Sapientia Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Gruer meg noe fryktelig, for vet statistikken til Brann borte mot RBK. Samtidig har jeg jo det lille håpet jeg alltid har om at de skal klare en like bra kamp som forrige gang de spilte her oppe. Har ikke fulgt med på oppkjøringa til RBK, men håper virkelig de ikke er i toppform til seriestart! Hadde vært deilig å vinne to ganger på rad på Lerkendal, men de er vel lystne på revansj, tenker jeg. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Håper på en fantastisk seier på lerkendal, selv om man ikkje skal forvente så mykje. Håper berre Brann viser samme fighter vilje som sist år. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 10 dager til kampen på Lerkendal! Håper på en meget sterk presentasjon som sist. Trur dette kan komme til å bli et bra år for Brann. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Gleder meg noe enormt til å sjå Brann i aksjon iår. Har ikkje fått sett noen av treningskampene, så veit ikkje kordan det står til med dem pdd. Mitt store nyttårshåp er at Austin signere ny kontrakt dette året Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Stabæk kampen var en nedtur. Lite kreativitet fremmover og forsvaret holdt heller ikkje nivå. Når forsvaret blir utfordret mot teknisk gode spillere så sliter dem og det fikk vi sett mot stabæk idag. Mangen spillere som spilte under parti og synest Skarsfjord har skaffet seg noen spillere som ikkje passer hans spillerfilosofi. Å da tenker eg på Nordkvelle og Amir som spilt for lag som fokuserte er på spill langs bakken. Usikker på kordan Soko, jonsson og erdin passer inn. En spiller som passer ypperlig for hans filosofi er Grorud som lemper ballen fremm på første forsøk. Nei, eg har begynt å få en dårlig følelse og tanken på middelshafsfarer kan virke mer realistisk. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2012 Må ikke miste motet nå. Snart skal vi til Lerkendal og banke trøndebartene Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Gutta krutt Enormt mye fag sveiser i laget denne sesongen. Håper det ikke betyr at figher viljen synker. Da er vi fucked. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, håret spiller nok en STOR rolle der. Nedrykk here we come. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Fint med en svart ramme rundt laget. Ikke det at man vanligvis tar feil av trenere og spillere, men jeg likte oppstillingen og fargevalget på trenerklærne. Noen som har sett i BT siste tiden? De har ikke fylt ut lag til 1. plass, 5.-plass 10. plass og siste plassen. Lag som mangler i BT sin oversikt: RBK, Brann, Sogndal og Sandnes Ulf. Seriøst? RBK på første? Brann på første? Haha. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Jansson valgt som kaptein for vårt elskede Brann lag Er dette en "beskjed" til oss supportere at Austin ikkje vil forlenge kontrakt og vil bli solgt iløpet av året? Var iallefall det første som traff meg når eg fikk beskjeden idag Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Jansson valgt som kaptein for vårt elskede Brann lag Er dette en "beskjed" til oss supportere at Austin ikkje vil forlenge kontrakt og vil bli solgt iløpet av året? Var iallefall det første som traff meg når eg fikk beskjeden idag Jeg trodde i fjor, og tror også i år at grunnen til at Austin ikke blir valgt først og fremst har med språket å gjøre. Tipper Skarsfjord vil ha en kaptein som skjønner norsk og som kommuniserer best mulig med resten av spillerne. Når det er sagt er jeg ganske sikker på at ny kontrakt med Austin er ganske utopisk. Det virker som om han har bestemt seg for at han vil videre til et høyere nivå, og det er for så vidt forståelig. Veldig synd, for han var seriens soleklart beste spiller i fjor, og er minst like viktig for oss som Annan var for RBK. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 Tror ikke det er på grunn av språket at Austin ikke ble valgt. All kommunikasjonen mellom spillerene går jo på engelsk, grunnet spillere som Austin, Ojo, Piotr osv. De sa jo da de hentet Jonsson at lederegenskapene hans var en av grunnene, så er jo ikke unaturlig at han ble valgt som kaptein. Tror Austin kunne blitt en like bra kaptein, though, etter hva jeg så forrige sesong. Selv om han mest sannsynlig drar snart, kunne de jo benyttet seg av ham den tiden han er hos oss, men det skaper vel ustabilitet om de må bytte kaptein midt i sesongen? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, håret spiller nok en STOR rolle der. Nedrykk here we come. Snev av sarkasme i innlegget ja Jansson valgt som kaptein for vårt elskede Brann lag Er dette en "beskjed" til oss supportere at Austin ikkje vil forlenge kontrakt og vil bli solgt iløpet av året? Var iallefall det første som traff meg når eg fikk beskjeden idag Jeg trodde i fjor, og tror også i år at grunnen til at Austin ikke blir valgt først og fremst har med språket å gjøre. Tipper Skarsfjord vil ha en kaptein som skjønner norsk og som kommuniserer best mulig med resten av spillerne. Når det er sagt er jeg ganske sikker på at ny kontrakt med Austin er ganske utopisk. Det virker som om han har bestemt seg for at han vil videre til et høyere nivå, og det er for så vidt forståelig. Veldig synd, for han var seriens soleklart beste spiller i fjor, og er minst like viktig for oss som Annan var for RBK. Tror også at språket ikke har så mye å si, men den uvisse tiden som kommer. Ser på Austin som et naturlig kapteinsvalg, men tror kontraktsituasjonen gjør at han ikke får det. Alt er bedre enn Mjelde i alle fall! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Dette blir startoppstillingen til Brann mot Rosenborg: (4-2-3-1): Piotr Leciejewski – Birkir Sævarsson, Markus Jonsson, Zsolt Korcsmar, Erdin Demir – Rodolph Austin, Tomasz Sokolowski – Amin Askar, Fredrik Nordkvelle, Erik Mjelde – Kim Ojo. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Spent på å se Demir og Askar. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Håper vi får se et angrepsvillig og agressivt Brann, slik dem gjorde det på sitt beste. Helgen kunne ikkje blitt betre vist vi knuser Rosenborg på lerkendal enda engang. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Kan vell gi Mjelde en sjanse akkurat mot RBK. Mot Sandnes ULF håper jeg Bentley får sjansen. Tror han blir bedre med en Demir som kan komme på overlapp og kjøre dobbel dekning på venstre kanten. Enormt spent på Demir. Knall spennende spiller! Håper vi får se et angrepsvillig og agressivt Brann, slik dem gjorde det på sitt beste. Helgen kunne ikkje blitt betre vist vi knuser Rosenborg på lerkendal enda engang. Hadde vært magisk. Hadde tilbudet om tur til Lerkendal, men Mars måned er en jævel på økonomien så måtte droppe det. Har noen kamerater som skal opp, i lag med 600 andre Brann fans så langt. Tipper de nærmer seg 1000 på match dag. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Vurderte selv å fare opp og besøke noen familiemedlemmer sammtidig. Men nok eingang stopper den forbanna det økonomien meg. Var ikkje på en eineste kamp sist år, så håper virkelig eg får kommet meg iallefall på stadion. Vannvittig opplevelse kvar gang. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Varmer opp til kamp i morra ved å mimre litt fra fjorårets kamp, og kom over denne godbiten igjen. Etter så mange år med å høre om 10 - 0, er det bare rett og rimelig at vi kan kose oss litt og. http://www.youtube.com/watch?v=PXl7FofS9gE&feature=related 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Stabæk kampen var en nedtur. Lite kreativitet fremmover og forsvaret holdt heller ikkje nivå. Når forsvaret blir utfordret mot teknisk gode spillere så sliter dem og det fikk vi sett mot stabæk idag. Mangen spillere som spilte under parti og synest Skarsfjord har skaffet seg noen spillere som ikkje passer hans spillerfilosofi. Å da tenker eg på Nordkvelle og Amir som spilt for lag som fokuserte er på spill langs bakken. Usikker på kordan Soko, jonsson og erdin passer inn. En spiller som passer ypperlig for hans filosofi er Grorud som lemper ballen fremm på første forsøk. Nei, eg har begynt å få en dårlig følelse og tanken på middelshafsfarer kan virke mer realistisk. dette er naturligvis bare tull. nå har jeg ikke fått sett noen av oppkjøringskampene, så legger 0 i de. men ethvert forsvar hvor grorud er med vil naturligvis slite. Gode fotballspillere vil normalt ikke slite med å passe i en spillefilosofi. Og vi har mange gode fotballspillere.Skarsfjord skal jo utvikle spillet denne sesongen og Brann kan spille mye langs bakken når de vil.Og blir det mange lange baller, så gjelder det jo bare å være med etter at langpasningen er slått. Grorud slo kanskje dårlige baller i tillegg? Dette laget har alt for mye kvalitet til å ikke kjempe om medaljene... Nei, tror ikke vi skal bry oss så mye om din dårlige følelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå