Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna IDIOTER!!!!! Hvordan kan dere våge å sove i denne kampen og gi bort poeng på denne måten?!?!?!?!?!?!Forbanna tullinger!Sove mot en motstander som skal være 3 lette... :nei:

 

Piotr:Du kunne ihvertfall vært litt våken så vi kunne våknet mens det hadde vært tid nok.

 

Rune:Si det som det er. I dag sover vi og vi taper. og dette regner jeg med at noen på laget unnskylder seg skikkelig for. dette her er jo så unødvendig...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Shit det der var ekkelt å se på. Satt med en akuttsykepleier. Han fikk fullstendig hetta når han såg Torp ligge der. "DET ER ALVORLIG!" ropte han flere ganger....

 

det virker som at du har misforstått ordet patetisk. uansett, ikke bruk det sånn. er bare provoserende når det ordet brukes om en bruker...

 

og hvis du først er i kamptråden for å få informasjon, er det ingen vits i å provosere en bruker av kamptråden slik du gjorde hvor jeg siterte deg.

Har ikke skrevet at du er patetisk. Kun at innleggene dine er patetiske. Og utbruddene dine er det samme.

 

Det er ikke personangrep, så du kan løpe tilbake til din mammas skjørt og gjemme deg der istedenfor bak slike patetiske påstander.

 

Og sånn bortsett fra dette vet eg godt betydningen av ordet patetisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...