Husam Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg velger å være like forbanna pessimistisk som i serieåpningen mot RBK i fjor. Om ikke annet for å unngå å jinxe hele kampen. Gruer meg faktisk litt til å dra på kampen i morra. Drittvær her oppe, og jeg er sikker på tap. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det er greit at det er mye kvalitet i lagt, men når mesteparten av spillet omhandler å slå høge baller opp på en enslig spiss i Ojo, så blir det for forutsigbart. Eg håper virkelig at Skarsfjord får utviklet dette omtalte spillerfilosofien sin. For den han hadde i 2011 var ikkje mye å skryte av. Nå har han fått handlet inn en god del spillere til, så nå skulle det berre mangle at han skal kunne greie å utvikle spillerstilen. Men har kun sett Stabæk kampen, men vart ikkje særlig imponert over det. Skal vi ha sjanse om noe høg plassering så må ojo holde seg skadefri og være i skåringsform. For meg kan du tro ka du vil, eg sier berre min mening. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Vi varierer så sykt i prestasjonene at dette kan gå begge veier. Har vi dagen kan vi sette fyr på Lerkendal med både fire og fem mål, men har vi en dårlig dag kommer vi virkelig til å føle det også. Uansett, har tro på at laget vårt tar medaltje i år og jeg håper noe av de unge markerer seg denne sesongen. Endret 25. mars 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Håper vi vinner men håper i alle fall at kampen blir underholdene . Fotballfilosofien til Skarsfjord har gitt oss en del poeng men synes på generell basis den er for tam og treg, kunne ha tenkt meg en mer offensiv tankegang med i alle fall to på topp Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Helt ening, fotballen som skarsfjord står for er lite underholdene. Sist sesong så var supporterene fornøgd berre Brann holdt seg oppe i TL. Nå blir det mer forventninger til spillet på banen, og da må Skarsfjord utvikle spillestilen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1425076 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Her var det stille nå Kanskje ikke så rart. Rosenborg Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Er ikke alle som har mindreverdighetskomplekser og må spamme andre lag sine tråder når det finnes en kamptråd 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Her var det stille nå Kanskje ikke så rart. Rosenborg Du følger ikke så godt med du?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Her var det stille nå Kanskje ikke så rart. Rosenborg Haha. Kanskje fordi alle var i kamptråden. Men du skal ha for forsøket. Får begynne å følge med i svingene gutt. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Beklager så meget, var litt kjapp der. jaja, gratulerer med det ene målet dere fikk da. Sterkt gjort det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Uff, det der var ett enda dårligere forsøk. Du burde virkelig gi deg nå mens du er "på topp" Kan jo aldri vite hvilke gullkorn du måtte komme med senere. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Velfortjent seier til RBK, er vel ingen som kan si noe på Fint mål av Askar, og godt innhopp på Keeperplassen. Ellers lite fornøyd, forstår ikke at Mjelde får spille fotball og at Skarsfjord forsatt ser ut som et Rådyr blendet av frontlysene på en bil når det butter imot. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Blir Piotr langtidsskadet bør vi hente Opdal frem til sommeren. Endret 26. mars 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det eneste eg kan komme på for at vi burde hente tilbake opdal, er pga erfaring. For meg kunne vi like gjerne stilt med Øvretveit imål, for tviler på det blir dem største forskjellene. Nei, vist vi først skal hente inn en backup til Piotr, burde vi hente inn noen andre Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Enig med AllFather. Synes det helt feil og gi all skylden på Øvretveit, for 3-1 målet. Forsvaret vårt var rett og slett elendig i går. Er faktisk fornøyd med 3-1, med tanke på RBK's to stolpeskudd.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Blir Piotr langtidsskadet bør vi hente Opdal frem til sommeren. Vi trenger ikke å gi bort mål og gratissjanser heller...Uten å diskutere Prica sitt mål noe mer, så tror jeg faktisk at Øvretveit er et minst like bra valg... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Øvretveit kan ikke klandres for noen av målene, elendige utespillere har ansvaret der. Hva skulle han ha gjort på 3-1 målet om jeg tør spørre, karatesparke Prica i pungen, deretter kastet ninjastjerner på de 3 andre RBK spillerene som var igjenom forsvaret til Brann? 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Uansett bedre å slippe inn et mål enn å ta en Opdal (flekke Prica og få rødt kort + straffe mot). Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Øvretveit, hands down. Gi han sjangsen. Tror han fikser det. Har tross alt fightingspiriten til en stril! Edit: Post 8 000 i brann tråden. Flinke. Endret 27. mars 2012 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå