Iceman #10 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvor bor du for tiden? Betaler 2000kr for fornying av partoutkortet, men tror det blir dyrere fordi jeg mister en 9% rabatt i morgen. Skal flytte plasser til noen kamerater og de vet ikkje om de vil bruke det unummererte. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 I vågsøy, så da må eg betale 730 kr kvar vei, ettersom eg ikkje går på skule lengre. Så 1400 kr itillegg til å kjøpe biletter, blir for stor sum iforhold til den økonomiske biten Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ouch. Verdens navle med andre ord Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Vil ikkje akkurat si det:p mn er ikkje så lenge til eg skal flytte til bergen, så da får eg kjøpt meg sesong kort ved bataljonen Sist gang eg var på stadion, sto eg over bataljonen. Opplevelse Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Nettopp sjekket web-shopen til Brann. Der var draktene til 2012 sesongen kommet for salg, men virker ikkje som om 2011 draktene er å få tak i mer, så må nok ty til midler eg ikkje ville. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Fy faen så jævla hærlig. Vant Korcsmar drakten i luke 16 Denne julen blir hærlig. 2 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Er glad jeg ikke har lang vei til stadion. Tar bare bussen ned til byn, og tar bybanen til stadion 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Jah, det er noen som er heldige:p Men blir ikkje lenge til eg får kort vei til stadion. Håper eg får kjøpt meg hus i nærheten Hadde vært en super plass å ha hus ivertfall 1 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3294509.ece Karadas tilbake til Norge? Blir spennende og se hvilken klubb han går til. Håper selvsagt at han skal gå til Brann, men desverre tror jeg ikke at Brann er ute etter en spiss som han (vi har jo Ojo, som har litt lik spillestil som Karadass). Om Ojo skulle reise til utlandet derimot, hadde jo Karadas vært en perfekt erstatter. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Å ha Karadas som backup er greit, men at han skal kunne erstatte en spiller som Ojo tror jeg ikke. Ojo er mer bevegelig, har bedre teknikk, er raskere og scorer mål, mens Karadas er for stasjonær, treg og scorer lite mål. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Var en favoritt hos meg den tid han spilte i klubben, men tror heller brann skal satse på unge spilleren. Karadaz har hatt sine beste dager på banen og tror ikkje han vil bli noe forbedring til laget. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Å ha Karadas som backup er greit, men at han skal kunne erstatte en spiller som Ojo tror jeg ikke. Ojo er mer bevegelig, har bedre teknikk, er raskere og scorer mål, mens Karadas er for stasjonær, treg og scorer lite mål. Er forsåvidt enig i noe av det du skriver - og uenig i noe. Om Karadas kommer tilbake til Tippeligaen er han klart den beste hodespilleren. Han er utrolig god på avsluttninger, noe som også kan komme godt med. Om han får en sjanse fra 7-8 meter setter han sjansen, helt klart. Ojo kan gjøre ting på egen hånd, men om Gustavino og Karadas spiller bra sammen kan dem bli det beste spiss-paret i Tippeligaen. Ojo og Gustavino er noe av den verste spiss duoen Brann har hatt på lang tid. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Pleier å være mer på bataljonen sitt forum, men i frykt over at Step_up tar over, kan jeg ta på meg tråden, om ikke noen er uenig eller har lyst. Er det kommet noen lengre på disse planene. Hadde blitt kjekt å få førstesiden litt mer up to date:p Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Greit for meg at Iceman tar over førsteposten. Samma, sålenge den blir oppdatert og bra. Han kan sende mail til Alastor eller Zeph, så fikser de det sikkert. Endret 17. desember 2011 av Sapientia Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Folk får bare holde på selvsagt, men jeg skjønner ikke helt poenget. Pleier dere å gå tilbake i tråder mange ganger og lese førsteposten? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Gustav kommer ikke tilbake Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Og bra er det Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Vurderte å tatoverte dette bilde på venstre brystkasse, som da skal være i nærheten av hjertet. Skal ha tatovering i svart kvitt, der logoen skal være fremmheva med farge. Teksten under brann logoen skal bort, siden flammen og hjerte skal fremmheve det uten tekstforklaring Tror med gode tatovører at dette skal bli bra. Endret 23. desember 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Guastavino er en god spiller, men kjenner en liten lettelse nå når jeg leser at han er ferdig i Brann. Det har ikke vært få ganger han har ødelagt angrep og kontringer fordi han skulle gjøre alt alene. Forhåpentligvis får Haugen enda mer spilletid også nå. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Guastavino er en god spiller, men kjenner en liten lettelse nå når jeg leser at han er ferdig i Brann. Det har ikke vært få ganger han har ødelagt angrep og kontringer fordi han skulle gjøre alt alene. Forhåpentligvis får Haugen enda mer spilletid også nå. Ingen tvil om at Guastavino er en god spiller, hadde mangler berre det å vite når han skal sentre og når han kan beholde ballen. Han er litt for egoistisk og ser kanskje litt for liten løsninger når han selv har ballen. Hadde han fått den forståelsen betre, då trur eg virkelig han kunne fått ut sitt maks potensial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå