Game0rz Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Haugen fortjener virkelig mer spilletid for Brann. Han er faktisk den spilleren i Tippeligaen, med mest innhopp. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 4. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2012 Kan vi kreve mer underholdning? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 11. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2012 http://fotball.bt.no/eliteserien/article219229.ece Rune har ødelagt laget. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 UFF Blir dette en realitet, da mister eg virkelig resten av gnisten med å ha Skarsfjord som trener i Brann. Skal Sæternes til Brann denne sesongen, føler eg nesten et krav om at Brann skal begynne å spille mer underholdene fotball. No vart en nesten deppa Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2012 Bjarnason er jeg positiv til, men Sæternes? Huff, håper ikke det. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2012 Sæternes burde aldri få lov til å ta på seg rødt igjen... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 http://fotball.bt.no/eliteserien/article220065.ece Idioti, vi har allerede en rutinert midstopper over 30 i Christian Kalvenes. Vi burde heller gitt Glesnes eller Grønner A-lagskontrakt, som har prestert bra under vestlandsmesterskapet. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Hva skjer med at Skarsfjord har sterkt interesse for eldre spillere? Først Bengt Sæternes (36) og nå Markus Jonsson (30)? Huff, Brann kommer til og bli sett på som et hobby-lag bestående av "eldre" menn Lenke til kommentar
Husam Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Deler overhodet ikke det negative synet. Det kan godt hende han holder høyt TL-nivå. I så fall er han en kjempesignering. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2012 Vi trengte en ny stopper, vi har en som holder mål pdd. Har ikke mye kunnskap til denne spilleren men får håpe han overasker positivt! Glesnes er vell fremdeles Varden spiller? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Har aldri hørt om han før, men forhåpentligvis danker han Grorud ut av laget. http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article220305.ece Endret 18. januar 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Markus Jonsson gikk under tilnavnet «Mr 100%» i AIK ettersom han var straffeskytter og aldri bommet. No pressure. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Austin traff vel på det meste i fjor. Uansett greit å ha andre enn "superkaptein Mjelde" i bakhånd til å ta straffer. Jeg har sansen for Mjelde, men tror knapt jeg har sett han være god en kamp i Branntrøyen. Kanskje vi skulle fått blå bortedrakter i håp om at han henter frem litt Sandefjordkrefter. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Håper at Austin blir valgt som kaptein dette året. Noe annet ville vært underlig. Eneste grunnen må være vist han blir solgt til sommeren, noe eg håper ikkje skjer. Min største drøm, er at han bli i Brann ut karrieren, noe som ikkje er realistisk. Vurdere å kjøpe bortedrakten til Brann iår, med Austin navn på. Digger virkelig den bortedrakten Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Med Austin og Jonsson på laget, samt Piotr i mål, er vi nok i verdenstoppen på straffekonkurranser. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Med Austin og Jonsson på laget, samt Piotr i mål, er vi nok i verdenstoppen på straffekonkurranser. Haha, der sa du noe. Tenker man på den måten, så treng man ikkje være bekymret for straffer imot lengre. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2012 Med ultradefensiv 0-0-taktikk gjennom hele cupen neste år, så vinner vi i hvert fall én tittel. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Juniorene våre har vunnet G16 og G19 VM, har nest flest representanter på aldersbestemte landslag i Norge, kjørt over 3. divisjon med minimalt hjelp fra a-lagsspillere, kjørte over Blackburn-juniorene i fjor og vant mot Valenca-juniorene i går. Jeg ser lyst på fremtiden. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Hadde berre Brann vært kjent for å bruke talentene som kommer opp, så hadde det vært noe. Men til den tid kommer, så tenker eg ikkje så mye på det. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Nå er jeg virkelig lei av tv2 sumo - de lar deg ikke se kampene du betaler for. Skulle se Brann kampen mot Fyllingen nå, som de har reklamert for lenge. Plutselig tar de den bare av luften. Pissopplegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå