Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er dumt at han går. Han burde blitt foretrukket foran Grorud ihvertfalgårl.

Ellers satt jeg og gnidde meg i øynene mens jeg så kampen. Trodde ikke det var mulig det jeg så.

de er i samme kategori. vekk med begge spør du meg. Man kan ikke slippe markeringen slik yaw gjorde i går. Da har du ingenting i TL å gjøre...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Det innøvde frisparket fra RBK var bra, og greit nok at Yaw svikter på. Sævarson svikter totalt når Bakenga scorer - hører ikke noe slakt fra deg der Step_up. Bentley har vært helt krise i hele år - han må på død og liv bli?

Synes ikke Yaw har gjort seg bort i de 4 kampene han har fått prøve seg i år.

Lenke til kommentar

Sinnsykt deilig at VIF gikk på en smell i dag. Kan vi ha en mulighet til å ta sølv likevel? :)

Labbetuss kan berre dra tilbake. Ubruklig spiller..

Ingenting annet å klage på:D

Det er likevel skummelt å tenke på at ALT offensivt spill avhenger av kun 2 spillere, Ojo og Austin. Etter at de ble byttet ut produserte Brann ingenting.

Endret av vebbiii
Lenke til kommentar

Sinnsykt deilig at VIF gikk på en smell i dag. Kan vi ha en mulighet til å ta sølv likevel? :)

Det er likevel skummelt å tenke på at ALT offensivt spill avhenger av kun 2 spillere, Ojo og Austin. Etter at de ble byttet ut produserte Brann ingenting.

Guastavino?

Lenke til kommentar

Guastavino?

Jojo, sant nok. Men han ble jo også byttet ut. De er avhengig av 3 spillere da :p

Lenke til kommentar

Jah, men er jo normalt at et lag er litt mer avhening av enkelt spillere. Men kvaliteten datt dramatisk etter de byttene.

Får virkelig ikkje håpe labetuss får spiller mer i Brann drakten, han fotjener faen ikkje ha på seg den drakten. Virket totalt uintressert selv om vi ledet over Rbk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...