Step_up Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Bentley er jo tidenes spiller! Og forvaret vårt er så grusomt at dette neppe ender med to baklengs. Kalvenes og Grorud hører hjemme i tredje divisjon! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Er du seriøs? HAHAHA! Han har vært bunnsolid i kampene sine som stopper og har ingenting med LSK sine mål å gjøre... Endret 13. mai 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bentley er jo tidenes spiller! Og forvaret vårt er så grusomt at dette neppe ender med to baklengs. Kalvenes og Grorud hører hjemme i tredje divisjon! Helt enig, men sævarsson har også vært dårlig, står kun å ser på nesten Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bentley er jo tidenes spiller! Og forvaret vårt er så grusomt at dette neppe ender med to baklengs. Kalvenes og Grorud hører hjemme i tredje divisjon! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Er du seriøs? HAHAHA! Han har vært bunnsolid i kampene sine som stopper og har ingenting med LSK sine mål å gjøre... Mange som var skyld i det siste målet, blant annet Kalvenes. Det hadde aldri kommet om han var raskere enn en skilpadde. Og når han er så jævlig treig så får han faen meg se å posisjonere seg ordentlig. Har hatt mange feilplasseringer i dag som har ført til farligheter, og det skal ikke en spiller med hans rutine (og fart) gjøre. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bentley er jo tidenes spiller! Og forvaret vårt er så grusomt at dette neppe ender med to baklengs. Kalvenes og Grorud hører hjemme i tredje divisjon! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Er du seriøs? HAHAHA! Han har vært bunnsolid i kampene sine som stopper og har ingenting med LSK sine mål å gjøre... Mange som var skyld i det siste målet, blant annet Kalvenes. Det hadde aldri kommet om han var raskere enn en skilpadde. Og når han er så jævlig treig så får han faen meg se å posisjonere seg ordentlig. Har hatt mange feilplasseringer i dag som har ført til farligheter, og det skal ikke en spiller med hans rutine (og fart) gjøre. Feilplasseringene hans har neppe hatt noe med farlighetene å gjøre. har dessverre sett mest på hockey ved siden av, men at han som har vært så solid på stopperplass skulle gjøre det dårlig på backen tror jeg ikke ett sekund på og tror ikke mye på den gjengivelsen der. men har jo sett analyser av hans spill som stopper her inne, som gjør meg bombesikker på at analysene av hans innsats på backen ikke stemmer... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Håper Brann lar LSK score nå Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Vi trenger poeng vi nå Brann! HAHAHAHA! for en tabbe! For faen dere kan jo ikke gjøre det Brann!!!!Hva i helvete?!?!?!?!?!Vi trenger poeng for helvete!!!!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Skjerp deg din kølle. Du skjønner hva som skjedde og hvorfor det ble gjort. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Bra brann viser fair play 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Merkelig hvordan keeperen til Brann prøvde å ta ballen og redde skuddet fra Sigurdarson. Så at også en av spillerne til Brann løp etter, men ga seg etter noen meter. Leciejewski virket rimelig forbanna. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Fornøyd med at jeg heier på et fair play- lag! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hold fokus oppe der bak! Vi skal faen meg vinne! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 hæ hva i helvete driver dommeren på med?!?!?!?!?!?!er det noe seriøst gale? soleklart frispark til Ojo der! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Forsvaret da!!!!!!De skal ikke være i nærheten! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Der ser vi hvor elendig Bentley er ! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Faen så mange sjanser de brenner. Godt med seier. Endret 13. mai 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg er helt for at Lillestrøm skal få putte etter Mjelde sitt mål, men jeg er ikke enig i at en potensiell topscorer fra LSK skal få gjøre det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Så lenge det ikke var Kippe er det ett fett for meg hvem som scoret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå