Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, det gjør du. Nå har det blitt sagt av alle her inne at du ikke skal holde på sånn i denne tråden. Til og med myndighetene her inne sier at dette skal foregå i kamptråder.

 

Og ikke kom her og prøv deg med at vi ikke skal bry oss med hva du gjør, for det går direkte ut over alle oss andre når du holder på sånn du gjør.

 

Torp vil spille i andre divisjon

 

Sikkert lurt.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Synest at det er helt feil at andre må lage kamptråd når du skal skrive dine meninger i kampens hete. Mangen synest det er helt unødvendig å drive på slikt i en Tråd der man skal diskutere ting som skjer rundt Brann (inkludert meg).

 

Vist du virkelig har en trang til å holde på slik, burde du kunne lage din egen, ikkje fylle opp denne tråden med ting folk flest ikkje bryr seg om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg spammer ikke og du skal ikke bry deg med hva jeg gjør...

 

 

jepp. hvis noen tar seg av ansvaret og lager kamptråder, så blir det knall ;).

 

Ja hvis noen kan lage så er det bare å lage...

 

Herregud Step.

 

Du vet voldsomt godt hvordan man starter en tråd. Og det er ikke mer jobb å skrive ETT innlegg i en kamptråd enn de 254 innleggene du har etterhverandre under en Brannkamp.

 

Fatter ikke hvorfor du ikke kan ta til deg ting folk sier til deg, er du i trassalderen?

 

Gå til kamptråd kategorien, lag deg en tråd. Førsteinnlegget er det INGEN som bryr seg om, det kan være hva pokker du bare vil. Så er det bare å spy ut all den gallen du bare måtte klare iløpet av kampen, og ikke lesse ned denne tråden med skriking, banning og kjefting på dommere, Guastavinho, Ojo og linjedommeren.

 

Skulle nesten tro du går imot det andre sier til deg UANSETT hva dem sier. Faen se til å skjerpe deg!

Endret av LunaticFanaticHD
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo, det gjør du. Nå har det blitt sagt av alle her inne at du ikke skal holde på sånn i denne tråden. Til og med myndighetene her inne sier at dette skal foregå i kamptråder.Og ikke kom her og prøv deg med at vi ikke skal bry oss med hva du gjør, for det går direkte ut over alle oss andre når du holder på sånn du gjør.Torp vil spille i andre divisjonSikkert lurt.

 

Nei det gjør jeg ikke. når det ikke har vært laget kamptråd, så må man bruke en relevant tråd. Nei du skal ikke bry deg med hva jeg gjør. Men du bør heller fokusere mer på deg selv så det kanskje ikke blir så mange personangrep fra din side. Du må jo være en av verstingene til det på forumet...

 

Hadde vært strålende hvis han går til Varden...

 

 

Vi klager ikke over HVEM som skal lage kamptråder. Poenget er at en fyr som spammer denne tråden rett å slett ikke GIDDER å lage kamptråd, fordi han føler at han ikke spammer og at alt han sier er relevant og kan postes her.Men bra at du tok deg "bryet" med å lage en :) Det var sikkert ikke vanskelig som du kan se Step.

 

Og siden det ikke er så vanskelig, så kan jo mange av de som evt. klager litt lage da...Det jeg evt har skrevet under kamp har vært relevant for kampen...

 

Step_Uphttps://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1337760Der har du jo tråden din som visstnok skal omhandle dine tanker og synspunkter. Bruk den under kampene hvis ikke en kamptråd er oppe :)

 

Har ikke tenkt å bruke den tråden til det...

Lenke til kommentar

 

 

Vi klager ikke over HVEM som skal lage kamptråder. Poenget er at en fyr som spammer denne tråden rett å slett ikke GIDDER å lage kamptråd, fordi han føler at han ikke spammer og at alt han sier er relevant og kan postes her.Men bra at du tok deg "bryet" med å lage en :) Det var sikkert ikke vanskelig som du kan se Step.

 

Og siden det ikke er så vanskelig, så kan jo mange av de som evt. klager litt lage da...Det jeg evt har skrevet under kamp har vært relevant for kampen...

 

 

Er jo ikke lenger tvil om at du bare skriver piss for å provosere. Ser du virkelig ikke poenget, når folk mener du spammer denne tråden med skriking og kjefting? Ser du virkelig ikke at KAMPTRÅDER er en bedre egnet plass for å lufte sine meninger iløpet av en kamp enn her?

 

Og eg er ganske sikker på at du har fått beskjed fra de som sitter litt høyere oppe, så hvorfor oppfører du deg som du er hjernedød når folk snakker til deg om dette? Du mener ANDRE skal lage kamptråder når det er DU som spammer denne tråden med fjas og skriking og banning?

 

Eg blir helt satt ut. HELT satt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...