Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slutt med det der :!: . hva snodige meninger? han er en god fotballspiller uansett om han var en av de beste i TL eller ikke...

Nei :!: Han er ikke en god fotballspiller.

 

Noen som har skjønt det. Kanskje han har det langt inne, men det er så lite synlig og er blitt lite forandring fra den spilleren. Etter min mening, Branns største flopp dette året.

Lenke til kommentar

Flopp å flopp. For å floppe så må man på en måte ikke innfri forventningene. Vil ikke si at forventningene var så store. Men hvis flopp er ensbetydende med dårlig fotballspiller, så ja. Da er han Branns desiderte flopp i årets sesong.

 

Men han er langt nede på lista over tidenes flopper vil eg si.

Lenke til kommentar

Flopp å flopp. For å floppe så må man på en måte ikke innfri forventningene. Vil ikke si at forventningene var så store. Men hvis flopp er ensbetydende med dårlig fotballspiller, så ja. Da er han Branns desiderte flopp i årets sesong.

 

Men han er langt nede på lista over tidenes flopper vil eg si.

 

Bentley var jo kjøpt inn som erstatter fro Huseklepp om eg husker riktig. Nå veit eg ikkje kor mangen som hadde store forhåpninger til spilleren, men for den summen Brann kjøpte han for så burde han prestere mye betre enn det han har gjort.

Lenke til kommentar

slutt med det der :!: . hva snodige meninger? han er en god fotballspiller uansett om han var en av de beste i TL eller ikke...

Nei :!: Han er ikke en god fotballspiller.

 

Hva sa jeg om at du skulle slutte med det der????Jo, som jeg skrev i det forrige innlegget så viste han i Odd at han er en god fotballspiller!

Lenke til kommentar

:!: Men han er ingen flopp. Da må han først være elendig i 2-3 sesonger. En elendig sesong kan alle ha. Unntatt Demba Nyren. Han var flopp etter 4-5 kamper.

 

Nå er vel ikke Bentley ferdig i Brann. han har vel treårs-kontrakt. men pr.nå må han sies å være en flopp i Brann. merkelig egentlig, siden han viste i Odd at han er en veldig god fotballspiller. hva er det med smileyen forresten? hvorfor synes du ikke at Bentley ikke er en flopp pr.nå?

 

Så det er forskjell på kva slags spiller det er? Noen får kun noen få kamper, andre kan få flere år før dem blir sett på som flopp? Underlig system synest eg.

 

Enig. veldig underlig system. hvem laget det systemet da?

Lenke til kommentar

:!:

 

Jeg synes Bentley er en jævla flopp. Jeg bare harsellerer med dem som fortsatt mener at Bentley er en god spiller.

Jeg er ikke så opptatt av om det er lange tånegler eller om det er hodet som er skrudd på feil vei. Det eneste som betyr noe for meg er at spillere i Branndrakt skal prestere.

 

Det eneste positive jeg kan si om Bentley er at hans udugelighet har satt Mjeldes latterlige sesong helt i skyggen. Mjelde har vel knapt hatt en god berøring av ballen denne sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg synes Bentley er en jævla flopp. Jeg bare harsellerer med dem som fortsatt mener at Bentley er en god spiller.

Jeg er ikke så opptatt av om det er lange tånegler eller om det er hodet som er skrudd på feil vei. Det eneste som betyr noe for meg er at spillere i Branndrakt skal prestere.

 

Det eneste positive jeg kan si om Bentley er at hans udugelighet har satt Mjeldes latterlige sesong helt i skyggen. Mjelde har vel knapt hatt en god berøring av ballen denne sesongen.

 

Bentley er da en god spiller. det viste han i Odd og det endrer seg vel ikke selv om det har gått ganske skeis i Brann...Du burde og bekymre deg om gode fotballspillere i Brann plutselig begynner å prestere dårlig...

Lenke til kommentar

:!:

 

Han har jo vært dårlig hele tiden i Brann. Det er ikke sånn at han var god første kamp, så ble han plutselig dårlig. Han har vært dårlig helt fra før han dro på seg rød trøye for Brann sin del.

 

Han var variabel i Odd. Hadde en god kamp, så en dårlig. I Brann har han bare hatt dårlige kamper så langt. Får håpe dette er et dårlig år, og at han blir bedre til neste år. Foreløpig er han ikke verdt 1,5-2M i året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...