliga spillere på 3-4 år. Vi har utrolig mye spennende på vei opp, og andre og tredje laget vårt har ligget høyt oppe hele sesongen. Nevnte Odd og VIF sliter med å ikke rykke ned til sammenligning. 2 og 3 lagene våre er 90% u19 spillere. For øvrig u19 cup finale neste lørdag, Brann-RBK på stadion. Revansje klare etter tapet i finalen i fjor, på Lerkendal. Består hovedsakelig av de samme spillerne som tok Gull i g16 i 2010. Så Mr. James, ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå