Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er først og fremst glad for at dette gikk bra og at de nå har funnet ut av problemene. Tenk om dette hadde skjedd hvis han trente alene. At det skjedde under kamp var kanskje det beste stedet det kunne skje. At vi mister en utrolig viktig og fantastisk spiller er det ingen tvil om. Da vi hentet Torp var jeg meget skeptisk, og hadde ingen forventninger. Men han viste kjapt at han var en god fotballspiller, og han har blitt en av mine favoritter. Satt faktisk og tenkte på at han burde blitt kalt opp til landslaget noen uker før dette skjedde. Det jeg synes er rart og litt skremmede er at han har vært gjennom test at hjertet før uten at de har funnet noe.

Lenke til kommentar

De har dessverre ikke funnet ut av problemene ifølge Brann.no. Det er vel derfor de nå tar de strengeste forhåndsreglene og innstallerer hjertestarter samt "forbyr" toppidrett for Torp. Noe som selvsagt er helt riktig å gjøre. Jeg håper han får en annen rolle i klubben, han er en mann som har gjort mye for lagmoralen og trivselen i klubben vår. Han er blant annet hovedårsaken til at Guastavino har gått fra å være ensom og med hjemlengsel til å virkelig trives både på og utenfor banen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...