Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3294509.ece

 

Karadas tilbake til Norge?

 

Blir spennende og se hvilken klubb han går til. Håper selvsagt at han skal gå til Brann, men desverre tror jeg ikke at Brann er ute etter en spiss som han (vi har jo Ojo, som har litt lik spillestil som Karadass). Om Ojo skulle reise til utlandet derimot, hadde jo Karadas vært en perfekt erstatter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å ha Karadas som backup er greit, men at han skal kunne erstatte en spiller som Ojo tror jeg ikke. Ojo er mer bevegelig, har bedre teknikk, er raskere og scorer mål, mens Karadas er for stasjonær, treg og scorer lite mål.

 

Er forsåvidt enig i noe av det du skriver - og uenig i noe.

 

Om Karadas kommer tilbake til Tippeligaen er han klart den beste hodespilleren. Han er utrolig god på avsluttninger, noe som også kan komme godt med. Om han får en sjanse fra 7-8 meter setter han sjansen, helt klart. Ojo kan gjøre ting på egen hånd, men om Gustavino og Karadas spiller bra sammen kan dem bli det beste spiss-paret i Tippeligaen. Ojo og Gustavino er noe av den verste spiss duoen Brann har hatt på lang tid.

Lenke til kommentar

Vurderte å tatoverte dette bilde på venstre brystkasse, som da skal være i nærheten av hjertet. Skal ha tatovering i svart kvitt, der logoen skal være fremmheva med farge. Teksten under brann logoen skal bort, siden flammen og hjerte skal fremmheve det uten tekstforklaring :) Tror med gode tatovører at dette skal bli bra.

post-196918-0-43264500-1324681260_thumb.jpg

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Guastavino er en god spiller, men kjenner en liten lettelse nå når jeg leser at han er ferdig i Brann. Det har ikke vært få ganger han har ødelagt angrep og kontringer fordi han skulle gjøre alt alene. Forhåpentligvis får Haugen enda mer spilletid også nå.

 

Ingen tvil om at Guastavino er en god spiller, hadde mangler berre det å vite når han skal sentre og når han kan beholde ballen. Han er litt for egoistisk og ser kanskje litt for liten løsninger når han selv har ballen. Hadde han fått den forståelsen betre, då trur eg virkelig han kunne fått ut sitt maks potensial.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...