Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestilt meg flybilletter Trondheim - Bergen og kampbilletter til kampen mot Strømsgodset. Gleder meg! Har med meg en kompis som aldri har vært på Brann- kamp før, og han ville stå med bataljonen, så det kan bli spennende. Aldri stått med bataljonen før selv heller.

Lenke til kommentar

Øvretveit kan ikke klandres for noen av målene, elendige utespillere har ansvaret der.

Hva skulle han ha gjort på 3-1 målet om jeg tør spørre, karatesparke Prica i pungen, deretter kastet ninjastjerner på de 3 andre RBK spillerene som var igjenom forsvaret til Brann?

Han kan klandres for 2-1 målet, der var han på bærtur, så det kunne vært unngått. Ellers så var forsvaret dårlig og, men det er jo slik med Brann, enten har de dagen slik som de hadde på Lerkendal i fjor, eller så har de ikke dagen. Men får håpe de har lært nå slik at de ikke går på samme tabbe mot Sandnes Ulf. Heia Brann:)

Lenke til kommentar

Jansson valgt som kaptein for vårt elskede Brann lag :)

 

Er dette en "beskjed" til oss supportere at Austin ikkje vil forlenge kontrakt og vil bli solgt iløpet av året? Var iallefall det første som traff meg når eg fikk beskjeden idag

Det er snakk om at Austin ikke signerer ny kontrakt, dermed vurderer de å selge han til sommeren slik at han ikke blir bosmanspiller. Får håpe at Skarsfjord skaffer en like god spiller fra sommeren av.

Lenke til kommentar

Har lest om dette, håper virkelig dem selger til sommeren. Trenger ikkje å ha spillere i klubben som ikkje vil signere ny kontrakt, som ender opp på free transfer. Vi trenger spillere som fokusere mest på å gjøre det godt for klubben, enn å ha spillere som er mest intressert i å flytte på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...