Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten sammenligning forøvrig. Kjære deg, det er et uttrykk som tilsier at du sammenligner to ting, men kun på en måte, forøvrig (eller utenom som også kan brukes) betyr at på alle andre plan er det ingen sammenligning.

 

Når du da skriver: "Det blir som" så sammenligner du direkte de to situasjonene, men ingenting annet.

 

jeg håper dä at du leser gjennom innleggene du skriver på/at du forstår ting du skriver...

 

Sammenligningen er beint fram latterlig.

Lenke til kommentar
Uten sammenligning forøvrig. Kjære deg, det er et uttrykk som tilsier at du sammenligner to ting, men kun på en måte, forøvrig (eller utenom som også kan brukes) betyr at på alle andre plan er det ingen sammenligning.

 

Når du da skriver: "Det blir som" så sammenligner du direkte de to situasjonene, men ingenting annet.

 

det du skriver her tyder på at du har forstått det.

 

jeg håper dä at du leser gjennom innleggene du skriver på/at du forstår ting du skriver...

 

Sammenligningen er beint fram latterlig.

 

og her sporer du litt av. det øverste jeg har sitert deg på er det eneste du trenger å bry deg om. For det er ingen latterlig samenligning, for det er jo bare en tenkt situasjon...Bentley befinner seg i den situasjonen. Han viste i Odd at han er en veldig god fotballspiller. jeg blir bekymret når Bentley plutselig av en eller annen merkelig grunn presterer dårlig. men det er noe jeg finner litt rart. Hvorfor er du så interessert i Brann når du ikke er Brann-fan?

Lenke til kommentar

Det kan bo så mye fotball det vil i Bentley. Når han ikke presterer over en hel sesong, bør vi begynne og se etter utveier. Jeg vil heller ha en spiller med mindre "iboende" fotball som presterer på banen, enn Bentley.

Bentley har nok en relativt OK lønning, og vi kan sannsynligvis få inn 2 erstattere som vil bidra langt mer enn han har klart.

Jeg er ikke så opptatt av å få Bentley ut av klubben, men jeg sier det må vurderes når Odd ønsker å hente mannen tilbake. Det vil være reduserte lønnsutgifter for Brann sin del.

Lenke til kommentar

Sammenligningen er latterlig Og nå må du bestemme deg, sammenligner du Bentley eller ikke?

 

Og legg fra deg den latterlige belærende tonen, passer overhodet ikke til deg.

 

hvis du leser det jeg skriver så finner du jo ut at jeg kun har sammenlignet en tenkt situasjon med Bentley sin. det er ikke latterlig. det er klart at hvis en spiller som normalt skal være en av profilene i sin liga plutselig ikke presterer, så er jo det jævla merkelig.

 

Og jeg har ikke hatt noen belærende tone. jeg kom bare med en påpekning om at du i begynnelsen hadde gjengitt det hele riktig, før du sporet litt av...

Lenke til kommentar

Edvartsen skal dømme cup-finalen mellom Brann og Ålesund. Skjønner virkelig ikkje kvifor en slik opplevese skal bli ødelagt av han, har en så sinnsyk sterk følelse at han kommer til å gjøre håpløse feil.

 

Nei, missliker virkelig Edvartsen som dommer.

 

:nei::no: det kan da ikke være nødvendig å ødelegge cupfinalen på den måten!

Lenke til kommentar

Edvartsen skal dømme cup-finalen mellom Brann og Ålesund. Skjønner virkelig ikkje kvifor en slik opplevese skal bli ødelagt av han, har en så sinnsyk sterk følelse at han kommer til å gjøre håpløse feil.

 

Nei, missliker virkelig Edvartsen som dommer.

 

:nei::no: det kan da ikke være nødvendig å ødelegge cupfinalen på den måten!

 

?

Lenke til kommentar

Jeg lagde en tråd om dette men ingen lå vist merke til den, derfor poster jeg den her.

 

Den mest spennende klubben å følge i Tippeligaen neste år vil for meg være Brann, uansett hvem som rykker opp fra Adecco 2011.

 

Austin vil helt sikkert forsvinne, mannen som har vært hjertet i klubben dette året. Samtidig kan en annen stor profil ved navnet Diego Guastavino forsvinne. Han er ønsket av en spansk klubb fra La-Liga, men tvilsomheten om at han holder nivet der nede er stor.

 

Bjørnar Holmvik, Bjarte Haugsdal og Håkon Opdal forsvinner fra Brann neste år, samtidig som nye garantert kommer inn.

 

Brann har forresten også kjøpt Fredrik Nordkvelle som skal være klar for klubben etter 2011-sesongen.

 

Hva skjer med Brann? Hvor i tabellen lander de? Hvor langt kommer de i cupen? La oss nå bare kalle dette en klubbtråd for 2012-sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...