feggy Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Wow! Verdens sykeste kveld! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Her er kamptråd om du vil stikke innom https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1388294&pid=18515972&st=100entry18515972 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 i kveld blir det bank, men lykke til:) Søtingen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Helt riktig, ikveld ble det bank på Lerkendal Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Labbetuss kan berre dra tilbake. Ubruklig spiller.. Ingenting annet å klage på 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Håper vi tar med oss Yaw videre. Relativt stødig med ball, og det må gå an å trene fyren opp til å bli en trussel på dødballer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Synes det er dumt at han går. Han burde blitt foretrukket foran Grorud ihvertfall. Ellers satt jeg og gnidde meg i øynene mens jeg så kampen. Trodde ikke det var mulig det jeg så. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Det var som eg tenkte før kampen. Piotr og Austin måtte spille opp mot sitt beste og Brann måtte skåre på de sjansene de fikk. Og jaggu intraff det perfekt:D Elsker virkelig Austin nå! Fortjener virkelig å bære Brann drakten. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Synes det er dumt at han går. Han burde blitt foretrukket foran Grorud ihvertfalgårl. Ellers satt jeg og gnidde meg i øynene mens jeg så kampen. Trodde ikke det var mulig det jeg så. de er i samme kategori. vekk med begge spør du meg. Man kan ikke slippe markeringen slik yaw gjorde i går. Da har du ingenting i TL å gjøre... Endret 31. oktober 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Det innøvde frisparket fra RBK var bra, og greit nok at Yaw svikter på. Sævarson svikter totalt når Bakenga scorer - hører ikke noe slakt fra deg der Step_up. Bentley har vært helt krise i hele år - han må på død og liv bli? Synes ikke Yaw har gjort seg bort i de 4 kampene han har fått prøve seg i år. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Vi krever motstand Branns soleklare ENER Endret 31. oktober 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Sinnsykt deilig at VIF gikk på en smell i dag. Kan vi ha en mulighet til å ta sølv likevel? Labbetuss kan berre dra tilbake. Ubruklig spiller.. Ingenting annet å klage på Det er likevel skummelt å tenke på at ALT offensivt spill avhenger av kun 2 spillere, Ojo og Austin. Etter at de ble byttet ut produserte Brann ingenting. Endret 31. oktober 2011 av vebbiii Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Tapte cupfinalen 1-0 på FM nettopp. Ble veldig nedfor og pessimistisk nå. Satser på det er over til i morgen Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Piddi og Gest - Cup e cup Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Sinnsykt deilig at VIF gikk på en smell i dag. Kan vi ha en mulighet til å ta sølv likevel? Labbetuss kan berre dra tilbake. Ubruklig spiller.. Ingenting annet å klage på Det er likevel skummelt å tenke på at ALT offensivt spill avhenger av kun 2 spillere, Ojo og Austin. Etter at de ble byttet ut produserte Brann ingenting. Guastavino? Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Sinnsykt deilig at VIF gikk på en smell i dag. Kan vi ha en mulighet til å ta sølv likevel? Labbetuss kan berre dra tilbake. Ubruklig spiller.. Ingenting annet å klage på Det er likevel skummelt å tenke på at ALT offensivt spill avhenger av kun 2 spillere, Ojo og Austin. Etter at de ble byttet ut produserte Brann ingenting. Guastavino? Jojo, sant nok. Men han ble jo også byttet ut. De er avhengig av 3 spillere da Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Jah, men er jo normalt at et lag er litt mer avhening av enkelt spillere. Men kvaliteten datt dramatisk etter de byttene. Får virkelig ikkje håpe labetuss får spiller mer i Brann drakten, han fotjener faen ikkje ha på seg den drakten. Virket totalt uintressert selv om vi ledet over Rbk. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Rudy: Vi skal stå sammen Genialt innlegg fra p3. Ps: Rbk 3 - 6 Brann Endret 2. november 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 ka klokkeslett begynner kampen? Er det 13.15? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jau Herresatansgud så jævli vansklig det er å skaffe seg cupfinale billetter!!! 8 konkuranser, NFF og bataljonen sin trekning, men INGEN billett! GRRR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå