Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er greit at det er mye kvalitet i lagt, men når mesteparten av spillet omhandler å slå høge baller opp på en enslig spiss i Ojo, så blir det for forutsigbart.

Eg håper virkelig at Skarsfjord får utviklet dette omtalte spillerfilosofien sin. For den han hadde i 2011 var ikkje mye å skryte av. Nå har han fått handlet inn en god del spillere til, så nå skulle det berre mangle at han skal kunne greie å utvikle spillerstilen.

 

Men har kun sett Stabæk kampen, men vart ikkje særlig imponert over det. Skal vi ha sjanse om noe høg plassering så må ojo holde seg skadefri og være i skåringsform.

 

For meg kan du tro ka du vil, eg sier berre min mening.

Lenke til kommentar

Vi varierer så sykt i prestasjonene at dette kan gå begge veier. Har vi dagen kan vi sette fyr på Lerkendal med både fire og fem mål, men har vi en dårlig dag kommer vi virkelig til å føle det også. Uansett, har tro på at laget vårt tar medaltje i år og jeg håper noe av de unge markerer seg denne sesongen.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Det eneste eg kan komme på for at vi burde hente tilbake opdal, er pga erfaring. For meg kunne vi like gjerne stilt med Øvretveit imål, for tviler på det blir dem største forskjellene.

 

Nei, vist vi først skal hente inn en backup til Piotr, burde vi hente inn noen andre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...