Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær på plassen din da Hassan!!!!

 

frispark til Brann! faen edvartsen er sveiseblind!

 

Hva driver du på med Øvretveit?!?!?!

 

Faen så rævva Jonsson! han skal IKKE forbi!

 

Faen Sæv! hva f... er det vitsen med?!?!?!

 

hva gjør du Mjelde?! Hvorfor saboterer du angrepet?!?!

 

Jadda! Herlig Bentley! nydelig!

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!Fantastisk! :D

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jeg tolker det dit at Hassan var ute av posisjon et par ganger tidlig i kampen. Dommeren var tidvis elendig, sett fra en Brann-supporters ståsted. Øvretveit gjorde mye rart, og Jonsson var ræv. Sævarsson gjorde uforståelige ting, og Mjelde saboterte noen angrep.

Likevel vant vi kampen fordi Bentley fikk vende opp innenfor 16 og putte "enkelt". Senere i kampen banket Sævarsson den inn i lengste på et av sine mange raid fremover.

 

Øvretveit var god. Bentley var god. Kampen var elendig før pause, men den tok seg litt opp etter pause.

Lenke til kommentar

Den 18 år gamle forsvarsspilleren Jonas Grønner har signer proff kontrakt for Brann, så nå er han også inkludert i A-lags stallen. Dette vil bli den åttende bergenseren i Brann stallen (har dette fra Bt)

 

http://fotball.bt.no/eliteserien/article238648.ece

 

Ønsker han lykke til, håper han får noen kamper fremover til å vise seg frem. Føler at talenter som får vist seg frem er noe av de få lyspunktene i denne sesongen.

 

Sikkert en person som er svært uenig med meg i det siste :) Men akkurat det er eg forberedt på.

Lenke til kommentar

Jeg tolker det dit at Hassan var ute av posisjon et par ganger tidlig i kampen. Dommeren var tidvis elendig, sett fra en Brann-supporters ståsted. Øvretveit gjorde mye rart, og Jonsson var ræv. Sævarsson gjorde uforståelige ting, og Mjelde saboterte noen angrep.

Likevel vant vi kampen fordi Bentley fikk vende opp innenfor 16 og putte "enkelt". Senere i kampen banket Sævarsson den inn i lengste på et av sine mange raid fremover.

 

Øvretveit var god. Bentley var god. Kampen var elendig før pause, men den tok seg litt opp etter pause.

 

Øvretveit har vist at han har gode reaksjonsevner, men føler han mangle litt forsatt for å bli noe stor keeper for Brann. Men håper han utvikler seg slik at han ein dag kan bli en førsteskeeper for Brann

Lenke til kommentar

Kordan var kampen? Var på Metallica konsert så fikk den ikkje med meg ;(

Var også på metallica, og til tross at jeg er en stor Gojira fan, droppet jeg oppvarmingsbandene for å se første omgang av Brann kampen. Angrer litt på det. Forferdelig daff første!

http://fotball.bt.no...ticle238951.ece

 

Piotr er tilbake etter skade, men forsatt usikkerhet om han skal bruke maske eller ikkje.

Syns både Barmen og Øvretveit bør starte i cupen. Har bevist nok til å gjøre det. Ikke vits å ta noen sjanser mot Nest Sotra, skademessig.

Lenke til kommentar

Kordan var kampen? Var på Metallica konsert så fikk den ikkje med meg ;(

Var også på metallica, og til tross at jeg er en stor Gojira fan, droppet jeg oppvarmingsbandene for å se første omgang av Brann kampen. Angrer litt på det. Forferdelig daff første!

http://fotball.bt.no...ticle238951.ece

 

Piotr er tilbake etter skade, men forsatt usikkerhet om han skal bruke maske eller ikkje.

Syns både Barmen og Øvretveit bør starte i cupen. Har bevist nok til å gjøre det. Ikke vits å ta noen sjanser mot Nest Sotra, skademessig.

 

Kunne brukt Piotr i TL også gjort slik at Cupen var keepertalentene sin cup. Har ikkje sett Mohus i aksjon, men nå som Øvretveit har fått litt TL erfaring og ikkje gjort det alt for store feilene, så kommer vel han litt forann i køen. Barmen har vist at han passer sammen med Austin på DM, så den mister han ikkje så lett. Synest ingen andre som har spilt sammen med Austin, har gjort det så bra.

 

Fikk med meg berre oppvarmingsbanda, men fy faen så dårlig det siste bande før Metallica kom var, å publikum viste lite interesse. Men skjønner eg ikkje gjekk glipp av så mye.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vist Helstad kommer tilbake til norge og signerer for LSK vil det være en trist dag for meg.

Men er eg på stadion når LSK skal spille og han blir byttet ut eller inn skal iallefall eg klappe, var tross alt en favorittspiller hos meg.

 

Kommer folk her inne til å gjøre det samme? Eller blir det som om en helt vanlig spiller kommer til stadion?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...