Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge kompisene mine som var så heldige å få billett til finalen og dermed er i Oslo, var Brann-showet i dag herlig. Ylvis, Dagfinn Lyngbø, Fjorden baby! osv, det må jo ha vært fantastisk. Skal melde meg inn som medlem i SK Brann for neste sesong og fremover, slik at jeg sannsynligvis er sikret neste gang vi er i cupfinalen, og får med meg både kampen og festen. Skal se finalen på storskjerm her i Trondeim, men kommer til å være jævlig misunnelig på de som får oppleve stemningen på nært hold. Brann-supporterne på sitt beste er helt unike, og kan bare nytes fullt ut fra tribuneplass. :)

Spillerne våre kommer ikke til å tørre annet enn å løpe som faen i morgen, og jeg håper det holder til seier!

Lenke til kommentar

Tror jeg har lettere for å stå for å være medlem av Brann enn å være medlem av Bataljonen, dessuten er det "bare" 400 kr i året det er snakk om, så det er egentlig bare latskap som gjør at jeg ikke har blitt medlem ennå.

Her er låten jeg har fyrt meg opp med i kveld med de få Brann-kompisene jeg har her i Trondheim:

Blir det seier i morgen, så blir festen forlenget minst en dag til. :)

Lenke til kommentar

Får håpe at når nå skarsfjord er ferdig med denne sesongen og begynner å se fremmover til neste sesong, at han nå signere spillere slik at han kan skifte taktikk. Å forsvare seg til ein seier er ikkje det Brann burde stå for.

At folk har klaget på at vi har hatt dårlig forsvar i mangen år, får heller være. Betre å se underholdende fotball av Brann, enn at dem skal ligge med 11 man bak ballen fra start til slutt. Noe som har blitt bevist at over flere kamper så hjelper det ikkje. Virker som om Skarsfjord berre har en plan, å det er å forsvare seg med 11 man og håper på at kick and rund etterpå skal ta motstanderlaget etterpå.

Og kva er greien med å sitte innpå en spiller som virkelig ikkje bryr seg om kva som skjer rundt han. Kvifor kan man ikkje hive på noen unge spillere, som man værtfall veit at kommer til å gi 100%.

Å Guastavino, skjønner virkelig ikkje kva folk mener med at han er så ekstremt viktig for laget. Viser jo gang på gang at med han er det kun en spiller mot resten. Sjelden sentrer han og skyter fra alle fans plasse. Å det få gangene har faktisk treffer mål, så har en eller annen spiller vært borti ballen først. Han har så mangen håpløste skutt, der han heller kunne ha sentret til andre spillere som har betre sjanse for å få mål.

FRUSTRERT

Lenke til kommentar

Ny venstreback trenger vi. Også må vi beholde Holmvik. Fakiri kan spille på midtbanen - han har så mye fotball i seg. :!:

Det mener jeg faktisk seriøst, Fakiri burde spilt midtbane. Når vi kjører Bajter og Mjelde i defensiv midtbaneposisjon, skriker vi etter en som kan spille der.

Lenke til kommentar

Burde bytte tittel på tråden til Bergens største magesår.

Å tape er en ting, men å ha null innsats i 2x45 minutter trodde jeg ikke var mulig.

Eneste som får godkjent er:

Piotr, intet han kunne gjøre med de. Terningkast 4.

Ojo, helt alene hele kampen, det lille vi fikk fremover var grunnet han. INGEN support av medspillere i noen av omgangene. Terningkast 4.

Så har vi motsatt ende av skalaen:

Mjelde - Lat, verken mer eller mindre, som han har vært hele sesongen. Terningkast -3.

Diego - Egoistisk som vanlig, men traff omtrent ikke med noe i hele kampen. Terningkast -3

Grorud - Hva jeg mener om han er ikke egnet på trykk. Er vel opp i like mange mål i eget nett nå som fremover. Terningkast -4.

Skarsfjord så ut som en hjort fanget i lysene til en Tahoe rett før han blir panserpynt.

Terningkast -5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...