Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E det mulig...herregud...stakkars Huseklepp.... :(

 

Jeg må nesten le, tipper det var endel som ventet på gullfesten i dag i Bergen, hehe.

 

Gullfesten kommer,Mark my words.

Det sier dere alltid. Kan ikke dere bare feire gullet når det er i boks, isteden for å forberede dere på noe som ikke er garantert sikkert. Blir jo bare nedtur på nedtur. God mulig det blir gull til slutt, men synes det blir litt for dumt når bryggerier produserer gulløl og alt mulig vada som jeg så på nyhetene, også blir ikke det gull alikevel. Så vidt jeg vet har det skjedd før også?

Lenke til kommentar
E det mulig...herregud...stakkars Huseklepp.... :(

 

Jeg må nesten le, tipper det var endel som ventet på gullfesten i dag i Bergen, hehe.

 

Gullfesten kommer,Mark my words.

 

Såklart kommer den, men tidenes antiklimaks da, 99 prosent av bergen var vel klare for tidenes fest idag, lørdag kveld og greier, men så blir de snytt, haha :)

Lenke til kommentar
Det sier dere alltid. Kan ikke dere bare feire gullet når det er i boks, isteden for å forberede dere på noe som ikke er garantert sikkert. Blir jo bare nedtur på nedtur. God mulig det blir gull til slutt, men synes det blir litt for dumt når bryggerier produserer gulløl og alt mulig vada som jeg så på nyhetene, også blir ikke det gull alikevel. Så vidt jeg vet har det skjedd før også?

Du har virkelig ikke forstått mye når det gjelder fotball. Det handler om å få med seg øyeblikket, men det gikk dessverre ikke i dag.

 

Dekk til storskjermen, lite vits i å ta den ned. For enten på mandag eller neste søndag har vi gullet.

Lenke til kommentar
E det mulig...herregud...stakkars Huseklepp.... :(

 

Jeg må nesten le, tipper det var endel som ventet på gullfesten i dag i Bergen, hehe.

 

Gullfesten kommer,Mark my words.

Det sier dere alltid. Kan ikke dere bare feire gullet når det er i boks, isteden for å forberede dere på noe som ikke er garantert sikkert. Blir jo bare nedtur på nedtur. God mulig det blir gull til slutt, men synes det blir litt for dumt når bryggerier produserer gulløl og alt mulig vada som jeg så på nyhetene, også blir ikke det gull alikevel. Så vidt jeg vet har det skjedd før også?

 

Ja.vi sier det alltid...virkelig fått med deg det meste du.

 

Godt å høre at folk unner noen seriegull,men det RBK tok det år på år,var det INGEN bortsett fra Bergen og Brann som hatet det,men når Brann ser ut til å hente hjem ett etterlengtet gull,DA kommer drittsekkene frem.

 

Dere er smålige som ikke kan unne noen ett gull.

Lenke til kommentar
E det mulig...herregud...stakkars Huseklepp.... :(

 

Jeg må nesten le, tipper det var endel som ventet på gullfesten i dag i Bergen, hehe.

 

Gullfesten kommer,Mark my words.

Det sier dere alltid. Kan ikke dere bare feire gullet når det er i boks, isteden for å forberede dere på noe som ikke er garantert sikkert. Blir jo bare nedtur på nedtur. God mulig det blir gull til slutt, men synes det blir litt for dumt når bryggerier produserer gulløl og alt mulig vada som jeg så på nyhetene, også blir ikke det gull alikevel. Så vidt jeg vet har det skjedd før også?

 

Ja.vi sier det alltid...virkelig fått med deg det meste du.

 

Godt å høre at folk unner noen seriegull,men det RBK tok det år på år,var det INGEN bortsett fra Bergen og Brann som hatet det,men når Brann ser ut til å hente hjem ett etterlengtet gull,DA kommer drittsekkene frem.

 

Dere er smålige som ikke kan unne noen ett gull.

Jeg har ingen problemer med å unne noen som fortjener et gull, et gull - men de må også være best på tabellen når serien er over. Brann er ganske nærme nå, men fortsatt ikke i mål. Drittsekk fordi jeg lurer på hvorfor så mye oppstyr før gullet er i boks? Dere har som sagt gått i fella før. Orker ikke skape dårlig stemning i tråden her siden mange skuffa Brann-supportere sitter og leser.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Ålesund gi så mye i en sånn kamp? De har vel ingenting å spille for. For noen tufser.

 

Brann burde ha tettet igjen bakover først og fremst. Jeg fatter ikke hvordan de klarer å rote bort det her. Typisk uproffe fotballspillere.

 

Ålesund spiller for og ikke rykke ned i adeccoligaen.

Så de har en del og spille for. Dette kan være første gang de faktisk ikke har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...