Jotun Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hvis de ikke finner noe feil på hjertet så er det ingen grunn for å legge opp. Tryggeste plassen for han er jo på en fotballbane, sånn ca et Stoke innkast fra en hjertestarter... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jah, det var helt jævlig å se det der skje med Calle. Helt forferdelig når slikt skjer. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Huff, kampen en selvsagt uviktig nå, får håpe det går bra med ham. Slike hendelser ender vel som regel med at man legger opp, og det er isåfall utrolig trist for både Torp, som er en fantastisk person, og Brann, som vil miste en strålende spiller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 At Brann tapte mot Sogndal blir veldig uviktig når slikt skjer og vi ser hvor skjøre og lett sårbare vi mennesker er. Lett å glemme sånne ting i kampens hete, men til syvende og sist så er det spillerene sitt ve og vel som betyr noe. Uansett. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kommer banner på staddan neste helg mot VIF. Satser på han får sett kampen fra tribune kamp. Håper ikkje han ligger opp, selv om denne sesongen ryker nok til. Cupgullet skal han uansett være den første som løfter. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Brann får gjøre ein ekstra innsats til å vinne Cup-Finalen, slik at Calle får løftet den. Han får heller ta dette året med familie og venner også håper eg virkelig at han kommer tilbake til neste sesong. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fy faen så trist http://www.tv2.no/sport/fotball/carlerik-torp-har-alvorlig-hjertefeil-maa-operere-inn-hjertestarter-3599840.html 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ufattelig trist. Hadde virkelig et stor ønske at han kom tilbake på banen og fikk et skikkelig jubelbrøl Men det får han nok uansett når han kommer på besøk Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Utrolig trist, stakkers fyr. Ønsker han god bedring og alt godt, fotballen er helt ubetydelig i slike sammenhenger. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Veldig trist, ja. Han har hatt en kanonsesong, og jeg hadde virkelig gledet meg til å se ham fortsette å blomstre i Brann-drakt i mange år til. Først og fremst synd for ham, som var på full fart opp fotball-karriere-stigen. Og nå blir alt så brutalt avbrutt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er først og fremst glad for at dette gikk bra og at de nå har funnet ut av problemene. Tenk om dette hadde skjedd hvis han trente alene. At det skjedde under kamp var kanskje det beste stedet det kunne skje. At vi mister en utrolig viktig og fantastisk spiller er det ingen tvil om. Da vi hentet Torp var jeg meget skeptisk, og hadde ingen forventninger. Men han viste kjapt at han var en god fotballspiller, og han har blitt en av mine favoritter. Satt faktisk og tenkte på at han burde blitt kalt opp til landslaget noen uker før dette skjedde. Det jeg synes er rart og litt skremmede er at han har vært gjennom test at hjertet før uten at de har funnet noe. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 De har dessverre ikke funnet ut av problemene ifølge Brann.no. Det er vel derfor de nå tar de strengeste forhåndsreglene og innstallerer hjertestarter samt "forbyr" toppidrett for Torp. Noe som selvsagt er helt riktig å gjøre. Jeg håper han får en annen rolle i klubben, han er en mann som har gjort mye for lagmoralen og trivselen i klubben vår. Han er blant annet hovedårsaken til at Guastavino har gått fra å være ensom og med hjemlengsel til å virkelig trives både på og utenfor banen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Trist for dere dette! Trist for Torp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg føler med alle Brann-fans i Torp-saken. Det er rett og slett utrolig trist at slik skjer med en spiller. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Betre denne Betre denne kamptråden Endret 2. oktober 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Godt å se Torp smile og ha humøret i orden når han sendte sin hilsen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 For en apekatt klanen har som talsmann. *Øl!* *Døøøh!* Og folk lurer på hvor Frode Øverli tar det fra... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det eneste posetive fra denne kampen er at kristoffer Barmen fikk prøve seg fra start. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5757230.ece Satse på at det er en av idiotene som er blit tatt. Flau dag for VIF supportere dette. Hadde ikkje mulighet til å reise på staddan i dag, så fikk ikkje hørt det. Helt bak mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå