Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei jeg skjønner virkelig ikke det. Dere er på trygg grunn i Tippeligaen, i motsetning til Start som sannsynligvis kommer til å rykke ned til adeccoligaen og råtne der.

Dere er i cupfinalen, noe som er ethvert lags største drøm. Start derimot har aldri vært i en cupfinale, men for Brann tilhengere er jo kanskje ikke en cupfinale noe "stort".

 

Hvor mange ganger har ikke Start blitt rundspilt i år da? Nesten samtlige kamper har de blitt rundspilt. De har kanskje 4-5 gode kamper i år, inkludert denne her. Resten har vært møkk og trist.

Jeg hadde i hvertfall ikke klaget om laget mitt Start hadde ligget høyt på tabellen, vært klar for neste års tippeligaspill OG i tillegg skulle spille i selveste cupfinalen.

Da hadde jeg virkelig ikke brydd meg om laget mitt hadde tapt mot et bunnlag, alle lag kan ha dårlige dager. I dag hadde Brann det.

 

Medgangssupporter kalles du.

Hei du igjen ja. Ganske sterke ord fra en mann gutt som sa at Start burde bli lagt ned.

Lenke til kommentar

Nei jeg skjønner virkelig ikke det. Dere er på trygg grunn i Tippeligaen, i motsetning til Start som sannsynligvis kommer til å rykke ned til adeccoligaen og råtne der.

Dere er i cupfinalen, noe som er ethvert lags største drøm. Start derimot har aldri vært i en cupfinale, men for Brann tilhengere er jo kanskje ikke en cupfinale noe "stort".

 

Hvor mange ganger har ikke Start blitt rundspilt i år da? Nesten samtlige kamper har de blitt rundspilt. De har kanskje 4-5 gode kamper i år, inkludert denne her. Resten har vært møkk og trist.

Jeg hadde i hvertfall ikke klaget om laget mitt Start hadde ligget høyt på tabellen, vært klar for neste års tippeligaspill OG i tillegg skulle spille i selveste cupfinalen.

Da hadde jeg virkelig ikke brydd meg om laget mitt hadde tapt mot et bunnlag, alle lag kan ha dårlige dager. I dag hadde Brann det.

 

Medgangssupporter kalles du.

Hei du igjen ja. Ganske sterke ord fra en mann gutt som sa at Start burde bli lagt ned.

 

Ja må være utrolig flaut for topplaget Brann og bli rundspilt så til de grader av allerede nedrykksklare og patetiske IK Start som ikke hadde noe annet enn ære å spille for i kveld.

Og medgangssupportere som dere er, syter og klager dere som om dere skulle rykket ned til Adeccoligaen. Selv om dere er i cupfinalen klager dere, er det mulig.

Det er vel dette som er "motgang" for dere ja. En liten ubetydelig kamp. Smak på ekte motgang først.

Lenke til kommentar

Nei jeg skjønner virkelig ikke det. Dere er på trygg grunn i Tippeligaen, i motsetning til Start som sannsynligvis kommer til å rykke ned til adeccoligaen og råtne der.

Dere er i cupfinalen, noe som er ethvert lags største drøm. Start derimot har aldri vært i en cupfinale, men for Brann tilhengere er jo kanskje ikke en cupfinale noe "stort".

 

Hvor mange ganger har ikke Start blitt rundspilt i år da? Nesten samtlige kamper har de blitt rundspilt. De har kanskje 4-5 gode kamper i år, inkludert denne her. Resten har vært møkk og trist.

Jeg hadde i hvertfall ikke klaget om laget mitt Start hadde ligget høyt på tabellen, vært klar for neste års tippeligaspill OG i tillegg skulle spille i selveste cupfinalen.

Da hadde jeg virkelig ikke brydd meg om laget mitt hadde tapt mot et bunnlag, alle lag kan ha dårlige dager. I dag hadde Brann det.

 

Medgangssupporter kalles du.

Hei du igjen ja. Ganske sterke ord fra en mann gutt som sa at Start burde bli lagt ned.

 

Ja må være utrolig flaut for topplaget Brann og bli rundspilt så til de grader av allerede nedrykksklare og patetiske IK Start som ikke hadde noe annet enn ære å spille for i kveld.

Og medgangssupportere som dere er, syter og klager dere som om dere skulle rykket ned til Adeccoligaen. Selv om dere er i cupfinalen klager dere, er det mulig.

Det er vel dette som er "motgang" for dere ja. En liten ubetydelig kamp. Smak på ekte motgang først.

 

Du er no ikkje betre, vi må være lov å være skuffet etter den prestasjonen som Brann viste til i dag. Men sesongen sett i helhet er ikkje noe å klage over.

 

Men for meg virker du som en medgangssupporter for Start som syter og klager og berre slenger drit om egent lag.

Lenke til kommentar

Nei jeg skjønner virkelig ikke det. Dere er på trygg grunn i Tippeligaen, i motsetning til Start som sannsynligvis kommer til å rykke ned til adeccoligaen og råtne der.

Dere er i cupfinalen, noe som er ethvert lags største drøm. Start derimot har aldri vært i en cupfinale, men for Brann tilhengere er jo kanskje ikke en cupfinale noe "stort".

 

Hvor mange ganger har ikke Start blitt rundspilt i år da? Nesten samtlige kamper har de blitt rundspilt. De har kanskje 4-5 gode kamper i år, inkludert denne her. Resten har vært møkk og trist.

Jeg hadde i hvertfall ikke klaget om laget mitt Start hadde ligget høyt på tabellen, vært klar for neste års tippeligaspill OG i tillegg skulle spille i selveste cupfinalen.

Da hadde jeg virkelig ikke brydd meg om laget mitt hadde tapt mot et bunnlag, alle lag kan ha dårlige dager. I dag hadde Brann det.

 

Medgangssupporter kalles du.

Hei du igjen ja. Ganske sterke ord fra en mann gutt som sa at Start burde bli lagt ned.

 

Ja må være utrolig flaut for topplaget Brann og bli rundspilt så til de grader av allerede nedrykksklare og patetiske IK Start som ikke hadde noe annet enn ære å spille for i kveld.

Og medgangssupportere som dere er, syter og klager dere som om dere skulle rykket ned til Adeccoligaen. Selv om dere er i cupfinalen klager dere, er det mulig.

Det er vel dette som er "motgang" for dere ja. En liten ubetydelig kamp. Smak på ekte motgang først.

 

Du er no ikkje betre, vi må være lov å være skuffet etter den prestasjonen som Brann viste til i dag. Men sesongen sett i helhet er ikkje noe å klage over.

 

Men for meg virker du som en medgangssupporter for Start som syter og klager og berre slenger drit om egent lag.

 

Medgangssupporter når man støtter Start, ja. Den var god. Kan du forklare meg hva slags type medgang Start har fått oppleve denne sesongen her? Eller de siste 20 årene for den slags skyld? Brann er sikret neste sesong spill i Tippeligaen, Start rykker sannsynligvis ned. Brann er i cupfinalen, Start har aldri vært i en cupfinale. Hva slags lag av de to opplever mest medgang montro?

 

Ser du ikke forskjellen? Brann fans syter mer etter et ubetydelig tap, som ikke har noe å si for dem, enn Start fans som har sett klubben sin gjennom hele sesongen bokstavelig talt gå rett i dass. Den eneste bitte lille gleden vi har fått i år er 4-5 kamper hvor de har spilt som dette. Resten har vært et eneste stort mareritt.

Jeg kan love deg at Brann supporterne hadde sutret og klaget om de også hadde rykket ned, mye mer enn Start supporterne.

De klaget jo til og med når de vant gull. Er det mulig?

Lenke til kommentar

Ja må være utrolig flaut for topplaget Brann og bli rundspilt så til de grader av allerede nedrykksklare og patetiske IK Start som ikke hadde noe annet enn ære å spille for i kveld.

Og medgangssupportere som dere er, syter og klager dere som om dere skulle rykket ned til Adeccoligaen. Selv om dere er i cupfinalen klager dere, er det mulig.

Det er vel dette som er "motgang" for dere ja. En liten ubetydelig kamp. Smak på ekte motgang først.

demotivational-posters-cant-tell-if-trolling.jpg

 

Er for såvidt enig med Catoa. hvorfor forhaste det sånn med å forlenge når han har 2 år igjen fra før? Skjønner ikke helt tankegangen.

Lenke til kommentar

Skandale at brann forlenget med skarsfjord så fort, han kommer aldri til å gjøre brann til et topplag, at de er i finalen er bare flaks. Huff og huff.

 

:!: Du kan spøke du...

 

Men det er så enkelt at forsvaret sover i dag igjen. Korken gjør feil han vanligvis ikke gjør, og Grorud har vel knapt gjort noe positivt forutenom å score to mål mot molde+de andre han har.

 

Det er så enkelt at vi taper to kamper vi burde vunnet og det gjør forskjellen mellom 6.plass og delt 2.plass. Men, får jo ta Ojo på ordet når han sier at vi fremdeles kan ta medalje. vinner vi de gjenstående kampene så har vi ihvertfall en god sjanse til det. Men da gjelder det å ikke slippe motstanderne til så gode sjanser som de fikk i dag...

Lenke til kommentar

Nei jeg skjønner virkelig ikke det. Dere er på trygg grunn i Tippeligaen, i motsetning til Start som sannsynligvis kommer til å rykke ned til adeccoligaen og råtne der.

Dere er i cupfinalen, noe som er ethvert lags største drøm. Start derimot har aldri vært i en cupfinale, men for Brann tilhengere er jo kanskje ikke en cupfinale noe "stort".

 

Hvor mange ganger har ikke Start blitt rundspilt i år da? Nesten samtlige kamper har de blitt rundspilt. De har kanskje 4-5 gode kamper i år, inkludert denne her. Resten har vært møkk og trist.

Jeg hadde i hvertfall ikke klaget om laget mitt Start hadde ligget høyt på tabellen, vært klar for neste års tippeligaspill OG i tillegg skulle spille i selveste cupfinalen.

Da hadde jeg virkelig ikke brydd meg om laget mitt hadde tapt mot et bunnlag, alle lag kan ha dårlige dager. I dag hadde Brann det.

 

Medgangssupporter kalles du.

 

 

post-97018-0-79664400-1318941817_thumb.jpg

 

 

 

 

Men det er så enkelt at forsvaret sover i dag igjen. Korken gjør feil han vanligvis ikke gjør, og Grorud har vel knapt gjort noe positivt forutenom å score to mål mot molde+de andre han har.

 

 

 

Igår ...

Lenke til kommentar

At det gjør vondt og er slitsomt å stange hodet gjentatte ganger i en betongvegg.

 

Usikker på hvor du faller av, men jeg kan oversette til fotball for deg:

Jotun har endelig forstått hvorfor folk ikke stanger hodet i en betongvegg. Det er vondt, og det er slitsomt.

 

Jotun: Bruker som har forstått.

endelig: Samme betydning som når man sier "Brann vant endelig serien i år.

stange: Ikke målstenger, men dette kan byttes ut med "heade".

betongvegg: Hard flate.

Vondt: smerte - Det fotballspillere prøver å illustrere når de ruller bortover gresset.

Slitsomt: Samme følelse Bentley har når han innser at han også må løpe hjemover.

 

En omskriving vil kunne være slik:

Nå har jeg endelig forstått hvorfor man ikke header gjentatte ganger i brystkassa til Rudolph Austin! Det gir intens smerte og man blir trøtt!

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Skjønner ikke diskusjonen som foregår nå. Skal Brann-supporterne være fornøyd med tap fordi de likevel ikke rykker ned? Hadde vi spilt med juniorlaget uten sjanse for å komme blant topp 3, men når vi stiller med toppet lag mot et av de svakeste i tippeligaen...

 

word. det er slapphet i forsvaret som gjør at dette skjer. vi ledet jo 1-0 og hadde grei kontroll. det finnes ingen grunner til at vi ikke skulle fortsette med det...

Lenke til kommentar

At det gjør vondt og er slitsomt å stange hodet gjentatte ganger i en betongvegg.

 

Usikker på hvor du faller av, men jeg kan oversette til fotball for deg:

Jotun har endelig forstått hvorfor folk ikke stanger hodet i en betongvegg. Det er vondt, og det er slitsomt.

 

Jotun: Bruker som har forstått.

endelig: Samme betydning som når man sier "Brann vant endelig serien i år.

stange: Ikke målstenger, men dette kan byttes ut med "heade".

betongvegg: Hard flate.

Vondt: smerte - Det fotballspillere prøver å illustrere når de ruller bortover gresset.

Slitsomt: Samme følelse Bentley har når han innser at han også må løpe hjemover.

 

En omskriving vil kunne være slik:

Nå har jeg endelig forstått hvorfor man ikke header gjentatte ganger i brystkassa til Rudolph Austin! Det gir intens smerte og man blir trøtt!

 

hva er vitsen med denne plutselige flamingen da? jaja, du er ihvertfall rapportert...

Lenke til kommentar

Rapportert for å gjøre innlegget til sticky? Tror ikke så mange lurer på dette - jeg yter likevel maks for at du skal forstå verden rundt deg på en bedre måte.

 

Edit:

Måtte yte litt når jeg oppdaget at det ville bli mitt innlegg nummer 6000! :new_woot:

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Dette er kollektiv kollaps. Ingen enkeltspillere har mer skyld enn den andre.

 

Helt enig. Nesten. Mjelde og Bentley er så dårlig at vi starter kampen med 9 mann. Slik har det forøvrig vært hele sesongen - til tross for at de til sammen "har så mye fotball i seg"...

 

jeg har da aldri sagt noe på Mjelde...Men det er det at når vi bruker 5.mill på en spiller, da ville det vel vært mest naturlig å prøve å finne ut hvorfor han svikter(når vi vet han er mye bedre), i stedet for å bare selge han rett uten videre...

Lenke til kommentar

Rapportert for å gjøre innlegget til sticky?

 

Edit:

Måtte yte litt når jeg oppdaget at det ville bli mitt innlegg nummer 6000! :new_woot:

 

Rapportert for flaming, men det tror jeg du kanskje skjønte...

 

har du alltid oppført deg slik(flaming, o.l.), så er det jo ganske rart at du har oppnådd det...Men å prøve å gjør slik at du kan forstå verden litt bedre(at man ikke bryter retningslinjene slik) var visst ikke like lett å få deg til å forstå...

 

Mjelde var da viktigere for Sandefjord enn Bentley var for Odd? Skulle da nesten bare mangle at Mjelde også har mye fotball i seg?

 

er da veldig stor forskjell på Mjelde og Bentleys situasjon. men jeg har ikke lyst å diskutere videre med deg, for du flamer så mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...