Brann89 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Islansk keeper til Brann på lån frem til Mai? Korcsmar avviser at han ønsker seg vekk Endret 27. mars 2012 av Brann89 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Da har jeg bestilt meg flybilletter Trondheim - Bergen og kampbilletter til kampen mot Strømsgodset. Gleder meg! Har med meg en kompis som aldri har vært på Brann- kamp før, og han ville stå med bataljonen, så det kan bli spennende. Aldri stått med bataljonen før selv heller. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Gled deg! Forundrer meg ikke om dere begge kommer hjem med hørsel skader Lenke til kommentar
branndame Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Gled deg! Forundrer meg ikke om dere begge kommer hjem med hørsel skader Ikke mye hørselskader å få i forhold til å gå på en konsert. Lenke til kommentar
branndame Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Øvretveit kan ikke klandres for noen av målene, elendige utespillere har ansvaret der. Hva skulle han ha gjort på 3-1 målet om jeg tør spørre, karatesparke Prica i pungen, deretter kastet ninjastjerner på de 3 andre RBK spillerene som var igjenom forsvaret til Brann? Han kan klandres for 2-1 målet, der var han på bærtur, så det kunne vært unngått. Ellers så var forsvaret dårlig og, men det er jo slik med Brann, enten har de dagen slik som de hadde på Lerkendal i fjor, eller så har de ikke dagen. Men får håpe de har lært nå slik at de ikke går på samme tabbe mot Sandnes Ulf. Heia Brann:) Lenke til kommentar
branndame Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jansson valgt som kaptein for vårt elskede Brann lag Er dette en "beskjed" til oss supportere at Austin ikkje vil forlenge kontrakt og vil bli solgt iløpet av året? Var iallefall det første som traff meg når eg fikk beskjeden idag Det er snakk om at Austin ikke signerer ny kontrakt, dermed vurderer de å selge han til sommeren slik at han ikke blir bosmanspiller. Får håpe at Skarsfjord skaffer en like god spiller fra sommeren av. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Har lest om dette, håper virkelig dem selger til sommeren. Trenger ikkje å ha spillere i klubben som ikkje vil signere ny kontrakt, som ender opp på free transfer. Vi trenger spillere som fokusere mest på å gjøre det godt for klubben, enn å ha spillere som er mest intressert i å flytte på seg. 1 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Gled deg! Forundrer meg ikke om dere begge kommer hjem med hørsel skader Ikke mye hørselskader å få i forhold til å gå på en konsert. Det er i hvertfall en syk stemning på stadion! Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=jcYgAqplXuY&list=UUo5tFwiWJyMv3SkgL57L-Rw&index=1&feature=plcp 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Gleder meg Har hatt godfølelsen i hele dag, så satte litt penger på denne kampen Tipper en solid 3 - 0 seier. Ojo, askar og Haugen Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=jcYgAqplXuY&list=UUo5tFwiWJyMv3SkgL57L-Rw&index=1&feature=plcp LEGENDARISK!!! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 I dag kreve eg mye betre spill fra Grorud. Sist kamp beviste han ingenting Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Om det var noe han beviste forrige kamp, var at han ikke er en god kandidat til og starte for Brann i dag. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 HELVETE MAX!!!!JEG VILLE HØRE HELE NYSTEMTEN!!!!!!!!!! Hvor i helvete er alle tilskuerne?!?!?!?!Ser at svikerpublikummet gir en fantastisk start på sesongen Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 HELVETE MAX!!!!JEG VILLE HØRE HELE NYSTEMTEN!!!!!!!!!! Helt enig. Jævla irriterendes Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Angående Grorud så er det rart at kalven starter på benken hvis han er frisk... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Har spillerne ikke fått noen ting inn i hodet om hva vi har sagt om markeringer???? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hm, ingen kamptråd? Kjapt samlet sammen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1426204 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hm, ingen kamptråd? Kjapt samlet sammen http://www.diskusjon...owtopic=1426204 Ty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå