Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nå må vi stå sammen gutter og jenter vi har en cupfinale å vinne! Medalje i serien kan vi glemme, og jeg tror ærlig talt at nedturen vil forsette. Men, men den tid den sorg!

 

Neida, vi skal slett ikke glemme medalje i serien. Vi har RBK igjen, bl.a. Og vi har slitt litt med spillerfravær og har mistet litt av den gode innstillingen vi hadde på vårparten. og en del av spillerne har sovet i forsvar. fikser vi problemene i forsvar og får tilbake råskapen, så kan vi absolutt klare å ta sølvet!

 

Ellers så er det jo lett å sette sammen stallen til neste år:

 

Målvakter:

 

Leciejewski

Øvretveit

 

 

Forsvar:

 

Våge Nilsen

Skage

El Fakiri

Kalvenes

Korcsmar

Amankwah

Grorud

Sævarsson

 

Kanskje El Fakiri på dobbel back, evt. ny høyreback.

 

Midtbane:

 

Bentley

Austin

Bajter

Mjelde

Nordkvelle

Barmen

Birkelund

Guastavino

Haugen

 

Det er vel flere her som kan spille ved siden av def. midtbane i Skarsfjords 4-2-3-1? Gustav og Haugen kan vel spille på kanten. Kanskje man henter en ny høyrekant?

 

Angrep:

Ojo

Larsen

 

Her kunne det være en fordel med en eller to inn. Jose Mota kanskje? Johan Andersson?

 

Er det noen som har andre forslag til spillere vi bør hente?

 

Må si det er ganske ufattelig at Hopen valgt å skrive ny kontrakt med Sogndal. har han ikke fått med seg noen ting av hva Sogndal har gjort med Hovland. Litt OT så håper jeg vi får se han på U-21 landslaget(hvis han ikke allerede er der da).

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Fikk faktisk svar fra billettservice at jeg har muligheten til å kjøpe 4 billetter i går. Ser ut som om det blir cupfinalen på meg, folkens!! :new_woot:

Om du har en til overs gir jeg deg lett 1000kr for den :) Har ikke bestemt meg for om jeg reiser til Oslo eller holder meg i Bergen om jeg ikke klarer å skaffe meg billett. Kommer meg ikke hjem til brann spillerene kommer tilbake og det har jeg virkelig lyst å oppleve, selv om det er sykt mye bra som skjer i Oslo!

 

Leste på Tv 2 sine sider at Haugesund ikkje har tapt på hjemmebane siden 8 mai og da kom eg på at det var jo da Brann vant 5 - 2? mot dem. Ikkje gale å tenke på at det kun er Brann som har slått dem :)

Vi vant 2-5 over Sarpingene. 3-3 mot Haugesund i Haaugesund etter Kalven ble fraløpt på to mål.

Lenke til kommentar

For en ubrukelig dommer. en startspiller roper og han gir frispark... :roll:

 

Blåsemannen ligger virkelig listen lavt i dag.

 

hæ?gustav fikk jo ikke et frispark han skulle hatt...

 

Hvor i helvete er organiseringen Brann??????dere er mye bedre enn å være så rotete! Klart kort hva faen?!?!?!?!?!du må jo slå ned på det der!!!!

 

Klatring på Ojo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...