Dotten Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Og der ble også Karadas tatt ut på landslaget. Mister jo tellingen nå. Karadas, Andresen, Helstad, Opdal, Solli og Moen. Og kommer El Fakiri og Bakke seg i skikkelig form skal vi ikke se bort fra at det blir enda et par Brannspillere som er aktuelle på landslaget i fremtiden. Spesielt når de får matchtrening i UEFA-cupen. Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer med gullet, Brann. Alt i alt fortjente dere dette, og artig for dere at dere endelig lykkes med å ta tittelen etter 43 år. Troillan i 2008! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Blir gullølet klart til AaFK - Brann? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 La oss håpe det. Jeg titter etter det i butikken konstant, jeg Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 I følge NRK textTV har vår kjære Azar Karadas brukket en finger på landslagstrening, usikkert på om han kan spille. Håper virkelig ikke dette går ut over hans spilletid i Brann når han kommer tilbake. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 I følge NRK textTV har vår kjære Azar Karadas brukket en finger på landslagstrening, usikkert på om han kan spille. Håper virkelig ikke dette går ut over hans spilletid i Brann når han kommer tilbake. Det gjør det nok ikke. Brukket fingre holder ikke spillere ut over så veldig lang tid. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det gjør det nok ikke. Brukket fingre holder ikke spillere ut over så veldig lang tid. Rekke neste kamp sikkert Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da er flybilletter til Bergen bestilt. Eneste som mangler nå er gullølet og et gull-skjerf! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Blir gullølet klart til AaFK - Brann? Har forstått det sånn at de har det helt klart, men at de ikke selger det før gullet er sikret. Håper bare at de har det på lager på Fotballen til Aalesund-kampen er ferdig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som veit om gullølet kun blir solgt i bergen? Jeg skulle gjerne kjøpt inn noen dråper... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som veit om gullølet kun blir solgt i bergen? Jeg skulle gjerne kjøpt inn noen dråper... Du er ikke den eneste som håper det blir solgt utenfor de syv fjell. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Får bare gratulere dere med gull. Måtte jo skje før eller siden. Lenke til kommentar
Fusakongen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Både Hanstveit, Haugen og Knudsen blomstret i Brann, og Huseklepp, ikke minst. Ingen stjerner ifra Gana, bare Erik Huseklepp fra Fana. Ekte maktdemonstrasjon har et navn - SK BRANN GULLET ska' hem!! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg fatter ikke hvorfor de fortsetter med 5 billetter per hode. To burde holde. Jeg var nede på Galleriet rundt klokken 9, ventet til 13, og da var det 100-200 foran meg, når de stengte Brann-butikken. Edit: Partourkort neste! Endret 17. oktober 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg var heldigvis en av de første i køen på galleriet i morges og fikk billett, men man så at nesten hver eneste person gikk ut med 5 billetter. Skulle som sagt kun vært 2 billetter per hode. Og det skulle vært flere billetter som blir lagt ut til folket, og ikke bare til sponsorer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Moralen neste år: Kjøp Partoutkort Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jepp. Skal til fotballpuben 5 desember og sikre meg et. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Moralen neste år: Kjøp Partoutkort Enig og dette bør folk ha kunne lært seg. Noen som vet om det er mulig å kjøpe et halvtårskort for neste år? Kommer ikke hjem til Bergen før på sommeren. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hehe ... Vi håper å få i land en avtale med New York by for visning av den avgjørende kampen mot Aalesund på en av de store TV-skjermene på Times Square i Manhattan. http://www.brann.us/ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Så dette på TV2 sporten i kveld. Utrolig rørende. En fantastisk supporter. http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1395112.ece Endret 18. oktober 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå