iDude Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Må ha med nystemten og pyro på en slik dag VmmgdOfN2-4 Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dere bergensere asså Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) "Dermed endte det med gulljubel på stadion og i hele Bergen by. Fansen sang kampen gjennom ”Gullet skal hjem”, og med tre kamper igjen å spille vet alle – også motstanderne – at seriemesterne i Tippeligaen i 2007 – det blir Brann." Føl gleden igjen her: mms://217.13.7.25/TV2_PLAY?MSG=5r5Z1RaCMmGJBjgxj1FDUXB4lByW66lNG7XDPiAHqQfz79CwNwEMU5KjM5aSK12F&WMContentBitrate=700000 eller gå inn her: http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1376701.ece Endret 9. oktober 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Bakgrunnsbildet mitt er så pent. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Brann i gruppe D: Basel Hamburg Rennes Dinamo Zagreb Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det kunne vel vært mye værre? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Terminliste: 20. oktober: Aalesund - Brann 25. oktober: Brann- Hamburger SV 28. oktober: Brann - Viking 03. november: Tromsø - Brann 08. november: Rennes - Brann 29. november: Brann - Dinamo Zagreb 05. desember: Basel - Brann Heldig med trekningen. Et tysk lag hjemme betyr millioner i TV-inntekter og mulighet til å ta poeng mot gruppas vanskeligste. Også greit å slippe å dra til Zagreb som er uhyre tøffe på hjemmebane. Basel er desidert enkleste førsteseedede lag. Her kan man ta bortepoeng. Er man heldige holder det med 4 poeng. Tror faktisk dette går hvis Brann spiller opp mot sitt beste. Endret 9. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jada..har en fair sjangse i denne gruppa Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Eneste laget i den gruppen jeg ikke tror de kan slå er Hamburg, som er meget sterke. De tre andre er 3poengskandidater, og jeg tror Brann går videre. Det er 3 lag som går videre, ikke sant? Og jeg er forøvrig ingen Brann-fan, men er gøy med norske lag som spiller ute i Europa, så må jo følge med Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Blir spennende å følge med, noen av de lagene bør vi kunne spille jevnt med i alle fall. Med litt tur kommer vi oss videre fra gruppespillet Og så møter vi Dinamo Zagreb bad blue boys - vel noen av de mest crazy hooligans i Europa- tipper "guttene" går stille i dørene da :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Gratulerer Gratulerer med gullet Brann! Hilsen en Enga fan Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Blir spennende å følge med, noen av de lagene bør vi kunne spille jevnt med i alle fall. Med litt tur kommer vi oss videre fra gruppespillet Og så møter vi Dinamo Zagreb bad blue boys - vel noen av de mest crazy hooligans i Europa- tipper "guttene" går stille i dørene da :!: Jepp, tror det går greit i gruppespillet og at vi går videre. Hamburg blir tøffest, mens Dinamo skal slite litt uten sin store kroatiske sønn, Eduardo da Silva... Med mindre sure kroater skader spillerene med flyvende gjenstander. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er personlig ikke overlykkelig for at Brann vant gullet, men flott at de slo Lyn her om dagen ! Gratulerer med gull, hilsen Enga fan. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Til og med (noe tilbakeholdne ) gratulasjoner fra VIF-supportere. Ikke verst. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Unødvendig spam-innlegg slettet. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som har hørt noe mer om gullølet? Synes det er på tide å få det ut i butikkene nå Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som har hørt noe mer om gullølet? Synes det er på tide å få det ut i butikkene nå Vel, vi har jo ikke vunnet serien enda.... selv om vi kommer til å gjøre det. Tror Hansa sender det ut etter at alt er klart. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja det er viktig å vente til dette er sikkert. Det er Brann vi snakker om her. Skal utrolig mye til for at Stabæk vinner alle sine tre kamper med 2 mål i snitt, mens Brann taper alle sine med 2 mål i snitt. Men her må vi være bombesikker og fortsatt ha bena plantet på jorda slik at vi tar poeng mot Aalesund og avgjør hele greiene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Om noen finner ut hvorvidt gullølet skal distribueres andre steder enn i Bergen, så si ifra. Jeg vil nemlig ha 1 til samlingen i barskapet mitt... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er dessverre en kar uten partoukort, og billetter til den kampen, men jeg var på festplassen og der var det liv! Knallkjekt, er det gøyeste jeg har vært med på! Fikk øl og faenskap over meg da Karadas gjorde 2-1 og 3-1 på overtid, men kunne ikke bry meg mindre. Og all honør til dere som har fått dradd igang den nye sangen! Noen hevder den er litt for LSK - shalalala aktig, men det får være lov når man FESTER på tribunen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå