Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brann 2 kan desverre ikkje rykke opp noe mer, må være en divisjon mellom dem. Men er mer usikker på kordan det er mellom 2 og 3 laget.

 

Ellers hadde Huseklepp en god comeback, selv om han var usynelig i første omgang. Demir er virkelig begynt å prestere og han kan nok bli en solid back.

Lenke til kommentar

Solomon Owello linkes til Brann som Austin erstatter. Kjenner svært lite til spilleren, noe andre som har noe formening om han? VIl han styrke laget?

 

Eller så har Finne fått tilbud om A-lagskontrakt, så mangler berre at han skrive under, noe eg virkelig håper på. Menn denne skaanes spilleren, som fikk så mye oppmersomhet under treningskampene, er det noen som veit noe mer om han?

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

At Haugen har gått ut på lån til Sandefjord er bare tull, han presterte riktignok ikke bra i begynnelsen i året, men hvem av Branns utvalgte gjorde vel egentlig det? Jeg tror at med den oppblomstringen Brann har hatt i det siste kunne ha gjort han bedre dersom han ble værende i klubben, for spilletid ville han få nå som Austin er borte.

 

Skaanes og Finne er en duo som har fulgt hverandre tett gjennom aldersbestemte landslag og junioravdelingen i Brann, jevngamle og de er visstnok gode kamerater også. Har stor tro på dem begge hvis de fortsetter utviklingen.

 

Blir spennnende å følge Grønner fremover også nå som Grorud har ved snuten østover. Han er en ledertype og fremtidig kapteinspotenstiale for Brann.

 

Ellers har jo Kjetil Kalve og Erik Birkelund spilt en stund for andrelaget uten det har vært snakk om noe a-lagskontrakt til dem. De nærmer seg vel tyveårene begge to så det er spørs om det blir noe førstelagspillere ut av dem.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Eg synest det er posetivt at Haugen drar til Sandefjord, OM har vi både Huseklepp, Nordkvelle og Mjelde. Selv om Haugen er på samme nivå som Mjelde nå, men mangler erfaring. På DM så har vi Barmen, Sokolowski og Fakiri, men synest det er feil å bruke Haugen der når han er best fremmover i banene.

 

Ellers så gleder eg meg veldig til å se utviklingen til både Finne og Skaanes, selv om eg sett lite til dem.

Lenke til kommentar

Jeg ser den, men han har allerede vist tegn på at han er god nok for tippeligaen. Han har spilt mange sesonger i adeccoligaen med Løv-Ham med gode prestasjoner, og jeg tror ærlig talt ikke han vil utvikle seg særlig mye mer av å gå på lån til sandefjord.

 

Hvis han skal på lån mener jeg at det i hvertfall må bli en tippeligaklubb som Sandnes Ulf eller Sogndal.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Etter det eg har lest, så ville Haugen være fast førstelagspiller. Dette var noe Skarsfjord ikkje kan garantere, så da vil Haugen til Sandefjord. Dette er noe Haugen vil selv, å da er det ikkje vits i å presse han til å bli lånt ut til en annen klubb. Itillegg så er Arne Sandstø treneren i Sandefjord og det var under han Haugen presterte. Så denne løsningen tror eg vil bli den beste for alle parter, kanskje er vi så heldige at Haugen prestere mye betre etter han kommer tilbake fra Sandefjord

Lenke til kommentar

Jeg er utelukkende positiv til Haugen-utlånet. Vi har god back-up på de fem midtbaneposisjonene, og Haugen er nok per i dag den som har prestert svakest når han har fått sjansen. Han trenger førstelagsfotball, men fortjener ikke å spille mye i Brann akkurat nå.

 

Virker å bli meget gode tilskuertall i kveldens kamp på Stadion forøvrig. Hadde vært fantastisk moro å kunne være tilstede der. Gleder meg uansett til kampen. 3 poeng her og vi er plutselig godt med i toppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...