Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Hummel har sånne pil greier på alle klær de lager, men syns drakten skilte seg litt ut fra de treningsdraktene vi har brukt de siste sesongene. Ser faktisk ut som noe som kan bli brukt i liga spill!

 

At Stabæks INge Andre Olsen er blitt pågrepet må da virkelig bety at Stabæk mister EL plassen sin. Noe som åpner for oss. Nå er NFF som kjendt, mongo, men de kan da ikke faile her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At Stabæks INge Andre Olsen er blitt pågrepet må da virkelig bety at Stabæk mister EL plassen sin. Noe som åpner for oss. Nå er NFF som kjendt, mongo, men de kan da ikke faile her?

 

Jeg tviler på at det er noen sammenheng. Det er ikke fair play med økonomisk kriminalitet, og det er i høyeste grad fair play å godta å spille en bortekamp mot Molde der vi med regelverket i hånda bare kan ta imot tre poeng, men sannsynligvis er det ikke så mye annet enn gule og røde kort som spiller inn.

 

Er det forresten vi som evt er neste lag i køen for Europa-plass?

Lenke til kommentar

Hva syntes vi om de nye draktene da?

Jeg må si meg positivt overrasket, spessielt av hjemmedrakten.

Bortedrakten er forsåvidt grei den også.

 

Bortedrakten falt raskt i smak, hjemmedrakten er ikkje noe gale å ha i skapet heller. Men de 2 siste sesongene har eg vært mer begeistret for bortedrakten. Men blir nok både 2011 og 2012 kjøpt inn.

Lenke til kommentar

Men samtidig er han så udugelig. Vinner aldri en duell. Verken hodeduell, løpsduell eller noe annet. Han er en rundingsbøye, rett og slett. Styggredd for at det vil bli hull på midten hvis Hassan skal inn der og ikke kunne vinne noe, men bare spille pasninger tilbake igjen. Han har jo nemlig ingen offensive gener i kroppen, virker det som..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde ikke vært en idé å oppdatere førsteposten litt, da? Skrive litt om Brann, planer fremover, tidligere meritter osv. En litt mer oppdatert og innbydende førstepost. Ser at han som startet tråden ikke har vært aktiv her inne på en stund, men det må vel være mulig å få oppdatert den på en eller annen måte? Ser at de andre storklubbene her inne oppdaterer i ny og ned. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...