Prusk Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg likte godt Nilsen som Brann-trener. Som kommentator finner jeg mannen fryktelig irriterende. Han sier selvfølgeligheter og idiotiske ting hele tiden. Gjerne på en måte jeg opplever som overforklarende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg likte godt Nilsen som Brann-trener. Som kommentator finner jeg mannen fryktelig irriterende. Han sier selvfølgeligheter og idiotiske ting hele tiden. Gjerne på en måte jeg opplever som overforklarende. Akuratt som selveste Lundekvam. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Høre på Lundekvam er som å høre på Ozzy :-P Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 "Ææææææææææ" "Deeeet det det dddd...Æææææææ" "Men men men..mmm..men men ææææææ" Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Med Lundekvam er da kun i pausen. Da ser ikke jeg på TV. Steinar Nilsen får lov å holde på hele kampen - kjedeligste "eksperten" på TV. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har ryddet litt i tråden. Husk på lovene i Kardemomme by: du skal være snill og grei. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil. Alltid noen som blir plaget når man diskuterer fotball. Enten heier man på feil lag, eller driter man langt i fotball. =) 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Alltid noen som blir plaget når man diskuterer fotball. Enten heier man på feil lag, eller driter man langt i fotball. =) nå spytter jeg sikkert i kirken men fotballfans har generelt sett lett for å være hårsåre. 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Piotr er forhøpentligvis tilbake i lagoppstillingen til kampen mot Molde på Mandag 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg likte godt Nilsen som Brann-trener. Som kommentator finner jeg mannen fryktelig irriterende. Han sier selvfølgeligheter og idiotiske ting hele tiden. Gjerne på en måte jeg opplever som overforklarende. Så det finnes altså noen? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Eg likte også Nilsen som Brann trener. Selv om Skarsfjord har fått gjort mye godt med laget, er eg forsatt motstander av fotballfilosofien hans Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Sokolowski ute i mange uker. Ingen katastrofe egentlig, jeg vil heller se Fredrik Haugen på banen enn Soko uansett. Men nå begynner det å bli tynt dersom f.eks Rudy blir suspendert, og det skjer jo snart. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Eg likte også Nilsen som Brann trener. Selv om Skarsfjord har fått gjort mye godt med laget, er eg forsatt motstander av fotballfilosofien hans Den kommer nok etterhvert i sesongen. uansett så er Skarsfjord et hav bedre som trener enn Nilsen... Sokolowski ute i mange uker. Ingen katastrofe egentlig, jeg vil heller se Fredrik Haugen på banen enn Soko uansett. Men nå begynner det å bli tynt dersom f.eks Rudy blir suspendert, og det skjer jo snart. lol, det er jeg ingen grunn til skal skje snart. og det vil i såfall ikke være Soko han spiller istedenfor. de spiller ikke i samme posisjon... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 lol, det er jeg ingen grunn til skal skje snart. Jo, selvsagt er det det. Han har to gule på de to første kampene, og blir suspendert om han får et tredje. det vil i såfall ikke være Soko han spiller istedenfor. de spiller ikke i samme posisjon... Jo, det er veldig sannsynlig at det er Fredrik Haugen som blir erstatter for Sokolowski. Enten i samme posisjon eller med Nordkvelle ned som DM. Bentley er også en mulighet, men jeg håper på Haugen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Selvfølgelig bør Haugen spille. Redd Skarsfjord ser annerledes på det. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Selvfølgelig bør Haugen spille. Redd Skarsfjord ser annerledes på det. Nordkvelle får antakeligvis spille den neste kampen, så får vi se videre... Endret 7. april 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nordkvelle nede ved Austin og Haugen på OM. Synest Brann hevet seg etter Haugen kom på sin vante rolle mot Sandnes Ulf Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 nå spytter jeg sikkert i kirken men fotballfans har generelt sett lett for å værehårsåre. Lidenskap. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg har ryddet litt i tråden. Husk på lovene i Kardemomme by: du skal være snill og grei. Hadde bare folk flest på forumet tenkt over dette, så kunne ting vært så mye bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå