Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater det Rune gjør med laget, det er jo snart bare utlendinger igjen. På slutten mot vif var det vel 8 utlendinger. Og at han velger Holmvik foran Bentley er en skandale. Bentley er en av de dårligste fotballspillerene jeg har sett, han virker dum som et brød der han løper rundt, og han klarer heller ikke å ta et skikkelig innkast, det demonstrerte han fint ved å ta to feilaktige kast mot vif. Nå forsvinner 3 nordmenn

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kan dra inn Bentley, for det er vel snakk om å slanke lønnsbudsjettet. Odd er villig til å la oss "heve kjøpet".

 

det er bare gått en sesong og du vil dømme han på bakgrunn av det han har gjort i Brann når du vet at han egentlig er en veldig god fotballspiller? Det Bentley ser ut til å trenge er en psykolog for å finne ut av hvorfor han ikke spiller som han kan...

 

Dette blir jo på en måte(uten sammenligning forøvrig) som om Ronaldo plutselig skulle slutte å spille som han kan av en eller annen merkelig grunn. Så skulle Real plutselig selge han når de vet hva han er god for på sitt beste...

 

Når Ronaldo plutselig slutter å levere, da er det noe som er hakkende gale. Og det er fullstendig tullete å selge han av den grunn. det samme utgangspunktet bør Brann ha med Bentley. Vi har jo brukt flere millioner på han. hvorfor i all verden skulle hente andre spiller(kanskje dårligere) når vi vet hva Bentley kan på sitt beste? Og han viste vel i siste kamp at han er på bedringens vei...

 

 

Og jeg skjønner ikke hvorfor vi skal kvitte oss med en såpass god spiller som Holmvik. Det vil antageligvis koste å hente nye og vi mister en del spillere i tillegg. det blir en del flere å erstatte. og vi vet jo hva han er god for. god pasningsfot, gode dødballer, gode defensive ferdigheter. er jo en bra spiller å ha på venstresiden for å demme opp for gode høyresider...

 

Greit å få ut Holmvik som hever ganske så høy lønn for begrensede ferdigheter.

 

da har vi ihvertfall veldig forskjellige meninger. jeg synes ikke Holmvik er særlig begrenset. god hodespiller med gode defensive ferdigheter. Gode pasningspiller(både på langballer og kortpasninger. gode dødballer og bra løpskraft. Bra arbeidsvilje og innsats. Gjør ting enkelt...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Holmvik har hevet seg i forhold til tidligere, og har vel vært bedre enn f.eks. Erik Mjelde i år.

 

Når det kommer til Bentley er jeg generelt negativ. Jeg har ikke sett en ting, en involvering en pasning som har imponert meg denne sesongen. Du må gjerne gi meg en kamp og et tidspunkt, så kan jeg sjekke når jeg kommer hjem.

 

Enkelte spillere får det bare ikke til å fungere i andre klubber. Gylfi Einarsson var en langt bedre spiller på sitt beste enn Bentley har vist. Likevel slo han aldri gjennom i Brann. Matias Almeyda i Lyn var ikke akkurat noen suksess, selv om han utvilsomt har vært en spiller i verdensklasse.

Lenke til kommentar

Synes Holmvik er en helt ok spiller. God som ving, men svak som back. Hadde ikke hatt noe imot å beholde ham mot at han gikk kratfig ned i lønn. Haugsdal er også en spiller jeg gjerne ville beholdt. Har gjort det godt når han har spilt og er billig i drift. Stallen vår er veldig tynn og blir enda tynnere nå. Må huske at Torp også er borte og at det er usikkert hva som skjer med Maxi og Tadas. Blir en tøff jobb for RS å hente inn såpass mange erstattere.

Lenke til kommentar

Ja, hvis kjøpene denne vinteren er like lure som forrige vinter, så blir vi medaljekandidat neste sesong. Vi vet allerede at Nordkvelle skal inn. Han er først og fremst en offensiv sentral midtbanespiller, og jeg lurer litt på hvordan det kommer til å se ut i Skarsfjords 4-2-3-1-formasjon. Den offensive midtbaneposisjonen er jo pdd den best bekledde, med Guastavino som førstevalg, i tillegg til at det er der Fredrik Haugen er klart best.

 

Vaage Nilsen ville vært en kongesignering, El Fakiri er vårt svakeste ledd. I tillegg trenger vi en ordentlig back-up til Ojo.

Lenke til kommentar

Når det kommer til Bentley er jeg generelt negativ. Jeg har ikke sett en ting, en involvering en pasning som har imponert meg denne sesongen. Du må gjerne gi meg en kamp og et tidspunkt, så kan jeg sjekke når jeg kommer hjem. Enkelte spillere får det bare ikke til å fungere i andre klubber. Gylfi Einarsson var en langt bedre spiller på sitt beste enn Bentley har vist. Likevel slo han aldri gjennom i Brann. Matias Almeyda i Lyn var ikke akkurat noen suksess, selv om han utvilsomt har vært en spiller i verdensklasse.

 

Bentley har ferdighetene til å lykkes i Brann. det er rett og slett for mye fotball i han til at han bare plutselig skal slutte å være god. I forrige kamp så virket han å være på vei tilbake.

 

 

Med tanke på hva som forsvant ut i fjor, og hvordan det går i år, så er ikke Holmvik, Maxi og Tadas de verste å måtte erstatte. Torp har derimot vært knallgod i år, og blir verre å erstatte.Satser på RS trekker opp noen "ukjente" fra hatten før neste sesong også.

 

jeg skjønner bare ikke hvorfor man kvitter seg med Holmvik. er bare å tilby han en kontrakt hvor han ikke får så mye han hadde. kan jo vise seg å være billigere enn å hente en ny spiller...Bajter har ikke fått vist seg så mye og har vel ikke gjort seg bort. ville gjerne sett han mer. er vanskelig å si noe om han nå, så det får Rune ta seg av som har sett han på trening...

Lenke til kommentar

som sagt, hvorfor i all verden skal vi kvitte oss med Bentley når vi så i Odd hva han er god for? han hadde en elendig sesong, greit. men da får han slå til i neste sesong da. og de siste kampene av sesongen. den siste kampen viste bedring...det eneste stedet Bentley bør sendes er til en psykolog for å finne ut av hva som skjedde i år...det ligner ikke Bentley i det hele tatt...Les Ronaldo eksemplet mitt over. der er det bra forklart hvordan det ville vært å "selge han fort som faen" som du sier. tullete kommentar å skrive btw...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...