Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt Brann-lag i 2012:

 

-------------------------------------------Leciejewski---------------------------------------------

 

----------Sævarsson--------------Korcsmar-------------Grorud-------------Våge Nilsen--------

 

----------------------------------Austin--------------Jørgensen-----------------------------------

 

---------------Halvorsen-----------------Guastavino--------------------Borges----------------

 

-----------------------------------------------Ojo---------------------------------------------------

 

Nordkvelle får selvfølgelig spille om Austin drar. Pengene vi får til å kjøpe Borges, Halvorsen og Våge Nilsen kommer både fra den eventuelle overgangen til Austin eller fra klubbkassa. Jørgensen skal ikke bli så mye å betale for. Holmvik, Opdal, Haugsdal og Kalvenes blir nok også solgt, så her renner det inn en god del penger som jeg håper blir brukt til overganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holmvik, Opdal og Haugsdal gir ikke en krone i form av overgangspenger, men vi sparer litt på lønn. De har alle kontrakter som går ut etter sesongen. Kalvenes er vel snart 40, og vil neppe bli solgt for rare summen om han forlater Brann.

 

 

Hva så? Jeg har aldri sagt at pengene vi får for Holmvik, Opdal, Haugsdal og Kalvenes blir en særlig stor sum, men vi gir jo ikke bort alle disse spillerne. Holmvik er 26 år gammel og en ganske så god spiller. Opdal takler TL-nivået utmerket og kan blandt annet bli solgt til Lillestrøm, Sogndal, Hønefoss eller Sandnes Ulf.

 

Nei, selvfølgelig blir det ikke nok til Våge Nilsen, Jørgensen, Halvorsen og i grunn Borges, men det kommer jo selvsagt inn et par kronestykker i klubbkassa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brann vant sin siste kamp på Stadion. Ligger ann til å få Bronse og siste kamp er mot Aalesund. Men etter denne kampen, så skjønner eg kviffor Brann ligger bladt dem dårligste når det ligger til å satse på talenter. Ikkje før i det 86 minutt kommer talentene inn.

 

Noe eg har fundert på i det siste. Er virkelig talentene så dårlig i blandt, at vi foretrekker spillere som ikkje har noe frammtid i klubben til å komme forann dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...