Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Bentley er jo tidenes spiller!

 

Og forvaret vårt er så grusomt at dette neppe ender med to baklengs. Kalvenes og Grorud hører hjemme i tredje divisjon!

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Er du seriøs? HAHAHA! Han har vært bunnsolid i kampene sine som stopper og har ingenting med LSK sine mål å gjøre...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bentley er jo tidenes spiller!

 

Og forvaret vårt er så grusomt at dette neppe ender med to baklengs. Kalvenes og Grorud hører hjemme i tredje divisjon!

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Er du seriøs? HAHAHA! Han har vært bunnsolid i kampene sine som stopper og har ingenting med LSK sine mål å gjøre...

 

Mange som var skyld i det siste målet, blant annet Kalvenes. Det hadde aldri kommet om han var raskere enn en skilpadde. Og når han er så jævlig treig så får han faen meg se å posisjonere seg ordentlig. Har hatt mange feilplasseringer i dag som har ført til farligheter, og det skal ikke en spiller med hans rutine (og fart) gjøre.

Lenke til kommentar

Bentley er jo tidenes spiller!

 

Og forvaret vårt er så grusomt at dette neppe ender med to baklengs. Kalvenes og Grorud hører hjemme i tredje divisjon!

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Er du seriøs? HAHAHA! Han har vært bunnsolid i kampene sine som stopper og har ingenting med LSK sine mål å gjøre...

 

Mange som var skyld i det siste målet, blant annet Kalvenes. Det hadde aldri kommet om han var raskere enn en skilpadde. Og når han er så jævlig treig så får han faen meg se å posisjonere seg ordentlig. Har hatt mange feilplasseringer i dag som har ført til farligheter, og det skal ikke en spiller med hans rutine (og fart) gjøre.

 

Feilplasseringene hans har neppe hatt noe med farlighetene å gjøre. har dessverre sett mest på hockey ved siden av, men at han som har vært så solid på stopperplass skulle gjøre det dårlig på backen tror jeg ikke ett sekund på og tror ikke mye på den gjengivelsen der. men har jo sett analyser av hans spill som stopper her inne, som gjør meg bombesikker på at analysene av hans innsats på backen ikke stemmer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...