Prusk Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Jeg kom med en som er relevant for tråden - Bentley. Hva med Demba-Nyrén? Han gjorde det bra i Danmark - en bedre liga enn TL. Ikke flopp? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Snakka med Thor Jørgen Spurkeland som spilte på Brann for noen sesonger siden, og han sa at Demba var helt crazy på treningene og at det var ingen som var i nærheten av han når det kom til avslutningsferdigheter, samt teknikk. En skam at han ikke fikk det til i Brann. Med litt mer tid tror jeg han kunne blitt stor i Tippeligaen. Det sier jo seg selv da han herjet i dansk liga både før og etter Tippeliga-oppholdet. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 det blir spennende å se Brann uten våre to kanskje beste spillere i dag, Torp og Austin. Det hadde vært spennende å se Maxi fra start, utrolig deilig om han kunne slått til og blitt en forsterkning. Forhåpentligvis har både Ojo og Guastavino dagen, da tror jeg vi vinner greit. FKH er ikke noe godt bortelag. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Har hørt at både kristoffer larsen og kristoffer barmen kan får plass på startoppstillingen mot Haugesund. Blir spennende å se om det blir realitet:) Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Fikset en enkel kamptråd Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Jeg kom med en som er relevant for tråden - Bentley. Hva med Demba-Nyrén? Han gjorde det bra i Danmark - en bedre liga enn TL. Ikke flopp? Men Bentley floppet ikke i Odd. Demba var helt klart en flopp...Og selv om de har flere lag i Europacuper, så virker ikke ligaen bedre når forsvarene i TL nøytraliserte han. Endret 21. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Fikk ikke sett kampen, spilte Bentley i går? Hvis ja, er han blitt noe bedre? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Han hadde et par helt grusomme involveringer, og et par strålende involveringer. Ellers leverte han absolutt godkjent en godkjent match. Han var faktisk blant Branns beste i førsteomgang, men dabbet raskt av i andre. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5743950.ece SELG HAN ASAP Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Off.... Nå begynner det snart! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Solgt! ja det ville tatt seg ut. en dårlig sesong, så skal han selges. Man bør ihvertfall bruke han i posisjonen sin fremfor å bruke han på høyre. det løsner snart, å selge han igjen ville vært idioti. for da ville han jo begynt å levere umiddelbart. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Nå er det ikke sikkert han er dårlig hele sesongen. Blir han solgt etter sesongen, vil du da karakterisere ham som flopp? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Får da aldri håpe at han blir solgt etter denne sesongen. sånn kan man bare ikke kaste bort penger. Jeg antar at du spør om det siste fordi du enda ikke har fått med deg hva jeg har skrevet . Bentley ville da blitt en flopp i Brann, men IKKE i Norge for han har levert i Odd... I dag skal vi stenge bakover Brann. Akkurat som vi gjorde mot FKH, bare at vi skal luke vekk feilene som vi hadde bakover i den kampen. Så vil jeg gjerne se det fine angrepsspillet vi hadde til tider, hele tiden! VI SKAL TIL CUPFINALEN BRANN!!!! Raymond:Vel, FFK kommer rett fra Adecco, så nei. de har ikke noe å bevise eller hva du sa. FFK skal være glade om de er i TL etter denne sesongen. Brann skal så klart vinne dette her... Det var ikke over streken Hallvard. Det var ball! Endret 21. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Kom igjen Brann, vil gjerne til Oslo på Cup-finale 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Tror Bentley blir bra jeg, så håper ikke han blir solgt. Håper vi knuser FFK. Hadde vært utrolig artig med cupfinale. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Frispark for faen! Begge forseelsene! Hassan, du er back! stå der nede! Markeringen for faen!!!! Mjelde, det der gjør du ikke en gang til! Sandmoen:Se på armen i ryggen på Ojo! Det der er da ikke nødvendig Piotr? Markeringen der da!!!!! Det skal være frispark til Ojo der Sandmoen! MARKERINGEN FOR FAEN! Hva feiler deg sandmoen?!?!?! det er Brann sin ball! Endret 21. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Fredrikstad ser friske ut. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Fredriksta prøve å spille fin fotball, kva gjør Brann. Lemper ball til spiss Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Det skal være kort til Tarik! Du må slå ned på det dommer!!!!! Brann:Vi har to stoppere, en venstreback og en venstreving, STÅ I POSISJONENE DERES!!!!!! Faen gustav! Du må jo sette den da!!!! Endret 21. september 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå