Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Synes ikke dette her var alt for gale. Vi ble rett og slett slått av et bedre lag i dag, unødvendig straffe så det er på en måte godt at det kom et mål til så jeg følte at de fikk de tre poengene mer rettferdig. Strømsgodset scorer alltid må Marinlyst og er høyaktuell tittelkandidat, samtidig suger Brann på kunstgress(har vel ikke tatt noen poeng på kunstgress i år), hadde forventet en mye mer begredelig forestilling i dag så jeg kan ikke si jeg er så veldig bitter i dag, guttene prøvde virkelig denne gangen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At Pingleklepp får starte er en tragedie som så vidt bare blir overgått av sultkatastrofer og borgerkriger...

Jeg ville ikke ha han tilbake til Bergen grunnet kostnader og risiko for klippekort, men de burde i alle fall ikke "spille han i form" fra start er så patetisk at det er bare Skarsfjord som trener som kan finne på.

Lenke til kommentar

Jeg er hundre prosent for at Huseklepp skal spilles i form. Ingen andre i Brann har i nærheten av samme nivå over lengre perioder når de er på topp. Fredrik Haugen derimot blir jeg like forbannet over å se i startoppstillingen hver gang. Treg, veik, dårlige ferdigheter og ser provoserende uinteressert ut når han labber rundt på banen (stort sett sjelden i nærheten av ballen...). Larsen var meget god i går, la han prøve seg på OM i neste kamp med Bentley og Huseklepp på hver sin kant.

Lenke til kommentar

Det er greit å få spilt Huseklepp tilbake til den formen har var før, men det burde forsatt ikkje bli slik at han skal ha klippkort på banen vist andre spillere fortjener plassen mer.

 

Helt enig det angående Haugen, virker som han er vel høge på seg selv og sitter seg selv foran laget. Ikkje intressert i å jobbe, treig med å få ballen videre og blir vel pusslete i spillet. Kanskje prøvd denne duoen på det offansive: Larsen Ojo Bentlet (Finne på topp)

 

Dette er berre en liten drøm :)

Lenke til kommentar

Vi har mange flere gode offensive enn defensive spillere nå. Det er ikke så kritisk å miste Ojo. Få inn en supermidtstopper etter jul, så klarer vi oss med det vi har offensivt tror jeg. Spesielt nå som Kristoffer Larsen og Finne virker å kunne klare å etablere seg som gode TL-spillere.

Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til å være bitter på Ojo. Han har forlengst betalt tilbake kjøpssummen sin og gjør et veldig rasjonelt valg i mine øyne. Jeg forventer overhodet ikke at utlenlandske spillere som kommer til Norge for å søke lykken skal ha en bunnsolid klubbfølelse. Vi bør gi ham en verdig avslutning på Brann-karrieren på samme måte som vi gjorde med Austin.

Lenke til kommentar

At han ikkje vil skrive under nye kontrakt med Brann, ser eg ikkje som noe negativt. Har ikkje noe imot ham, men det han har prestert i det siste, så ser eg ikkje for meg at han blir noe stort tap.

 

Stor forskjell mellom Austin og Ojo etter min mening. Austin presterte på et høyt nivå over lengre tind og ga alltid 100% i kvar kamp. Var Brann's klarts beste spiller da han var der.

Dette er noe Ojo ikkje har vært inærheten av å greie. Han har kun hatt første sesongen å skryte av og har ikkje vært inærheten av det denne sesongen.

 

Austin vil bli husket som er stor spiller, dette er noe Ojo ikkje kan forvente. Men en takk for innsatsen vil han nok få

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...