Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Nordkvelle er vel Bosman? Med Holmvik ut er det midler til å få inn en ny venstrekant. Tror ikke Nordkvelle blir en flopp - han har da også en langt lavere sum å leve opp til.

 

Håper vi får forsterket sentrallinjen også. Eventuelt at Amankwah tar steget neste sesong - i tillegg til ny midtbanespiller og en ny spiss...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste på brann.no at venstre backen Andrae Campbell har og skal være på trening med brann i fremover i denne uken. Han har spillt sammen med Austin, og har også noen kamper for a-laget til Jamaica.

 

Uansett, dette er noe av det vi trenger. Vi sliter virkelig med forsvaret, og jeg håper at han overbeviser trenerene og signer under for Brann. Han kan også spille på kanten, noe som jeg også synes vi sliter med :D

Lenke til kommentar
Rapportert for å gjøre innlegget til sticky? Tror ikke så mange lurer på dette - jeg yter likevel maks for at du skal forstå verden rundt deg på en bedre måte.
Han kan ikke reglene.

 

Det er du som ikke kan reglene. Dog, morsomt at du skriver at det er motsatt :!: .

 

Joa, er enig med dere det er jo ganske mange svensker og nigerianere her i Tippeligaen. Men jeg bryr meg sånn sett ikke om hvordan brann setter opp laget sitt, selv om det ikke er en eneste nordmann på laget.

 

Det aller meste fra Nigeria holder da god kvalitet. Bentley i Odd(vet da faen hva som har skjedd med han i Brann), Nosa, Chibuike, Ojo, Ihugba er vel ikke verst, Owello, Oladapo? Ogude, Okoronkwo...Også har jo TL og hatt flere gode nigerianere. Og at det er så mange gode nigerianere i Norge er jo ikke så rart.

 

En stor fotballnasjon og fotball-Europa har jo en haug av gode nigerianere. Har man ikke en god og stor oversikt over alle de f.eks på papir eller data, så kan man egentlig bare glemme alt som heter kartlegging.

 

I de fem største ligaene har de 22 spillere om det ikke har blitt flere(dette er inkludert keeperen deres i championship. jeg har ikke så god oversikt over championship forutenom at det ser ut som om Kanu ville være ekstra grei og hjelpe Portsmouth opp i PL).

 

Og i Europacupene så har de 27 representanter. Så Catoa, om vi trenger de er helt avhengig av hva du mener. Er det forsterkninger så er det en bunnsolid nasjon å hente spillere fra. De er vel alle proffesjonelle, ambisiøse og god på bunnen...Veldig gode egenskaper å ha hos en spiller...

 

Hvis det er fornorskning av TL du tenker på, så er vel det et poeng og. Dog importer er jo med på å heve nivået i TL, så man bør vel gå etter det som den beste løsningen for hvert enkelt lag. Og der ser vi jo at Brann har gjort gode grep. de har jo etterhvert blitt blant de bedre på talentutvikling med blant andre flere guttelandslagsspillere og G16-norgesmestre i fjor og juniorfinalen i år. Og det er jo det som teller når vi snakker om hvor god en klubb er på talentutvikling...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

At det gjør vondt og er slitsomt å stange hodet gjentatte ganger i en betongvegg.

 

Usikker på hvor du faller av, men jeg kan oversette til fotball for deg:

Jotun har endelig forstått hvorfor folk ikke stanger hodet i en betongvegg. Det er vondt, og det er slitsomt.

 

Jotun: Bruker som har forstått.

endelig: Samme betydning som når man sier "Brann vant endelig serien i år.

stange: Ikke målstenger, men dette kan byttes ut med "heade".

betongvegg: Hard flate.

Vondt: smerte - Det fotballspillere prøver å illustrere når de ruller bortover gresset.

Slitsomt: Samme følelse Bentley har når han innser at han også må løpe hjemover.

 

En omskriving vil kunne være slik:

Nå har jeg endelig forstått hvorfor man ikke header gjentatte ganger i brystkassa til Rudolph Austin! Det gir intens smerte og man blir trøtt!

 

hva er vitsen med denne plutselige flamingen da? jaja, du er ihvertfall rapportert...

 

Dette er ikke flaming,men viss du mener de flamer deg så er det litt morsomt hva det står under "flaming" på Wiki:

 

Their counterparts are known as trolls who are less "professional" and write obvious and blunt remarks to incite a flame war, as opposed to the more subtle, yet precise flamers.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At det gjør vondt og er slitsomt å stange hodet gjentatte ganger i en betongvegg.

 

Usikker på hvor du faller av, men jeg kan oversette til fotball for deg:

Jotun har endelig forstått hvorfor folk ikke stanger hodet i en betongvegg. Det er vondt, og det er slitsomt.

