Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Labukas inn? Er du seriøst Skarsfjord?

 

Hvis han ikke presterer i dag, så får han faen meg vedgå at han ikke er god nok og slutte...

 

Guastavino, du faller alt for lett! Har du glassben eller?

 

HAHAHAHA! der skulle Søgård hatt et soleklart gult!

 

Zsolt:etter markeringsglippene kan du for faen meg i det minste heade skikkelig.

 

Sæv:Skjerp deg!

Lenke til kommentar

Labukas inn? Er du seriøst Skarsfjord?

 

Hvis han ikke presterer i dag, så får han faen meg vedgå at han ikke er god nok og slutte...

 

Guastavino, du faller alt for lett! Har du glassben eller?

 

HAHAHAHA! der skulle Søgård hatt et soleklart gult!

 

Zsolt:etter markeringsglippene kan du for faen meg i det minste heade skikkelig.

 

Sæv:Skjerp deg!

 

Har ikke fått med meg hele andre omgang, så jeg fikk ikke sett det i sta.

Lenke til kommentar

Hva i helvete Sævarsson, du spiller som en 3 divisjon spiller.

 

Er så jævelig skuffet over forsvaret til Brann. Viss dem fortsetter sånn kommer dem til og slite i cupfinalen!!!

 

Vinner de ikke den finalen etter alle poengtapene vi har hatt i det siste, så kan de slutte på dagen.

 

Hvor ER forsvaret da??????? :nei:

 

Gustav din tulling!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i helvete Sævarsson, du spiller som en 3 divisjon spiller.

 

Er så jævelig skuffet over forsvaret til Brann. Viss dem fortsetter sånn kommer dem til og slite i cupfinalen!!!

 

Vinner de ikke den finalen etter alle poengtapene vi har hatt i det siste, så kan de slutte på dagen.

 

Hvor ER forsvaret da??????? :nei:

 

Gustav din tulling!!!!!!!!

 

Ja, og vi møter ikke det lettelse laget heller. Du så hvordan dem spillte mot Rbk? Dem hadde bra spill, men en del tabber bak.

 

Hva i helvete Sævarsson, du spiller som en 3 divisjon spiller.

 

Er så jævelig skuffet over forsvaret til Brann. Viss dem fortsetter sånn kommer dem til og slite i cupfinalen!!!

 

Vinner de ikke den finalen etter alle poengtapene vi har hatt i det siste, så kan de slutte på dagen.

 

Hvor ER forsvaret da??????? :nei:

 

Gustav din tulling!!!!!!!!

 

Ja, og vi møter ikke det lettelse laget heller. Du så hvordan dem spillte mot Rbk? Dem hadde bra spill, men en del tabber bak.

Lenke til kommentar

Jeg kan retningslinjene. at du bryter de ofte og mener at jeg lager egne regler fordi du ikke klarer å følge de får stå på din kappe...

Nok en gang tullprat.

 

Det vet du veldig godt at det ikke er. men jeg kan skjønne at du gjerne vil glemme dine overtramp...

Du misforstår som vanlig reglene du. Hvis eg kaller deg en idiot så er det personangrep. Hvis eg sier at du kun skriver idiotiske ting så er det ikke personangrep.

 

Sukk.... Hvorfor gidder eg. Ha an fin kveld step_up. Jeeeez....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...