Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Søndag er det Brann - Strømsgodtset på stadion, håper på denne lagopstillingen:

 

Piotr

Sævarsson - Jonsson - Zsolt - Fakiri

Mjelde - Barmen

Askar - Haugen - Bentley

Ojo

 

Vist ikkje Jonsson er klar, kanskje Grønner kan få prøve seg. Grorud har vist gang på gang at han ikkje er god nok og Kalvenes var ikkje heller overbevisendes mot Molde. Synest også Demir kanskje kan få seg en pause og heller satse på fakiri som iallefall har erfaringen inne, selv om farten ikkje er noe å skryte av.

 

Mjelde kunne prøvd seg på defansiven, han er alltid inærheten av der ballen er og jobber iherdig kvar gang,, og Barmen gjorde seg ikkje bort mot Molde, selv om han bommet på noen gigantsjanser. Nordkvelle har stor sett vært usynlig, så benke kan hjelpe?

 

Askar har vist seg posetivt frem og skåret i alle kampene hittil, så der er det vel ikkje noe å tvile på. Haugen gjorde ikkje noe god kamp mot molde, men flere spillere har fått endel sjanser, så kvifor kan ikkje han også få det? Bentley gjorde ikje noe god sesong sist, men kan umulig være dårligere enn mjelde har vært på kant.

 

Ojo på topp, er vel selvskreven der. Har ikkje sett Niasse, så veit ikkje no om han

Lenke til kommentar

Ja, det er tvert imot noe som kan føre oss ned i nedryksstriden. I en så jevn serie betyr det enormt mye at TL's beste spiller er ute, kanskje for resten av sesongen. Med det grusomme forsvaret vi har er Austin livsviktig i DM-rollen. Får bare håpe inderlig at Jonsson kan bli en stabilisator bak der når han er tilbake fra skade...

Lenke til kommentar

Stadion får sin egen wall of fame

 

Sett opp ditt drømmelag

 

Nå skal Brann's samarbeidspartner Nextgentel lagen en egen Wall Of Fame vegg på Brann stadion, der vi Supportere kan stemme frem Tidenes Brannlag. Fra 1908 og frem tid den dag i dag :)

 

Brann 11-eleveren blir valg ut av en Jury beståendes av: Eduardo "Doddo" Andersen, Marit Voldsæter, Carl-Erik Torp, Gunnar Greve Pettersen og Roger Lillebøe-Hansen. Desse velger ut den endelige Brann 11-eren utifra det vi supportere har stremt frem.

 

Et veldig artig prosjekt etter min mening, så nå blir det å sitte seg ned å tenke over kven det blir, ved hjelp av en litt eldre garde :)

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Og du fortsetter i samme gate, ser jeg. Du driter deg ut. Et råd som er til ditt eget beste er at om du ikke har noe å bidra med for en konstruktiv debatt så er det generelt sett greit å holde seg unna klubbtråder til andre lag enn ditt eget.

 

Er du villig til å diskutere seriøst rundt Rudy så hadde det vært en annen sak. Jeg har allerede lagt frem klare vitnesbyrd på hvorfor han er TL's beste spiller, du kommer bare med dritt og dårlige "punchlines" tilbake. Det blir bare trist.

Lenke til kommentar

Så det er slik at det ikke er mulig å være uenig med deg i hvem som er TLs beste spiller? Det blir like idiotisk som å kalle alle som mener Ronaldo er bedre enn Messi for idioter kun fordi Messi har statistikken mer på sin side. Jeg kommenterte pga jeg mente ikke Austin er TLs beste spiller og du velger å svare like idiotisk som tidligere.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det mulig å mene at Austin ikke er TL's beste spiller, og da er det bare å argumentere for det. Om man derimot svarer med et en setning langt innlegg med drittslenging (som du gjorde) så fremstår du som en idiot. Om du prøvde å være morsom eller bare provoserende er ikke mulig å forstå, men du presterte ikke noen av delene. Det som er helt sikkert er at du ikke akkurat forsøkte å starte en konstruktiv debatt. Hadde jeg skrevet i RBK-tråden om hvilken sutrete alkoholiker-unge Steffen Iversen er, så hadde jeg blitt rent ned av negative svar. Det vet du selv. Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å prøve på noe slikt her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Taklingen han hadde mot RBK hadde vel vært rødt i alle land

 

Forskjell på enkelt tilfeller enn å være gris i alle kamper. En spiller som har en takling i en kamp der han burde fått rødt kort, men ellers har harde og ofte fair'e taklinger kan vel ikke ansees som en som spiller stygt?

 

Austin får ofte feilaktig kritikk for spillestilen han har og måten han takler på. Folk er blitt for vandt med taklinger som er så fjollete og puseaktige at de ikke kan kalles for taklinger. Om en spiller takler hardt, tar ball og klarer å la være å knekke bein så er det ingenting i veien med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...