Brann89 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Spent på kva slags bytter Skarsfjord gjør i pausen Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Få UT BENTLEY! Mannen er en saltstøtte!!! Det bentley trenger er en skikkelig skyllebøtte. Nå må silkehanskene av med den gutten. Kanskje du kan skjerpe deg litt først... ?hvorfor er du her i kamptråden forutenom å skrive kommentarer til folk i en kamptråd som selvfølgelig har sitt å si til kampen??? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kanskje du kan skjerpe deg litt først... ?hvorfor er du her i kamptråden forutenom å skrive kommentarer til folk i en kamptråd som selvfølgelig har sitt å si til kampen??? Fordi eg ønsker en mer utfyllende informasjon om kampen eg ikke får sett vel. Ka trodde du? Eneste eg får ut av å lese her er patetiske utbrudd fra deg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 det virker som at du har misforstått ordet patetisk. uansett, ikke bruk det sånn. er bare provoserende når det ordet brukes om en bruker... og hvis du først er i kamptråden for å få informasjon, er det ingen vits i å provosere en bruker av kamptråden slik du gjorde hvor jeg siterte deg. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kan oppsummere det ganske enkelt for deg Jotun. Brann blir overkjørt av et godt organisert Sogndal. Spiller vekk ballen med en gang de får den og er heldige som ikkje ligger under med. Om det ikkje skjer nokke drastisk i 2 omgang blir dette sikker H. Brann sine supportere har vært bra i det minste! Synd eg ikkje fekk reist bort. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 eller litt enklere:10 spillere inkludert keeper sov de første 45(minus Gustav). jeg regner med at de våkner nå i andre... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Drittdommer! I første hørte jeg en ny lite kreativ supporter. den der hater hater er jo Enga sin...Jeg hater lite kreative supportere som det der. tyveri heter det. og der får vi ingen fordel, vi skulle hatt frisparket... Bare tenk hvis noen skulle stjålet:skite på Oslo by Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Nesten alle lag i TL bruker den. Ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fredrik . Nesten alle lag i TL bruker den. Ikke noe nytt. er jo det som er problemet... Hva i HELVETE DRIVER DERE PÅ MED?!?!?!?!?!?!?!NÅ ER DET MER ENN NOK TAKK!!!!! hva i helvete er det for en markering da?!?!?!?!KAN DERE VÅKNE NÅ DA FOR FAEN?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva sa jeg nettopp?!?!?!?!?!?!kan dere våkne FØR kampen er over takk?????? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Lurer på om Grorud har glemt kven han er på lag med. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 bra stopperspill? kødder du med meg Hanøy? er jo Grorud som spiller oss opp i problemer! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) hva gjør du der da Diego????? Hvorfor i all verden skal vi sove mot dette drittlaget? hadde vi våknet så hadde vi jo slått de ganske greit...nei Hanøy. Sogndal er ikke bedre enn det tabellen sier bare fordi Brann sover på banen. det var mer våkent i forsvar. hva med å fortsette det begge veier? Hvorfor gjør du dette da Piotr?????? Hva er det for et håpløst skudd?????? Hvorfor gjør vi alle disse pasningsfeilene Brann? nå må vi våkne Brann, seriøst. nok tull nå! hva sa jeg nettopp om å våkne Brann???? Endret 25. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Bra Brann. Stress de så gjør de feil... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gustav er den største soperen ever. Mannen klrer faen ikke å sentre, han er komplett blottet for IQ. Faen for en ego. 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Brann spiller faktisk så dårlig nå at eg nesten vurderer å skru av... 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Se og lære av stygge taklinger? så aldri ut som at den var ute... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Den var langt ute. Gustav er en kløne. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 KAN VI SE TIL Å VÅKNE NÅ FOR HELVETE?!?!?!?!?!?! VI KAN DA IKKE KASTE BORT POENG VED Å SOVE SLIK!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Den var langt ute. Gustav er en kløne. Så ikke slik ut... UT MED HALVORSEN!!!!! DER SLAPP HAN BILLIG!!!!Det der er stygt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå