Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Og det ser jo ikke akkurat lovende for proffeventyret til Moen.

 

Eventyr og Eveyntyr. Han gikk til Queens Park Rangers for 0, - øre. Jeg vet ikke om han gjør det bra i klubben eller ikke, men han spiller ikke på landslaget, noe som kan tyde på at han gjør det dårlig i klubben? Jeg mener han passer best her i norge, i Brann.

 

 

Han er ikke med i troppen en gang. Men det har jo vært diskusjoner her inne om QPR har mistet tillit til han eller ei... Så....

 

Hehe, men jeg missforsto det du mente der oppe, trodde du mente at viss han gikk tilbake til Brann ble proff drømmen hans ødelagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært strålendes fornøgd om PVM kom tilbake, men ser helst at skarsfjord kommer opp med en ny taktikk for å spille fotbal på. Den han bruker nå synest eg blir feil til å representere Brann.

 

Forsvaret og ersatter for Torp er vel det viktigste vi trenger nå. Er vel egentlig berre Korcsmar som er god nok i forsvar fireren.

Lenke til kommentar

Jeg mener Brann kan bli et topplag i 2012 om dem får et sikkelig forsvar, og bytter ut egoisten Gustavino.

 

Ja, vi trenger et nytt forsvar. En kjapp makker til Zsolt, og spesielt en forsterkning på venstrebacken. Guastavino derimot, er en av eliteseriens beste offensive midtbanespillere. Ja, han prøver på mye rart noen ganger, men så får han jo også til det han prøver på imponerende mange ganger.

Lenke til kommentar

Hadde vært strålendes fornøgd om PVM kom tilbake.

 

Han er mer enn god nok for f.eks Frankrike eller en liga rundt det nivået, så det håper jeg da ikke at han gjør...

 

Jeg mener Brann kan bli et topplag i 2012 om dem får et sikkelig forsvar, og bytter ut egoisten Gustavino.

 

Ja, vi trenger et nytt forsvar. En kjapp makker til Zsolt, og spesielt en forsterkning på venstrebacken. Guastavino derimot, er en av eliteseriens beste offensive midtbanespillere. Ja, han prøver på mye rart noen ganger, men så får han jo også til det han prøver på imponerende mange ganger.

 

nytt forsvar trenger vi ikke. vi trenger kanskje en stopper eller to i backup. Kalvenes er jo tilbake neste sesong. Håper han får bindet istedet for Mjelde. Dog, Grorud har vel knapt gjort noe bra forutenom å score to mot Molde. Han har vært ganske dårlig...Jeg hadde jo håpet at Yaw bare skulle på lån, for han er jo en meget habil stopper. Men håper ihvertfall at vi får JVN...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Hadde vært strålendes fornøgd om PVM kom tilbake.

 

Han er mer enn god nok for f.eks Frankrike eller en liga rundt det nivået, så det håper jeg da ikke at han gjør...

 

Håper du ikke han kommer tilbake? Vil da si at en spiller som er mer enn god nok for f.eks Frankrike eller en liga rundt det nivået ville være en bra spiller å ha i Brann?

Lenke til kommentar

Hadde vært strålendes fornøgd om PVM kom tilbake.

 

Han er mer enn god nok for f.eks Frankrike eller en liga rundt det nivået, så det håper jeg da ikke at han gjør...

 

Håper du ikke han kommer tilbake? Vil da si at en spiller som er mer enn god nok for f.eks Frankrike eller en liga rundt det nivået ville være en bra spiller å ha i Brann?

 

Han kunne sikkert spilt på høyere nivå og. Jeg håper da at disse spillerne ikke drar tilbake til TL...

Lenke til kommentar

Selvsagt. Men som supporter av en klubb ønsker hvertfall eg til enhver tid å ha best mulig spillere i klubben.

 

Hvis spilleren selv ønsker det så driter eg i om potensialet til vedkommede er enda så stort. Eg heier ikke på enkeltspillere og deres liv, men på klubben de spiller for.

Lenke til kommentar

Rune:Hadde dere gjort deres beste mot Start og Sogndal så hadde det helt klart blitt tydelig at de to andre er bunnlag! I stedet sover forsvaret mot Start og HELE LAGET mot Sogndal.

 

Brann:I dag skal vi for faen med vinne! det er ingen grunn til at vi ikke skal finne tilbake til det gode spillet og seiersformen som vi hadde. Må vi våkne for faen! Det trengs helst 4 strake for å gjøre opp for de siste kampene. Medalje er vel det eneste som kan gjøre opp for det. Det er ingenting som kan unnskylde poengtap mot disse drittlagene! dere skal være proffesjonelle til å fokusere på kampene! Hanøy:Hold for faen kjeft under nystemten!!!!!Hva faen?!?!?!?!

 

Og ut fra det Hanøy sier så fortsetter det jævla svikerpublikumet å utebli...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...