Step_up Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! HVA I HELVETE HELGERUD?!?!?!?!?!?!Det er faen ikke kort!!!!!!han tar jo bare ballen kødd! Endret 29. april 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Latterlig dømming i starten. tenker da i forhold til Brann. ikke rart vi får problemer med at spillere soner når dømmingen er så latterlig åndsfraværende! Treff nå mål da Austin!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ojo!!!!!!!!!!! Endret 29. april 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Faen så forpult amatørmessig brann fremstiller seg de siste 15 minuttene i første omgang..... Blir så eitrande forbanna..... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Først skaper vi et totalt unødvendig frispark som vi ikke klarer å markere på. Så skal Austin ta igjen på fellah...innafor 16meteren. Idioti. Og det kommer vi til å tape kampen pga. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Austin taklet Singh innenfor 16-meteren, Alastor. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Og igjen lurer jeg på hva i helvete Grorud gjør ute på banen, eller gjorde i dette tilfellet. Fyren er så ræv forbanna dårlig at det svir i øynene når ser den kødden prøve å spille fotball. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Iolliken:hva i h...... er det du babler om????? OJO FOR FAEN!!!!!!!Hva i helvete driver du på med?!?!?!?!!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Iolliken:hva i h...... er det du babler om????? OJO FOR FAEN!!!!!!!Hva i helvete driver du på med?!?!?!?!!?!?!?!?!?! Du kan bare skrive helvette 1 gang per innlegg eller? Lite vits å skrive litt av ordet når du skriver hele ordet i neste setning. Og han har helt rett, Grorud, Bentley +++ er bare møkk. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Iolliken:hva i h...... er det du babler om????? Jeg babler om nøyaktig det jeg sa. Lær deg å lese. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Så jævlig ufortjent at VIF vant. Herlig å se innsatsen spillerne la ned i denne kampen. Vi overkjørte jo VIF med en mann mindre. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 I dag taper vi på at Ojo er totalt inneffektiv. Og Kalvenes inn for Grorud? Av og til lure eg på kva Skarsfjord tenker med. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Til tross for tapet så var det utrolig mye positivt i dag. Vi er til tider strålende presise i angrepsspillet, og milevis bedre enn VIF i så godt som alt. Barmen må selvsagt få spille neste kamp fra start, og Demir var jo en helt annen spiller enn tidligere. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Til tross for tapet så var det utrolig mye positivt i dag. Vi er til tider strålende presise i angrepsspillet, og milevis bedre enn VIF i så godt som alt. Barmen må selvsagt få spille neste kamp fra start, og Demir var jo en helt annen spiller enn tidligere. Som eg skulle sagt det selv, berre ojo sin inneffektivitet som koster oss 3 poeng Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Skuffelse har et navn, Brann. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Iolliken:hva i h...... er det du babler om????? Jeg babler om nøyaktig det jeg sa. Lær deg å lese. Jeg kan lese helt fint. kan du? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 I dag taper vi på at Ojo er totalt inneffektiv. Og Kalvenes inn for Grorud? Av og til lure eg på kva Skarsfjord tenker med. ?vi trenger da virkelig to stoppere. jeg vet ikke hva du vil frem til. jeg vil gå så langt å si at det er Ojo sin feil at vi taper i dag. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 I dag taper vi på at Ojo er totalt inneffektiv. Og Kalvenes inn for Grorud? Av og til lure eg på kva Skarsfjord tenker med. ?vi trenger da virkelig to stoppere. jeg vet ikke hva du vil frem til. jeg vil gå så langt å si at det er Ojo sin feil at vi taper i dag. Det eg vil frem til er at han kunne brukt Grønner istedenfor en avdanka kalvenes. Selv skjønner eg ikkje kor du får denne kjærligheten for Kalvenesen fra. I slekt? Lenke til kommentar
macoo Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Brann tapte veldig ufortjent i dag dessverre :nei2: , da har vi et godt forsprang på dere i serien, blir gull til Sogndal i år Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Vi trenger en ny trener! Og fy faen så dårlig bentley er.. har sikkert sagt det 1000 ganger. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Ny trener? HAHAHAHAHAHHA! Derimot fullstendig enig ang Bentley. Endret 29. april 2012 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå