Prusk Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Austin var gud i går. Han slår jo 50-60 meters pasninger som treffer hver gang, med begge føttene. I tillegg er han en maskin på midtbanen. Frykter den mannen forsvinner i neste vindu - han var to trinn bedre enn alle andre på midtbanen i går. Han skyter også som en hest, dessverre sikter han også som en. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jævlig kjipt at vi mister Austin og Torp neste kamp, men fy faen hvor god er egentlig Grorud på hodet?! Tippeligaens beste hodespiller etter Frode Johnsen. Hvem er imot? Han eier. Moen er et kapittel for seg. Man får jo faktisk lyst til å slå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Gårsdagens komet, og uten tvil den beste, Svein Oddvar Moen skal faktisk dømme Real Madrid på onsdag. Kan bli spennende og ikke minst morsomt dersom han driter seg ut og får Mourinho på nakken. Norske dommere har jo et ekstremt godt rykte på seg utenfor det lange nord. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Labukas (???) er jo nødt å putte der!!!! Og han fikk jo så god tid. han bør ha en god unnskyldning på lager. Han har jo hatt noen gode involveringer i de kampene han har spilt, men etter de bommen, så vet jeg ikke. Må si jeg synes vi bør gi opp land som litauen, o.l. Andreev kommer fra et land med bra klang. og han spiller jo på et bra nivå nå. F.eks, hvor mange flopper er det fra Nigeria. Ikke mange, det er ihvertfall helt sikkert... men vil gi Labukas litt mer tid og da kanskje med mer spilletid... For å quote davy: Har du fått en brostein i håvve? Det er ingen land i verden som har flere tippeliga flopper enn Nigeria. Fact. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Tenkte akkurat det samme Iceman, men eg stoppet der. Tar jo feil allikevel..... Uansett..... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 At moen får dømme real madrid kampen er jo helt utrulig. Lurer på om dem som lar han få dømme den kampen såg den kampen igår. Vist dem har gjort det, må dem ha sett en annen veit mye igjennom kampen. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Labukas (???) er jo nødt å putte der!!!! Og han fikk jo så god tid. han bør ha en god unnskyldning på lager. Han har jo hatt noen gode involveringer i de kampene han har spilt, men etter de bommen, så vet jeg ikke. Må si jeg synes vi bør gi opp land som litauen, o.l. Andreev kommer fra et land med bra klang. og han spiller jo på et bra nivå nå. F.eks, hvor mange flopper er det fra Nigeria. Ikke mange, det er ihvertfall helt sikkert... men vil gi Labukas litt mer tid og da kanskje med mer spilletid... For å quote davy: Har du fått en brostein i håvve? Det er ingen land i verden som har flere tippeliga flopper enn Nigeria. Fact. har du fått en brostein i håvve? gi deg. men mens vi er inne på det, si noen flopper fra Nigeria... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bentley er ikke en flopp selv om han ikke har fått tingene til å stemme i Brann av en eller annen grunn . Han gjorde jo tingene bra for Odd og dermed unngår han den betegnelsen... Så nei, Bentley er ikke en flopp. la oss snakke om de som ikke har lykkes i TL i det hele tatt... Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bentley var elendig i odd og er elendig i brann, ferdig med den diskusjonen. han har ingenting på en fotballbane å gjøre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Per dags dato er Bentley en flopp. Han har ikke spilt en god kamp for Brann. Brann har ikke kjøpt så mange nigerianere, så jeg kan ikke si navnet på mange andre flopper derfra. Rosenborg har vel kjøpt en og annen "sort perle" på midten av 90-tallet som sannsynligvis var fra Nigeria. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bentley var elendig i odd og er elendig i brann, ferdig med den diskusjonen. han har ingenting på en fotballbane å gjøre. Selvfølgelig har han noe på en fotballbane å gjøre og hvor tar du det fra at han var elendig i Odd???? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Han var jo elendig i Odd. Og han suger balle i Brann. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Per dags dato er Bentley en flopp. Han har ikke spilt en god kamp for Brann. Brann har ikke kjøpt så mange nigerianere, så jeg kan ikke si navnet på mange andre flopper derfra. Rosenborg har vel kjøpt en og annen "sort perle" på midten av 90-tallet som sannsynligvis var fra Nigeria. Men det som teller her er alt hva han har gjort. han var bra i Odd, derfor er han ingen flopp. det er det som teller i den diskusjonen. og ut fra hva du skriver i det nederste avsnittet, så tror jeg vi kan legge denne diskusjonen død med en gang. jeg kan ikke en gang huske at RBK hadde noen nigerianere og du sier at han var god. det beviser det meste... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Men det som teller her er alt hva han har gjort. han var bra i Odd, derfor er han ingen flopp. det er det som teller i den diskusjonen. HAHAHHAAH HVA FAEN? Diego Forlan var dritgod i Atletico, men i United var han altså ingen flopp, fordi han var god i Atletico. Det er det som teller, ikkesant? Du overgår det selv stadig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Per dags dato er Bentley en flopp. Han har ikke spilt en god kamp for Brann. Brann har ikke kjøpt så mange nigerianere, så jeg kan ikke si navnet på mange andre flopper derfra. Rosenborg har vel kjøpt en og annen "sort perle" på midten av 90-tallet som sannsynligvis var fra Nigeria. Men det som teller her er alt hva han har gjort. han var bra i Odd, derfor er han ingen flopp. det er det som teller i den diskusjonen. og ut fra hva du skriver i det nederste avsnittet, så tror jeg vi kan legge denne diskusjonen død med en gang. jeg kan ikke en gang huske at RBK hadde noen nigerianere og du sier at han var god. det beviser det meste... Eureka! De hadde en eller to "sorte perler" som skulle være verdensklasse. Ingen av dem presterte - ergo flopper. Jeg er overbevist om at de var fra Nigeria, men husker ikke navnet fordi de aldri slo gjennom... Alle som hatet fotball på 90-tallet husker godt disse floppene. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Men det som teller her er alt hva han har gjort. han var bra i Odd, derfor er han ingen flopp. det er det som teller i den diskusjonen. HAHAHHAAH HVA FAEN? Diego Forlan var dritgod i Atletico, men i United var han altså ingen flopp, fordi han var god i Atletico. Det er det som teller, ikkesant? Du overgår det selv stadig. ?hva hva faen? Nå har jeg da aldri snakket om Bentley og Brann, men nigerianere i Norge. Og Bentley var ingen flopp i Odd og det er hele poenget. Bentley er ingen flopp i Norge selv om han ikke har lykkes i sin første sesong i Brann. Overgår hva? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Eureka! De hadde en eller to "sorte perler" som skulle være verdensklasse. Ingen av dem presterte - ergo flopper. Jeg er overbevist om at de var fra Nigeria, men husker ikke navnet fordi de aldri slo gjennom... Alle som hatet fotball på 90-tallet husker godt disse floppene. hvis man hatet fotball så fulgte man sikkert ikke med heller...er du overbevist? eller vet du det 100% sikkert? hva het de da? må jo vite navnene deres før vi går videre i det hele tatt... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Man hatet fotball fordi "alle elsket BRK", og de vant serien år etter år. Jeg tror den sorte perlen het Boateng. Om det var han, så var ikke han fra Nigeria, men fra Ghana. Du finner uansett nok av flopper fra Nigeria om du gidder. Kom på en! Latifu! Endret 15. september 2011 av Sovehest Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 tviler på at man kommer på så mange...Latifu(89-årgang) som er i starten av sin fotballkarriere? du har ikke noen eldre? han fikk nå spille på u-20 landslaget som kom til kvartfinalen, så det må da være noe med han...Selv om ryktene ble avfeid så var det og rykter om at en tyrkisk klubb var ute etter han(det er som oftest noe i det hvis det omhandler totalt ukjente AL-klubber.)...Han gjør det ihvertfall bra i adeccoligaen . jeg liker ikke helt begrepet flopp, for da må man jo bruke det på alle som ikke lykkes i TL...Det blir veldig vidt. han kan jo sikkert lykkes ved en senere anledning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå