Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Gruer meg noe fryktelig, for vet statistikken til Brann borte mot RBK. Samtidig har jeg jo det lille håpet jeg alltid har om at de skal klare en like bra kamp som forrige gang de spilte her oppe. Har ikke fulgt med på oppkjøringa til RBK, men håper virkelig de ikke er i toppform til seriestart! Hadde vært deilig å vinne to ganger på rad på Lerkendal, men de er vel lystne på revansj, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stabæk kampen var en nedtur. Lite kreativitet fremmover og forsvaret holdt heller ikkje nivå. Når forsvaret blir utfordret mot teknisk gode spillere så sliter dem og det fikk vi sett mot stabæk idag.

 

Mangen spillere som spilte under parti og synest Skarsfjord har skaffet seg noen spillere som ikkje passer hans spillerfilosofi. Å da tenker eg på Nordkvelle og Amir som spilt for lag som fokuserte er på spill langs bakken. Usikker på kordan Soko, jonsson og erdin passer inn. En spiller som passer ypperlig for hans filosofi er Grorud som lemper ballen fremm på første forsøk.

 

Nei, eg har begynt å få en dårlig følelse og tanken på middelshafsfarer kan virke mer realistisk.

Lenke til kommentar

Fint med en svart ramme rundt laget. Ikke det at man vanligvis tar feil av trenere og spillere, men jeg likte oppstillingen og fargevalget på trenerklærne.

 

Noen som har sett i BT siste tiden? De har ikke fylt ut lag til 1. plass, 5.-plass 10. plass og siste plassen.

 

Lag som mangler i BT sin oversikt:

RBK, Brann, Sogndal og Sandnes Ulf.

Seriøst?

RBK på første? Brann på første? Haha.

Lenke til kommentar

Jansson valgt som kaptein for vårt elskede Brann lag :)

 

Er dette en "beskjed" til oss supportere at Austin ikkje vil forlenge kontrakt og vil bli solgt iløpet av året? Var iallefall det første som traff meg når eg fikk beskjeden idag

 

Jeg trodde i fjor, og tror også i år at grunnen til at Austin ikke blir valgt først og fremst har med språket å gjøre. Tipper Skarsfjord vil ha en kaptein som skjønner norsk og som kommuniserer best mulig med resten av spillerne.

 

Når det er sagt er jeg ganske sikker på at ny kontrakt med Austin er ganske utopisk. Det virker som om han har bestemt seg for at han vil videre til et høyere nivå, og det er for så vidt forståelig. Veldig synd, for han var seriens soleklart beste spiller i fjor, og er minst like viktig for oss som Annan var for RBK.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er på grunn av språket at Austin ikke ble valgt. All kommunikasjonen mellom spillerene går jo på engelsk, grunnet spillere som Austin, Ojo, Piotr osv.

 

De sa jo da de hentet Jonsson at lederegenskapene hans var en av grunnene, så er jo ikke unaturlig at han ble valgt som kaptein. Tror Austin kunne blitt en like bra kaptein, though, etter hva jeg så forrige sesong. Selv om han mest sannsynlig drar snart, kunne de jo benyttet seg av ham den tiden han er hos oss, men det skaper vel ustabilitet om de må bytte kaptein midt i sesongen?

Lenke til kommentar

Ja, håret spiller nok en STOR rolle der. Nedrykk here we come.

Snev av sarkasme i innlegget ja :)

Jansson valgt som kaptein for vårt elskede Brann lag :)

 

Er dette en "beskjed" til oss supportere at Austin ikkje vil forlenge kontrakt og vil bli solgt iløpet av året? Var iallefall det første som traff meg når eg fikk beskjeden idag

 

Jeg trodde i fjor, og tror også i år at grunnen til at Austin ikke blir valgt først og fremst har med språket å gjøre. Tipper Skarsfjord vil ha en kaptein som skjønner norsk og som kommuniserer best mulig med resten av spillerne.

 

Når det er sagt er jeg ganske sikker på at ny kontrakt med Austin er ganske utopisk. Det virker som om han har bestemt seg for at han vil videre til et høyere nivå, og det er for så vidt forståelig. Veldig synd, for han var seriens soleklart beste spiller i fjor, og er minst like viktig for oss som Annan var for RBK.

Tror også at språket ikke har så mye å si, men den uvisse tiden som kommer. Ser på Austin som et naturlig kapteinsvalg, men tror kontraktsituasjonen gjør at han ikke får det. Alt er bedre enn Mjelde i alle fall!

Lenke til kommentar

Kan vell gi Mjelde en sjanse akkurat mot RBK. Mot Sandnes ULF håper jeg Bentley får sjansen. Tror han blir bedre med en Demir som kan komme på overlapp og kjøre dobbel dekning på venstre kanten. Enormt spent på Demir. Knall spennende spiller!

 

Håper vi får se et angrepsvillig og agressivt Brann, slik dem gjorde det på sitt beste. Helgen kunne ikkje blitt betre vist vi knuser Rosenborg på lerkendal enda engang.

Hadde vært magisk. Hadde tilbudet om tur til Lerkendal, men Mars måned er en jævel på økonomien så måtte droppe det. Har noen kamerater som skal opp, i lag med 600 andre Brann fans så langt. Tipper de nærmer seg 1000 på match dag.

Lenke til kommentar

Stabæk kampen var en nedtur. Lite kreativitet fremmover og forsvaret holdt heller ikkje nivå. Når forsvaret blir utfordret mot teknisk gode spillere så sliter dem og det fikk vi sett mot stabæk idag.

 

Mangen spillere som spilte under parti og synest Skarsfjord har skaffet seg noen spillere som ikkje passer hans spillerfilosofi. Å da tenker eg på Nordkvelle og Amir som spilt for lag som fokuserte er på spill langs bakken. Usikker på kordan Soko, jonsson og erdin passer inn. En spiller som passer ypperlig for hans filosofi er Grorud som lemper ballen fremm på første forsøk.

 

Nei, eg har begynt å få en dårlig følelse og tanken på middelshafsfarer kan virke mer realistisk.

 

dette er naturligvis bare tull. nå har jeg ikke fått sett noen av oppkjøringskampene, så legger 0 i de. men ethvert forsvar hvor grorud er med vil naturligvis slite.

 

Gode fotballspillere vil normalt ikke slite med å passe i en spillefilosofi. Og vi har mange gode fotballspillere.Skarsfjord skal jo utvikle spillet denne sesongen og Brann kan spille mye langs bakken når de vil.Og blir det mange lange baller, så gjelder det jo bare å være med etter at langpasningen er slått. Grorud slo kanskje dårlige baller i tillegg?

 

Dette laget har alt for mye kvalitet til å ikke kjempe om medaljene...

 

Nei, tror ikke vi skal bry oss så mye om din dårlige følelse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...