 

Jotun: Bruker som har forstått.

endelig: Samme betydning som når man sier "Brann vant endelig serien i år.

stange: Ikke målstenger, men dette kan byttes ut med "heade".

betongvegg: Hard flate.

Vondt: smerte - Det fotballspillere prøver å illustrere når de ruller bortover gresset.

Slitsomt: Samme følelse Bentley har når han innser at han også må løpe hjemover.

 

En omskriving vil kunne være slik:

Nå har jeg endelig forstått hvorfor man ikke header gjentatte ganger i brystkassa til Rudolph Austin! Det gir intens smerte og man blir trøtt!

 

hva er vitsen med denne plutselige flamingen da? jaja, du er ihvertfall rapportert...

 

Dette er ikke flaming,men viss du mener de flamer deg så er det litt morsomt hva det står under "flaming" på Wiki:

 

flaming er det uansett hva du skulle mene...

Lenke til kommentar

Dette er ikke flaming,men viss du mener de flamer deg så er det litt morsomt hva det står under "flaming" på Wiki:

 

Their counterparts are known as trolls who are less "professional" and write obvious and blunt remarks to incite a flame war, as opposed to the more subtle, yet precise flamers.

Fantastisk Luna!!! Fantastisk!!

Lenke til kommentar

Leste i BT i dag at Brann er inntresert i 5 spillere. Joakim Våge Nilsen, Ole Jørgen Halvorsen, Petter Vaagan Moen, Gudmundur Gunnarson og Espen Børufsen. Det står også at Brann ikke har så mye penger, men viss dem selger noen spillere til neste sesong kan dette se bra ut. Det hadde vært kult om Vaagan Moen kommer tilbake til brann, en virkelig stor spiller uttpå kanten med en kjempe god fot.

Lenke til kommentar

Leste i BT i dag at Brann er inntresert i 5 spillere. Joakim Våge Nilsen, Ole Jørgen Halvorsen, Petter Vaagan Moen, Gudmundur Gunnarson og Espen Børufsen. Det står også at Brann ikke har så mye penger, men viss dem selger noen spillere til neste sesong kan dette se bra ut. Det hadde vært kult om Vaagan Moen kommer tilbake til brann, en virkelig stor spiller uttpå kanten med en kjempe god fot.

 

De tre første navnene hadde det vært strålende å få inn. Det ser ut som om midlene til kjøp er litt større til denne vinteren enn i fjor, og det er jo bra. Jeg tror ikke vi blir noe topplag i 2012, men hestekuren virker å fungere. Det gjelder nok først og fremst å være tålmodig, men det hadde vært knallmoro med cupfinaleseier og dermed en svipptur innom Europacupen neste år også.

Lenke til kommentar

Og det ser jo ikke akkurat lovende for proffeventyret til Moen.

 

Eventyr og Eveyntyr. Han gikk til Queens Park Rangers for 0, - øre. Jeg vet ikke om han gjør det bra i klubben eller ikke, men han spiller ikke på landslaget, noe som kan tyde på at han gjør det dårlig i klubben? Jeg mener han passer best her i norge, i Brann.

 

Leste i BT i dag at Brann er inntresert i 5 spillere. Joakim Våge Nilsen, Ole Jørgen Halvorsen, Petter Vaagan Moen, Gudmundur Gunnarson og Espen Børufsen. Det står også at Brann ikke har så mye penger, men viss dem selger noen spillere til neste sesong kan dette se bra ut. Det hadde vært kult om Vaagan Moen kommer tilbake til brann, en virkelig stor spiller uttpå kanten med en kjempe god fot.

 

De tre første navnene hadde det vært strålende å få inn. Det ser ut som om midlene til kjøp er litt større til denne vinteren enn i fjor, og det er jo bra. Jeg tror ikke vi blir noe topplag i 2012, men hestekuren virker å fungere. Det gjelder nok først og fremst å være tålmodig, men det hadde vært knallmoro med cupfinaleseier og dermed en svipptur innom Europacupen neste år også.

 

Jeg mener Brann kan bli et topplag i 2012 om dem får et sikkelig forsvar, og bytter ut egoisten Gustavino.

Lenke til kommentar

Og det ser jo ikke akkurat lovende for proffeventyret til Moen.

 

Eventyr og Eveyntyr. Han gikk til Queens Park Rangers for 0, - øre. Jeg vet ikke om han gjør det bra i klubben eller ikke, men han spiller ikke på landslaget, noe som kan tyde på at han gjør det dårlig i klubben? Jeg mener han passer best her i norge, i Brann.

 

 

Han er ikke med i troppen en gang. Men det har jo vært diskusjoner her inne om QPR har mistet tillit til han eller ei... Så....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...