Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så fortjent! Det er så fortjent! Nå må vi utligne, så avgjør vi dette gutter!

 

Eg er enig med han. Det har da eg lov å si?

 

om du er enig med noe av det, så kan du si det på en annen måte...

 

??

 

Det er vel sikkert mulig, men føler at å bruke ordet "enig" er det beste.

 

En helt annen måte bør du si det på. og ikke enig nei, for det er nesten verre...

 

Oki. Prøver igjen:

 

Eg støtter uttalelsene til Alastor om din skriving her i tråden 110%. Eg står bak innlegget til Alastor og gråter fordi det er akkurat som eg skulle skrevet det selv.

 

Uten om det: Grattis med kampen dere andre! Sterkt å komme tilbake mot dette laget borte!

Lenke til kommentar

Max puls i 10 minutter nå! Sykt bittert å ikke få scoring på slutten når vi har to kjempemuligheter til å gjøre det på! Fantastisk 2 omgang av Brann gutta! 10 mot 12 i tillegg!7

 

Labbetuss liker jeg egentlig. Stygg bom han har, men arbeider som en hest og har vært god i de kampene han har fått. Meget bra andre valg på topp imo! Er en type spiller som kan bli godt likt på staddan med innsatsviljen og måten han blør for klubben på!

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Labukas (???) er jo nødt å putte der!!!! :cry:

 

Og han fikk jo så god tid. han bør ha en god unnskyldning på lager. Han har jo hatt noen gode involveringer i de kampene han har spilt, men etter de bommen, så vet jeg ikke. Må si jeg synes vi bør gi opp land som litauen, o.l. Andreev kommer fra et land med bra klang. og han spiller jo på et bra nivå nå. F.eks, hvor mange flopper er det fra Nigeria. Ikke mange, det er ihvertfall helt sikkert...men vil gi Labukas litt mer tid og da kanskje med mer spilletid...

Lenke til kommentar

Det er så fortjent! Det er så fortjent! Nå må vi utligne, så avgjør vi dette gutter!

 

Eg er enig med han. Det har da eg lov å si?

 

om du er enig med noe av det, så kan du si det på en annen måte...

 

??

 

Det er vel sikkert mulig, men føler at å bruke ordet "enig" er det beste.

 

En helt annen måte bør du si det på. og ikke enig nei, for det er nesten verre...

 

Oki. Prøver igjen:

 

Eg støtter uttalelsene til Alastor om din skriving her i tråden 110%. Eg står bak innlegget til Alastor og gråter fordi det er akkurat som eg skulle skrevet det selv.

 

nei. hvis du prøver med jeg synes at...fordi...

Lenke til kommentar

Det som imponerer meg i kveld er at Brann tydeligvis er bedre trent enn Molde - tippeligaens beste lag. DET er imponerende gjort av Skarsfjord og teamet hans, med så tynn stall som vi har og så tett program det har vært tidligere.

 

Vi er helt overlegne det siste kvarteret, med masse skader og 1 mann mindre på banen. Det er rett og slett rått.

Lenke til kommentar

Brann generelt imponerte meg i andre omgang, selv om det var mye irritasjon og puls så er uavgjort et strålendes resultat. Man får virkelig alt når man er supporter av Brann.

 

Men å miste Austin og Torp til Haugesund-kampen er synd. Blir virkelig svekket til den kampen. Håper Kalvenes og Korscmar er tilbake da. Men lurer virkelig på lagoppstillingen til den kampen.

Lenke til kommentar

Oki. Prøver igjen:

 

Eg støtter uttalelsene til Alastor om din skriving her i tråden 110%. Eg står bak innlegget til Alastor og gråter fordi det er akkurat som eg skulle skrevet det selv.

 

nei. hvis du prøver med jeg synes at...fordi...

Jeg synes at det Alastor skrev er noe eg kan si meg enig i, fordi eg kunne skrevet akkurat det samme selv.

 

Alastor: Enig med deg (hvis det er lov da...), sterkt å stå ut kampen på den måten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Orgasmisk sistemål av Grorud. Har aldri bygget meg opp så mye sinne under en kamp som nå, mest pga idiotiske dommeravgjørelser underveis, og da var det helt sinnsykt deilig å få oppleve litt rettferdighet.

 

Imponert over guttene som blir bedre og bedre. Med ti mann overkjører vi jo Molde. Guastavino var strålende i dag.

Lenke til kommentar

Oki. Prøver igjen:

 

Eg støtter uttalelsene til Alastor om din skriving her i tråden 110%. Eg står bak innlegget til Alastor og gråter fordi det er akkurat som eg skulle skrevet det selv.

 

nei. hvis du prøver med jeg synes at...fordi...

Jeg synes at det Alastor skrev er noe eg kan si meg enig i, fordi eg kunne skrevet akkurat det samme selv.

 

Alastor: Enig med deg (hvis det er lov da...), sterkt å stå ut kampen på den måten!

 

gi deg nå da. Jeg har lov å være engasjert og resten har jeg allerede svart Alastor på tidligere i tråden. Hele den øverste setningen han skrev var bare tull.

 

Det eneste jeg har reagert på er det alastor skrev og måten su svarte på, men nå har jeg jo forklart hvordan tingene er, så...

Lenke til kommentar

Burde ikke ha spilt, burde vært som Solskjær og hans mentor, tatt tre poeng og tre plussmål.

At ikke Molde greier å holde sin stadion ved like er dies problem.

Holder ikke å si at de testet ting på onsdag når kampen begynte på søndag .

 

Brann må skjønne at moral , etikk og gentelman agreements har ingenting i moderne fotball å gjøre.

Når det gjelder kampen så er det den dårligste dommeren jeg har sett på flere år, hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg nesten trodd at pengene til Røkke ble forflyttet fra stadionlysene til dommerens lommer.

Lenke til kommentar

Alastor:Det kan du si til Moen...

 

spill tilbake da HASSAN!

 

Yaw:Spill nå tilbake til keeper!

 

MARKERING!!!!!

 

GRORUD!

 

OFFSIDE!!!

 

DIVE!!!!Ikke mist ballen da når vi har en så god sjanse!

 

Gustav:Spill da din ego!

 

jepp det er innenfor. Det er en skandale at Molde nå leder 1-0 mens vi ikke fikk straffe! kan ikke Moldespillerne nå slutte å kaste seg?

 

Få den under tverrligger da gustav for helvete!

 

Kom igjen Hassan!

 

Hvem er den til da grorud?!?!?!?!

 

Slutt Austin! treff mål ihvertfall!

 

Hvem i Helvete er den til da Yaw?!?!?!?!

 

Wow. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...