Game0rz Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Guastavino, du faller alt for lett! Har du glassben eller? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Labukas inn? Er du seriøst Skarsfjord? Hvis han ikke presterer i dag, så får han faen meg vedgå at han ikke er god nok og slutte... Guastavino, du faller alt for lett! Har du glassben eller? HAHAHAHA! der skulle Søgård hatt et soleklart gult! Zsolt:etter markeringsglippene kan du for faen meg i det minste heade skikkelig. Sæv:Skjerp deg! Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva i helvete Sævarsson, du spiller som en 3 divisjon spiller. Er så jævelig skuffet over forsvaret til Brann. Viss dem fortsetter sånn kommer dem til og slite i cupfinalen!!! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Rundens klareste gule kort på Søgård. Blåsemannen blåser mye, men har glemt kortene hjemme. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Steike, har dommeren kort med seg i denne kampen. Rart det ikkje er kommet flere ganger Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Labukas inn? Er du seriøst Skarsfjord? Hvis han ikke presterer i dag, så får han faen meg vedgå at han ikke er god nok og slutte... Guastavino, du faller alt for lett! Har du glassben eller? HAHAHAHA! der skulle Søgård hatt et soleklart gult! Zsolt:etter markeringsglippene kan du for faen meg i det minste heade skikkelig. Sæv:Skjerp deg! Har ikke fått med meg hele andre omgang, så jeg fikk ikke sett det i sta. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kan retningslinjene. at du bryter de ofte og mener at jeg lager egne regler fordi du ikke klarer å følge de får stå på din kappe... Nok en gang tullprat. 2 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Helvete, polakken gjør det bra i mål!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva i helvete Sævarsson, du spiller som en 3 divisjon spiller. Er så jævelig skuffet over forsvaret til Brann. Viss dem fortsetter sånn kommer dem til og slite i cupfinalen!!! Vinner de ikke den finalen etter alle poengtapene vi har hatt i det siste, så kan de slutte på dagen. Hvor ER forsvaret da??????? Gustav din tulling!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Steike, har dommeren kort med seg i denne kampen. Rart det ikkje er kommet flere ganger Tror dommeren som dømte kampen mellom Vålerenga - Viking har dem Ble delt ut 6 gule kort i den kampen . . . Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 ÅÅÅÅH! brenn så jævlig Hoff! Kort til hoff da! Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva i helvete Sævarsson, du spiller som en 3 divisjon spiller. Er så jævelig skuffet over forsvaret til Brann. Viss dem fortsetter sånn kommer dem til og slite i cupfinalen!!! Vinner de ikke den finalen etter alle poengtapene vi har hatt i det siste, så kan de slutte på dagen. Hvor ER forsvaret da??????? Gustav din tulling!!!!!!!! Ja, og vi møter ikke det lettelse laget heller. Du så hvordan dem spillte mot Rbk? Dem hadde bra spill, men en del tabber bak. Hva i helvete Sævarsson, du spiller som en 3 divisjon spiller. Er så jævelig skuffet over forsvaret til Brann. Viss dem fortsetter sånn kommer dem til og slite i cupfinalen!!! Vinner de ikke den finalen etter alle poengtapene vi har hatt i det siste, så kan de slutte på dagen. Hvor ER forsvaret da??????? Gustav din tulling!!!!!!!! Ja, og vi møter ikke det lettelse laget heller. Du så hvordan dem spillte mot Rbk? Dem hadde bra spill, men en del tabber bak. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nå skal jo Start, som kjemper mot nedrykk, være en lett match mot Brann, som tross alt kjemper om medalje.... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Fy faen. Grorud plasserer seg som en lilleputt...Og hva korken gjorde etter U-21 EM i fjor skulle jeg likt å vite. kort til stokkelien for å prøve å snakke på Brann en straffe i mot da!Er minst like ille som å prøve å snakke på folk kort... Endret 17. oktober 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kan retningslinjene. at du bryter de ofte og mener at jeg lager egne regler fordi du ikke klarer å følge de får stå på din kappe... Nok en gang tullprat. Det vet du veldig godt at det ikke er. men jeg kan skjønne at du gjerne vil glemme dine overtramp... Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg gir opp poeng i dag. Brann har tapt, enkelt og greit. Skuffer meg noe inn for jævelig, Start skal jo være lett match som ligger på nedrykks plass og så kommer vi til Sør Arena og blir RUNDSPILLT! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det skal være frispark til Gustav og kort. han går inn for å skade han. Bare flaks at han ikke blir skadet... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kan retningslinjene. at du bryter de ofte og mener at jeg lager egne regler fordi du ikke klarer å følge de får stå på din kappe... Nok en gang tullprat. Det vet du veldig godt at det ikke er. men jeg kan skjønne at du gjerne vil glemme dine overtramp... Du misforstår som vanlig reglene du. Hvis eg kaller deg en idiot så er det personangrep. Hvis eg sier at du kun skriver idiotiske ting så er det ikke personangrep. Sukk.... Hvorfor gidder eg. Ha an fin kveld step_up. Jeeeez.... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nok en gang. De hjelpeløses hjelper since 1995. Lenge siden jeg har sett Brann spille en så dårlig kamp. Savnet av Torp er enormt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå