Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste er at vi ikke har noen plan. Når vi har ballen er det helt tydelig at vi ikke er samkjørte om hvordan vi skal bevege oss. Jeg synes faktisk ikke Demir var så elendig i dag, de få tilløpene til angrep vi hadde kom ofte gjennom samarbeid mellom ham og Askar på venstresiden. Det som er helt sikkert er i hvert fall at Barmen SKAL starte neste kamp.

Lenke til kommentar

Det brann viser på fotballbanene nå, er vel drillo på sitt værste, uten løp rund spiss på topp. Er ikkje hele greiea med planen til Skarsfjord, at det skal en poolball opp til ojo, så skal han fordele ballene til bevegende medspillere eller prøve på noe selv.

 

Må være frustrerende å være ojo, når han ser hele lage litt rundt sin egen 16meter og pooler den opp til han, fan skal han gjøre når han er aleine med 4 forsvarere. Itillegg må han se på at resten av spillerene slipper inn latterlig enkle mål, vist han ikkje er nede selv. Gleder meg til det kommer ny fotballfilosofi, til da blir dette nitrist.

Lenke til kommentar

Jeg hater også at vi spiller med 1 spiss. For at det skal bli mye sjanser av det bør vi ha usedvanlig gode vinger. Jeg synes ting forbedret seg en del da Niasse kom inn og det så ut som om både han og Ojo var sammen på topp. Det uforståelige er at vi kun har to (!) spisser i troppen.

Lenke til kommentar

Dette er fra Bataljonen etter sist kamp: Helt enig

 

Denne kampen tror jeg er noe av det verste jeg har sett på svært lenge. Dvs. den minnet veldig om både cupfinalen og hjemmekampen mot Sarpsborg, men hakket verre. Alt virker planløst, og spillerne har ikke den samme gløden og ”fighting spirit” som vi så i fjor. Det bør være det letteste å ordne.

 

Det er blitt prøvet og feilet litt med spillere i forskjellige posisjoner, så jeg håper de snart får ”satt” laget og finner samhandlingen.

 

Nå hagler det med kommentarer i diverse nettforum om ny trener, andre spillere, ny formasjon, og ny spillerstil.

 

Det er i motgang Brann virkelig trenger støtte fra oss supportere. Det er nå vi kan vise at vi er der i tykt og tynt, selv om kanskje ikke er enig i alle valg som tas. Brann har ”alltid” hatt en kjerne på rundt 8000 supportere, og vi skal ikke se bort ifra at tilskuer tallet synker reelt ned mot dette tallet hvis motgangen fortsetter. Og vi skal jaggu vise at vi i hvert fall ønsker at Brann skal vinne kamper.

 

En ting er sikkert, og det er at hvis vi supportere får avgjøre viktige sportslige valg, ja da er vi virkelig ute å kjøre. Da blir det Køln-tilstander der omgivelsene bestemmer, og det blir som regel kortsiktig.

 

Neste kamp er av den kortreiste slaget. Borte mot Haugesund blir det alltid så mange rødkledde som overhodet mulig, og god stemning.

Lenke til kommentar

Vi hadde jo ikke spesielt mange langpasninger. Det var mange forskjellige måter vi klarte å rote bort ballen på, både ved å spille på vingene og backene, spille oss gjennom i midten eller med lange baller til Ojo. Vi hadde rett og slett ingen plan. Jeg regner med det Skarsfjord la vekt på på forhånd var å "variere" men det fungerer tydeligvis dårlig.

Lenke til kommentar

Brann skal spille mot Vålerenga idag og dette blir en viktig kamp med tanke på den dårlig plasseringen og at Vålerenga er et redusert mannskap. Vi ligger nå på kvalifiseringsplass og får vi 3 poeng som havner vi en plass opp forann Fredrikstad, selv om det ikkje har så mye å si så tideleg i sesongen, så er det snart påtide å klatre på tabellen.

 

Det som gjør dette ekstremt gale i mine øyner, er at Saftbygda ligger langt over oss, noe som ikkje burde være akseptabelt for Brann.

 

Idag får vi håpe et redusert Vif forsvar må gi tapt mot Poolballene til Ojo.

 

Fohåpentligvis lagoppstilling : Piotr - Sævarsson - Korscmar - Grorud(Grønner) - Demir - Austin - Barmen - Askar - Haugen - Bentley(Larsen) - Ojo

 

Spillerene i parantes er spillere eg heller ville ha brukt vist det hadde vært en litt lettere motstander.

Lenke til kommentar

Mye tull som blir skrevet her. fakta er slik: vi markerer ikke og gjør enkle feil og dermed har vi gitt bort poeng. kampene har da vært over når vi begynner å finne rytme...

 

En annen ting er jo at Grorud gjorde masse feil i starten av sesongen. Helt ufattelig at han har blitt valgt fremfor kalven som er trygg med ball og solid defensivt. hva f... skal Skarsfjord gjøre når Grorud gjør enda flere feil. han har jo allerede kostet oss en del...

 

Hvem lager kamptråd? KOM DEG UT AV OFFSIDE OJO!!!!!

 

MARKERINGEN GRORUD! Ubrukelig kødd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...