Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Vi é de hjelpeløses hjelper, vi é Brann!

 

hva er det du babler om? det kan godt hende at vi ga bort poeng til lag som trengte det før, men i år vil du knapt finne noe slikt...Men dette skal vi faen meg vinne. det er for faen ingen grunn til å gi bort mål slik når vi leder 1-0...

Viking, Sogndal for å nevne noen. Er brillene dine limt i tryne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi é de hjelpeløses hjelper, vi é Brann!

 

hva er det du babler om? det kan godt hende at vi ga bort poeng til lag som trengte det før, men i år vil du knapt finne noe slikt...Men dette skal vi faen meg vinne. det er for faen ingen grunn til å gi bort mål slik når vi leder 1-0...

Viking, Sogndal for å nevne noen. Er brillene dine limt i tryne?

 

hva limt i trynet? har ikke noen briller. har du? Viking har ikke vært i slike problemer i år...det er i så fall mange andre som har gjort det. Mot Sogndal så sov hele laget, så ikke rart at vi tapte den.

 

Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller.

 

du kan jo bare trykke på pluss. det jeg skriver er jo bare standard kamptråd innhold...det er det en kamptråd er til for. å skrive det man mener i kampens forløp...

 

Brann:Vi skal ikke gi bort poengene til Start. denne kampen skal vi vinne, ellers regner jeg med at dere gir bort en hel månedslønn til klubben.

Lenke til kommentar

Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller.

Den får du pluss for!!!

 

Ikke kom inn her og provoser. vil du si noe, så SI det. uten å komme med de sedvanlige personangrepene som du vanligvis gjør.

 

HELVETE BRANN!!!!!hvorfor skal dere plutselig begynne å pisse på drakten?Du skal være der fra første sekund Fredrik! Faen Brann! Og dere andre skal KASTE DERE FOR Å BLOKKERE!

 

Fy faen kleiven. hele situasjonen oppstår pga din dive drittsekk.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller.

Den får du pluss for!!!

 

Ikke kom inn her og provoser. vil du si noe, så SI det. uten å komme med de sedvanlig personangrepene som du vanligvis gjør.

Den må du forklare. For som vanlig skjønner eg ikke ka du meine.

 

Men eg kan si det, here it comes, totalt fritt for personangrep:

 

Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller.

 

(Pr. din definisjon er jo sikkert dette å regne som personangrep, men det er det ikke. Det er et innleggsangrep. Eg angriper dine meninger, din måte å uttrykke meningene dine på. Og det er min fulle rett.

 

Les retningslinjene for forumet. Og ikke bare lag egne regler.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Trenger ikke skrive det? Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller.

Den får du pluss for!!!

 

Ikke kom inn her og provoser. vil du si noe, så SI det. uten å komme med de sedvanlig personangrepene som du vanligvis gjør.

Den må du forklare. For som vanlig skjønner eg ikke ka du meine.

 

Men eg kan si det, here it comes, totalt fritt for personangrep:

 

Det meste du skriver er vertfall ikke noe du TRENGER å skrive. Bare hyling og skriking, og banning på dommer og helvette på jord. Ikke er DET tull heller.

 

(Pr. din definisjon er jo sikkert dette å regne som personangrep, men det er det ikke. Det er et innleggsangrep. Eg angriper dine meninger, din måte å uttrykke meningene dine på. Og det er min fulle rett.

 

Les retningslinjene for forumet. Og ikke bare lag egne regler.

 

Min definisjon har det aldri vært. hvorfor tillegger du meg definisjoner jeg aldri har hatt????

 

nå var det ikke du som skrev dette innlegget. vil du si noe, så får du si det. og det heter vel mer at man er enig/uenig.

 

Jeg kan retningslinjene. at du bryter de ofte og mener at jeg lager egne regler fordi du ikke klarer å følge de får stå på din kappe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...