Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Dermed endte det med gulljubel på stadion og i hele Bergen by. Fansen sang kampen gjennom ”Gullet skal hjem”, og med tre kamper igjen å spille vet alle – også motstanderne – at seriemesterne i Tippeligaen i 2007 – det blir Brann."

 

Føl gleden igjen her:

 

mms://217.13.7.25/TV2_PLAY?MSG=5r5Z1RaCMmGJBjgxj1FDUXB4lByW66lNG7XDPiAHqQfz79CwNwEMU5KjM5aSK12F&WMContentBitrate=700000

 

eller gå inn her:

 

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1376701.ece

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Terminliste:

20. oktober: Aalesund - Brann

25. oktober: Brann- Hamburger SV

28. oktober: Brann - Viking

03. november: Tromsø - Brann

08. november: Rennes - Brann

 

29. november: Brann - Dinamo Zagreb

05. desember: Basel - Brann

 

Heldig med trekningen. Et tysk lag hjemme betyr millioner i TV-inntekter og mulighet til å ta poeng mot gruppas vanskeligste. Også greit å slippe å dra til Zagreb som er uhyre tøffe på hjemmebane. Basel er desidert enkleste førsteseedede lag. Her kan man ta bortepoeng. Er man heldige holder det med 4 poeng. Tror faktisk dette går hvis Brann spiller opp mot sitt beste.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Eneste laget i den gruppen jeg ikke tror de kan slå er Hamburg, som er meget sterke. De tre andre er 3poengskandidater, og jeg tror Brann går videre. Det er 3 lag som går videre, ikke sant?

Og jeg er forøvrig ingen Brann-fan, men er gøy med norske lag som spiller ute i Europa, så må jo følge med ;)

Lenke til kommentar

Blir spennende å følge med, noen av de lagene bør vi kunne spille jevnt med i alle fall. Med litt tur kommer vi oss videre fra gruppespillet :)

 

Og så møter vi Dinamo Zagreb bad blue boys - vel noen av de mest crazy hooligans i Europa- tipper "guttene" går stille i dørene da :!:

Lenke til kommentar
Blir spennende å følge med, noen av de lagene bør vi kunne spille jevnt med i alle fall. Med litt tur kommer vi oss videre fra gruppespillet :)

 

Og så møter vi Dinamo Zagreb bad blue boys - vel noen av de mest crazy hooligans i Europa- tipper "guttene" går stille i dørene da :!:

Jepp, tror det går greit i gruppespillet og at vi går videre. Hamburg blir tøffest, mens Dinamo skal slite litt uten sin store kroatiske sønn, Eduardo da Silva...

 

Med mindre sure kroater skader spillerene med flyvende gjenstander.

Lenke til kommentar

Ja det er viktig å vente til dette er sikkert. Det er Brann vi snakker om her. Skal utrolig mye til for at Stabæk vinner alle sine tre kamper med 2 mål i snitt, mens Brann taper alle sine med 2 mål i snitt. Men her må vi være bombesikker og fortsatt ha bena plantet på jorda slik at vi tar poeng mot Aalesund og avgjør hele greiene. :)

Lenke til kommentar

Jeg er dessverre en kar uten partoukort, og billetter til den kampen, men jeg var på festplassen og der var det liv! Knallkjekt, er det gøyeste jeg har vært med på! Fikk øl og faenskap over meg da Karadas gjorde 2-1 og 3-1 på overtid, men kunne ikke bry meg mindre.

 

Og all honør til dere som har fått dradd igang den nye sangen!feitafestencopy.jpg

 

Noen hevder den er litt for LSK - shalalala aktig, men det får være lov når man FESTER på tribunen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...