Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Det var visstnok noe tull med satelitter og forskjellig, så de fikk ikke sendt den. Rimelig irriterende, ja. Hiver ut en hundrelapp på Sumo når det er en eller flere kamper i løpet av en uke jeg ikke får sett på andre måter. Kunne like godt brukt den lappen når jeg satt på driteren i sted.

 

... :)

 

Har dog ingen direkte kilde siden det kun var en kar som sa det på Branns egen live feed. Han som sitter og oppdaterer visste ingenting, men regnet med det var tekniske problemer siden det var kameramann på plass. http://www.brann.no/nyheter/brann-fyllingsdalen-direkte/

Endret av Smål
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haugsdal har signert for Stabæk. Kjekt å se utviklingen hans, selv om eg hadde et ønske at han skulle forsette i Brann.

Hadde brukt han som spissmakker for ojo i en 4 - 4 - 2 formasjon. Selv om han er back, så TROR eg at han kunne blitt en suksess som spiss sammen med ojo.

 

Men nå får eg heller se kordan han gjør det i stabæk

Lenke til kommentar

Sagt om Askar:

... Hvis de får han for under halvannen million er det et røverkjøp. Under to millioner er også godt kjøp. Han er en fremtidig landslagsspiller, spår Kvisvik.

 

På hvilket landslag? Er han et talent? Jeg ser på Askar som etablert norsk eliteseriespiller.

 

Typisk for norske talenter er at de er "talent" til de er 30.

Lenke til kommentar

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5939353.ece

 

Tror Kovacs er like høy som han ser ut...

 

– Ja. Det var for eksempel et lignende mål da Arsenal spilte mot Wolverhampton nylig, og ingen snakker om det, sier han.

Pinlig. Om han mener at han fintet Opdal på ræv slik Gervinho gjør med Hennessey i den kampen er gingerhåret hans offisielt grodd inn i hjernen. Greit nok at vi er kanskje litt mer hårsår enn enkelte andre, men at mannen som på dro seg et gult kort med vilje for å slippe å spille på Staddaen går ut å sier at han ville gjort det igjen. Seriøst kvalm av denne mannen.

Lenke til kommentar

Og det er det målet Kovacs sammenligner med episoden fra Skagerak? Nå, etter lang tid, kunne jeg ikke gitt mer f*** i hele episoden. Det som har skjedd har skjedd, fortid er fortid, men det er fortsatt en usportslig handling. Det jeg reagerer på er Kovacs' barnslige holdninger. Han klarer rett og slett ikke å "belite" seg (et ord vi forøvrig burde lært han), og innse at det han gjorde kanskje ikke var den rette avgjørelsen der og da. Jeg kan forstå at det gikk fort, og at han ikke forstod hvorfor Opdahl gikk i bakken, men at han ville gjort det igjen, hvis det skjedde, viser bare hvor lite interessert han er i å fremme gode holdninger i fotballen.

 

Det kan godt hende han er en hyggelig fyr i bunn og grunn, men med det intrykket jeg har av Kovacs, blir det en real ufordring for han å gjøre det bedre. Kall meg gjerne hårsår, men det er av god grunn. Alt av usportsligheter i fotballen er uakseptabelt.

 

Som min mor sier: Ufordragelig!

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Noen som så kampen i dag?

 

Ser Hassan er tilbake på midtbanen - godt er det. Som back er han OK som nødløsning, men ikke noe mer.

 

Ser Bentley gjorde en OK kamp - det skal vel ikke så mye til for å heve nivået han hadde i fjor. Samme gjelder egentlig Mjelde. Han var dårlig i fjor, men slapp tyn fordi Bentley var elendig. Håper disse 2 viser seg fra en annen side i år, da blir det bra.

Lenke til kommentar

Kjempekamp i dag, og de forskjellige mediene begynner selvsagt så smått å fable om medaljer...

 

Jeg forholder meg pessimistisk, og det synes jeg alle andre Brann-fans også burde gjøre. Viktig å ikke jinxe denne sesongen fra begynnelsen av. Jeg er bittelitt overtroisk når det gjelder én ting, og det er Brann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor mange av dere har planlagt å dra på serieåpningen mellom Rosenborg og Brann, a?

 

Kan vel ikke akkurat håpe på like bra resultat som sist, men jeg tippet faktisk 1-6 forrige gang (prøvde å overkompansere med optimisme før kampen, siden jeg vet Rosenborg er vanskelige på hjemmebane), så må ha trua denne gangen og! Blir spennende!

Lenke til kommentar

Synes nå RBK ikke har vært så gode i treningskampene i alle fall, de har stort sett stilt med toppet mannskap mot motstandere som har kjørt resevebenken.

 

Henriksen er jo en skygge av seg selv så langt i år, slik han var i fjor.

Kommer han tilbake til 2010 formen når han skal spille mot Brann så vil vi nok få litt mer å hanskes med. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...