Iceman #10 Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Vi é de hjelpeløses hjelper, vi é Brann! hva er det du babler om? det kan godt hende at vi ga bort poeng til lag som trengte det før, men i år vil du knapt finne noe slikt...Men dette skal vi faen meg vinne. det er for faen ingen grunn til å gi bort mål slik når vi leder 1-0... Viking, Sogndal for å nevne noen. Er brillene dine limt i tryne? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 "Skal vinne" Ingen grunn til å gi bort mål" Blablabla.. Brann taper. Takler ikke å lede, blir passive og feige. Punktum. + for det du trenger ikke å skrive det...Dessuten er det jo bare tull... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller. Endret 17. oktober 2011 av LunaticFanaticHD 2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Vi é de hjelpeløses hjelper, vi é Brann! hva er det du babler om? det kan godt hende at vi ga bort poeng til lag som trengte det før, men i år vil du knapt finne noe slikt...Men dette skal vi faen meg vinne. det er for faen ingen grunn til å gi bort mål slik når vi leder 1-0... Viking, Sogndal for å nevne noen. Er brillene dine limt i tryne? hva limt i trynet? har ikke noen briller. har du? Viking har ikke vært i slike problemer i år...det er i så fall mange andre som har gjort det. Mot Sogndal så sov hele laget, så ikke rart at vi tapte den. Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller. du kan jo bare trykke på pluss. det jeg skriver er jo bare standard kamptråd innhold...det er det en kamptråd er til for. å skrive det man mener i kampens forløp... Brann:Vi skal ikke gi bort poengene til Start. denne kampen skal vi vinne, ellers regner jeg med at dere gir bort en hel månedslønn til klubben. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Bentley? I dag er det faktisk ikke Bentley som bør byttes ut, men Mjelde... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Foreslår at du lager kamptråder da, så ikkje Brann tråden blir spammet ned. Å ikke innrømme at du er Brann briller er rart, når alle andre ser det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller. Den får du pluss for!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Dive dive dive! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 "Skal vinne" Ingen grunn til å gi bort mål" Blablabla.. Brann taper. Takler ikke å lede, blir passive og feige. Punktum. I rest my case. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller. Den får du pluss for!!! Ikke kom inn her og provoser. vil du si noe, så SI det. uten å komme med de sedvanlige personangrepene som du vanligvis gjør. HELVETE BRANN!!!!!hvorfor skal dere plutselig begynne å pisse på drakten?Du skal være der fra første sekund Fredrik! Faen Brann! Og dere andre skal KASTE DERE FOR Å BLOKKERE! Fy faen kleiven. hele situasjonen oppstår pga din dive drittsekk. Endret 17. oktober 2011 av Step_up Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Årst er faen meg konge! forutenom at vi gir han målet, så kan det godt hende... Årst er 37 år, spiller for bunnlaget Start og er vel en av toppscorerne i Tippeligaen. Med andre ord, konge. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Ikke noe frispark. han faller for lett... der kunne det ha blitt 3-2. men det unnskylder jo selvfølgelig ikke at baklengsmålene kom i det hele tatt... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller. Den får du pluss for!!! Ikke kom inn her og provoser. vil du si noe, så SI det. uten å komme med de sedvanlig personangrepene som du vanligvis gjør. Den må du forklare. For som vanlig skjønner eg ikke ka du meine. Men eg kan si det, here it comes, totalt fritt for personangrep: Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller. (Pr. din definisjon er jo sikkert dette å regne som personangrep, men det er det ikke. Det er et innleggsangrep. Eg angriper dine meninger, din måte å uttrykke meningene dine på. Og det er min fulle rett. Les retningslinjene for forumet. Og ikke bare lag egne regler. Endret 17. oktober 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Skikkelige skudd da Austin! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Skjer med dommeren da? Er det kun Start som får Frispark? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller. Den får du pluss for!!! Ikke kom inn her og provoser. vil du si noe, så SI det. uten å komme med de sedvanlig personangrepene som du vanligvis gjør. Den må du forklare. For som vanlig skjønner eg ikke ka du meine. Men eg kan si det, here it comes, totalt fritt for personangrep: Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller. (Pr. din definisjon er jo sikkert dette å regne som personangrep, men det er det ikke. Det er et innleggsangrep. Eg angriper dine meninger, din måte å uttrykke meningene dine på. Og det er min fulle rett. Les retningslinjene for forumet. Og ikke bare lag egne regler. Min definisjon har det aldri vært. hvorfor tillegger du meg definisjoner jeg aldri har hatt???? nå var det ikke du som skrev dette innlegget. vil du si noe, så får du si det. og det heter vel mer at man er enig/uenig. Jeg kan retningslinjene. at du bryter de ofte og mener at jeg lager egne regler fordi du ikke klarer å følge de får stå på din kappe... Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Faen Brann! Nå må dere faen meg skjerpe dere! 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva faen er det for et skudd Gustav????? I sted skulle Ojo hatt et soleklart frispark ja. ikke noen overraskelse at dommeren lar seg påvirke av de som roper på hands på Sæv der. det er jo greit å se herfra at ballen søker arm...Grorud din tulling! han spiller så ufattelig rævva... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Labukas inn? Er du seriøst Skarsfjord? 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 KORT KORT KORT DIN DRITTSEKK!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå