Step_up Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Åh nei, ikke Edvartsen.Håper ikke jeg må dra opp tråden min:Dommeravgjørelser mot Brann igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Brann første kamp uten Austin på banen, er spent på kordan det går. Håper dette blir lagoppstillingen, etter min mening, den sterkeste 11-eren vi har pdd Piotr Sævarsson-zsolt-Jonsson-Demir Sokolowski-Barmen Bentley-Nordkvelle-Askar Ojo Du fikk rett med laget. Ifølge vglive stiller vi med det laget. Spent på å se hvordan de klarer seg uten Rudy. Soko klarer vel neppe hele kampen? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Får ikke håpe at fellah oppfører seg idiotisk denne gangen. Slutt med langpasningene! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hvordan klarer du å gi frispark på den Edvartsen?! faen så latterlig! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) SÆVARSSON! SKJERPINGS!!!!! Korken:Du og! ANGREP PÅ KEEPER EDVARTSEN DIN JÆVEL! Hvorfor får denne klovnen lov å dømme i TL?! Hva driver du på med Askar?! Hvorfor får Enga frispark der hvis Piotr ikke fikk frispark Edvartsen?! SPILL BALLEN BENTLEY! Soko:Skikkelige skudd!!! hva feiler deg Edvartsen?! det er ikke hands! spretter jo opp i hånden. ball søker arm! Zsolt, du har ingen grunn til å gjøre det! Tviler på at du har kvalitetene til det heller. Nei skullerud, frispark til Ojo. Uansett ble det blåst etter avslutningen. Hva er det de piper for? Ojo kan følge etter for å forstyrre målvakt i utsparket så lenge han ikke blokker. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!ASKAAAAAR!! Den skal du lese korken! fy faen! Der ja. Dommerjævel. Akkurat det vi vil høre. Hva med alle de gule kortene du har snytt oss for Edvartsen gjennom din dommerkarriere. Det vittige er at det ikke ble frispark for keeperangrepet isted, mens dette blir kort. Slutt å rygg og støt ut for faen! Det verste er at det sikkert ikke er grunnlag for å gi Piotr tilsnakk heller. Det eneste det som oftest er, er ett markeringsbehov uten at det er i nærhæten av drøying. Nei Demir. Må treffe mål din jævel. Kjære TV2 Zebra:Gi f... i å vise klanen når ballen er i spill!!!! Endret 30. juli 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) FAENFAENFAENFAENFAENFAEN FAEN! Han skal IKKE få spille i 16-meter og han skal IKKE få slå ballen der og dere SKAL markere MANN FOR FAEN!!!!Så unødvendig! dra til helvete! Barmen ut takk! møkkunge! Det er bevisst dommer! kort til fellah! STRAFFE! DRA TIL HELVETE EDVARTSEN! Har det klikket for deg Myhre?! Spill ballen bentley! Hvem skjøt der? faen så latterlig! hæ? det skal da være frispark til Barmen ved målet. Hva er det for en corner da Bentley?! Endret 30. juli 2012 av Step_up Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Brann i et nøtteskall , faller av totalt hvis de leder til pause, er trist å se på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Blir enten seier eller tap. Vi har ikke for vane å spille uavgjort denne sesongen Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Brann i et nøtteskall , faller av totalt hvis de leder til pause, er trist å se på. ?dette er bare Barmen som enten skal ha frispark eller så driter han seg ut. han protesterer vel ikke, så får gå ut fra at det er en tabbe. Så legger Zajic seg. for en bombe. kom igjen Brann. vinn dette her. Si skal ha alle tre. ikke la enga rane med seg poeng! faen så latterlig edvartsen er. en spiller roper etter frispark, så får han det. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) det er bare tull Bentley. hvorfor fortsetter du ikke? må være Fagermo som har lært han det. Hvorfor gidd du å skyte Hassan? Ran! Helvete! Endret 30. juli 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Synes 1-1 er et bra resultat borte mot enga jeg. Og vi spiller flott fotball . Om vi fortsetter med å vinne hjemme og greie resultat borte (bør slå stabæk i neste kamp feks!) så lover dette jævlig bra for høstsesongen! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Godt å endelig se et Brann lag som spiller langs bakken istedenfor de lange ballene opp til Ojo. Hadde ikkje vært noe å si på om Brann fikk med seg alle poengene hem, men skal ikkje klage på uavgjort. Men må være første gang på lenge at Mjelde spiller en godt kamp, kanskje det er betre for han å starte kampene på benk. For en Mjelde som starter en kamp, er langt ifra det han viste idag. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg fikk bare med meg deler av kampen - en unge som var klin umulig tok mye oppmerksomhet.. Burde ikke Brann hatt en straffe? Jeg mener å huske at Demir soleklart blir taklet klumsete av en VIF-spiller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Kommentatorene mente det var riktig å ikke blåse. Eg selv synes den var på kanten, og hadde ikke sagt noe på det om det ble blåst. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Huseklepp har signer for Brann, blir spennende å se han i aksjon på mandag mot Stabæk. Kan me håpe på at han åpner målkontoen da? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg er spent på å se hvor han blir brukt. Ving, hengende spiss eller spiss sammen med Ojo? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg håper han blir spiss sammen med Ojo. Tror vi kan stille med et slagkraftig 4-4-2-mannskap nå. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Tror Ojo vil prestere betre når han veit at noen deler ansvar med han og han kan konsentrere seg om det han er sterkest på. SÅ får også motstanderen mer å passe på. Berre dem finner relasjoner med kvarandre Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Fikk dessverre ikke sett kampen idag, men Huseklepp sterkt delaktig i seieren med både mål og målgivende. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Fantastisk. Han spilte en veldig god andre omgang og målet hans var strålende. Satser på at Huseklepp nå trekker en god del folk til hjemmekampen mot Haugesund til helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå