Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Jeg gir opp poeng i dag. Brann har tapt, enkelt og greit. Skuffer meg noe inn for jævelig, Start skal jo være lett match som ligger på nedrykks plass og så kommer vi til Sør Arena og blir RUNDSPILLT!

 

Det hjelper ikke med den jæveldommeren der ihvertfall...Jeg skjønner ikke hva Brann driver på med. de sover jo bak i forsvar. Som sagt, hva Zsolt har drevet på med etter U-21 EM skulle jeg likt å vite. det ligner ikke han å være så dårlig i markeringen...Ville være rart hvis en bronse skulle gå til hodet på han...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan retningslinjene. at du bryter de ofte og mener at jeg lager egne regler fordi du ikke klarer å følge de får stå på din kappe...

Nok en gang tullprat.

 

Det vet du veldig godt at det ikke er. men jeg kan skjønne at du gjerne vil glemme dine overtramp...

Du misforstår som vanlig reglene du. Hvis eg kaller deg en idiot så er det personangrep. Hvis eg sier at du kun skriver idiotiske ting så er det ikke personangrep.

 

Sukk.... Hvorfor gidder eg. Ha an fin kveld step_up. Jeeeez....

 

Uthevning 1:Helt riktig. hadde det bare vært det andre du hadde gjort og ikke det første så hadde det ikke vært noen problemer...

 

uthevning 2:????

Lenke til kommentar

Nok en gang. De hjelpeløses hjelper since 1995.

 

Lenge siden jeg har sett Brann spille en så dårlig kamp. Savnet av Torp er enormt!

 

Var stor i troen på trening her om dagen og sa at dette kom Brann til å vinne. Var desverre en annen Brann supporter som var der og jekket meg ned :p

 

Larsen inn i det 85 min. wow, har skal virkelig få vist seg

Lenke til kommentar

Det spillerne driver på med i dag er totalt uforståelig. Hvorfor pisser de på drakten? Noe må gjøres. vi kunne vært med å kjempet om sølvet hadde vi ikke gjort dette tullet...nå blir det vanskelig. det skal jo ikke skje...

 

selv med en forklaring på dette, så forstår jeg det ikke. det finnes ingen unnskyldning for dette her...dette må få disiplinære reaksjoner på en eller annen måte. for i det siste har vi hatt alt for mange kamper hvor vi har gitt bort poeng.

 

Og hva bra har egentlig Grorud gjort forutenom å score to mål mot Molde????Han bør vrakes umiddelbart. og korken må faen meg se til å skjerpe seg!

 

Hva gjør du der Larsen???? :nei:

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Det spillerne driver på med i dag er totalt uforståelig. Hvorfor pisser de på drakten? Noe må gjøres. vi kunne vært med å kjempet om sølvet hadde vi ikke gjort dette tullet...nå blir det vanskelig. det skal jo ikke skje...

 

selv med en forklaring på dette, så forstår jeg det ikke. det finnes ingen unnskyldning for dette her...dette må få disiplinære reaksjoner på en eller annen måte. for i det siste har vi hatt alt for mange kamper hvor vi har gitt bort poeng.

 

Og hva bra har egentlig Grorud gjort forutenom å score to mål mot Molde????Han bør vrakes umiddelbart. og korken må faen meg se til å skjerpe seg!

 

Hva gjør du der Larsen???? :nei:

 

Vi kan gi meste av skylden på Guastavino :D

Lenke til kommentar

Dette er kollektiv kollaps. Ingen enkeltspillere har mer skyld enn den andre.

 

I stor hovedsak, så må forsvaret ta det på sin kappe. For det forsvarerne gjør i dag, det er sånt som skjer på lilleputtnivå. det er ikke lov og det må få følger enten ved en skikkelig irrettesettelse og for grorud bør det bety benken neste...

Lenke til kommentar

HVORDAN I HELVETE GÅR DET AN AT DET IKKE ER FRISPARK?!?!?!?!?er han litt uheldig der så er det en alvorlig skade. og Gustav kan bare ikke få lov til å ta flere dødballer. de er horrible og det er ren sabotasje...Etter 1-0, så pisser Brannspillerne på drakten...det går ikke an...

 

Dere er sikret tippeligaspill for neste år og dere er i cupfinalen. Hvorfor klager dere? Dere har ingenting å klage på, bortskjemte møkkasupportere...

Og ja det må være flaut å bli rundspilt av bunnlaget Start.

Lenke til kommentar

Nei jeg skjønner virkelig ikke det. Dere er på trygg grunn i Tippeligaen, i motsetning til Start som sannsynligvis kommer til å rykke ned til adeccoligaen og råtne der.

Dere er i cupfinalen, noe som er ethvert lags største drøm. Start derimot har aldri vært i en cupfinale, men for Brann tilhengere er jo kanskje ikke en cupfinale noe "stort".

 

Hvor mange ganger har ikke Start blitt rundspilt i år da? Nesten samtlige kamper har de blitt rundspilt. De har kanskje 4-5 gode kamper i år, inkludert denne her. Resten har vært møkk og trist.

Jeg hadde i hvertfall ikke klaget om laget mitt Start hadde ligget høyt på tabellen, vært klar for neste års tippeligaspill OG i tillegg skulle spille i selveste cupfinalen.

Da hadde jeg virkelig ikke brydd meg om laget mitt hadde tapt mot et bunnlag, alle lag kan ha dårlige dager. I dag hadde Brann det.

 

Medgangssupporter kalles du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...